Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig szerintem józan paraszti ésszel is logikus a dolog, de ugyis felteszik majd újra. Persze tudom, hogy vannak akik nem értenek a dolgokhoz, nem is őket bántom. Igazából senkit sem, de egy kicsit ha gondolkodnak szerintem egyértelmű a dolog.
Más. Ha aktuális lesz a gumidolog akkor dobok egy mailt, ha még lesz 160-as dunlopod:P Korábban már beszéltünk róla, de még nincs szövetig kopva
Néhány idézet, hogy ne kelljen ismételni önmagam:
[2] 2009. június 24. 19:11
Észrevehető, de jelentős változás nem lesz. Gyorsulás romlik, végsebesség nő, irányváltás nehezedik, kanyarstabilitás és kigyorsítás javul, azonos gumi esetében a 190-es több km-t kibír. Ezt a kérdést egyébként hetente felteszi valaki, ha visszaolvasol néhány napot/hetet ebben a topicban, akkor részletesebb választ kapsz!
[6] 2008. október 26. 08:07
A csúcsosság nem a 180 vs 190 mérettől, hanem inkább a gumi profiljától függ. Vannak márkák, melyek laposabb (Pirelli Diablo Supercorsa), vannak, amelyek hegyesebb (D209GP, D211GP) profillal rendelkeznek.
Ami észrevehető:
190-essel minimálisan romlik a gyorsulás, a nagyobb kerékátmérő miatt, ugyanakkor a végsebesség nőni fog.
Picit nehezebben lehet egyik oldalról a másikra - lapról lapra - átrakni a motort, részben a nagyobb gumi többletsúlya miatt. De ugyanakkor, mivel megemelkedik a motor hátulja néhány miliméterrel, a hegyesebb villaszög miatt az irányíthatóság, bekanyarodási hajlam javulni fog.
A kigyorsítási tapadás szintén javul, mert a nagyobb átmérőjű kereket nem pörgeti annyira a motor és a 190-es gumi valamivel nagyobb felületen fekszik fel.

Itt alternatívákat is találsz.
160-as nekem is jól jönne fél évet bírt a conti
Sziasztok!
A 2004es R6-omon 180/55 ZR17 gumi van hátul. Ha szélesebb gumi menne rá erre a felnire, akkor az mennyire lenne használható megoldás? 190/55 ZR17 vagy a 190/50 ZR17. Jórészt túrázásra használom a gépet, gondolom a menettulajdonságok kicsit változni fognak. Valakinek van tapasztalata ebben? Jó ötlet, vagy megszopatnám magamat?
köszi hogy válaszoltál erősen döntés előtt álok haveromnak kéne cbf-re hátsó gumi 160 meg a lánca és a lánckerekek mentek szarrá.
meg attól függ milyen gumi...nekem a michi power one-on nem is volt.
na meg még aznap mentem pályára, ezért igaza van a H.Lacinak!
Ezt tényleg ne! Ha ilyet akarsz akkor a qualifer 2, vagy az qualifer rr-t, de ezt tényleg szar
A d 209 gp 5000, a 211 gp, meg nem tudom, legyen 10 es, mivel fiatalabb, és sokkal jobb állapotban van, mondjuk a másiksem szar, amugy a 211-et Brian Úrtól vettem, nézz szét nála is, ha nem tudsz dönteni, tud segíteni, nagyon korrekt srácnak ismertem meg
ilyet ne. Csúszik, nem a legosszabb, de ebben az árban okkal jobb a Michelin Power 2ct vagy hasonló.
Mindegyikből.
Ok, de miből van új?
Szia!

Új van. Ha érdekel keress meg mailben: motorgumi@citromail.hu
Keresek Dunlop Mutant gumit 150/60 R17 méretben, és valami jó állapotú robogóra való 130/60 R13-as gumit. Ha valaki tud valamit, ne tartsa magába...
Új motorkerékpár abroncsok a legjobb árakon! Minden típushoz!
Írd meg mit szeretnél, és ha nálunk kapható, baráti áron kínáljuk!

motorgumi@citromail.hu
hogyé adja az úr.
190/50ZR17 (73W) TL Sportmax Qualifier Dunlop



velemeny?
Ha térdelős gumit keresel, nekem van egy Dunlo D209GP, és egy D 211GP is, mindkettő szuper gumi, a szakadó esőt is bírták, igaz a 209 kicsit régebbi, és kopottabb (még van benne pár ezer azért) de a 211-et meg sajnálom odaadni a motorral együtt a vevőnek, így visszataezsem rá a 60-as Continentalt:P Ha esetleg érdekel szólj
Nekem is mikor új volt a gumi néha néha megcsúszott de ezt nem úgy kell elképzelni mintha jégen mennél el kell menni jó kanyargós útra és lapra tenni és szépen lekopik én így csináltam
Ha a szikráztatásnál tartanál, akkor tudnád mi a teendő az új gummával
Sajnos én láttam vadonatúj motoron vadonatúj gumival, motorozni már 15 éve tudó eladót átadás előtti próbakörön, pont a tulaj előtt ismét lapraszerelni a vasat. És a gumi volt a hibás.... De én bármikor új gumit vettem, elmentem túrázni egy chopperos haverral lenyomtunk x km-t és kész, mire hazaértem mehettem normál tempót...
Nem driftelek csak túrázom. ezt a motort sajnálnám szétütni.
elsősorban a csúszási hajlandósága miatt....viszont driftelni kiváló!....
Nekem 2002-es pirelli van rajta ezzel vettem már vagy négy éve. A D220 fékhatásban nem jó vagy dönteni szar?
A gyári D220-at igen gyorsan cseréli mindenki.....illetve sokan csak az első bukta után....abból van itthon 1 elég jó garnitúra, de nehezen lesz eladható...
Az sv médián elfigyeltem az 1000-é a/70-es. De a tény az hogy a gumi is benne volt az esésben.