Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

leadva!
még egy vizsgának sikerülnie kell, és mehetek államvizsgázni, persze ha nem egyesre birálják a szakdogám
Hát jól van szabad fiú! Nyilván az lesz. Biztos egy kicsit túl agyalom, de a gumi téma az egyik kedvencem.... Szakdoga?
szia! Peti vagyok !

tudod mit ajánlok neked te tétova mester
menj el egy gumishoz,ahol uj gumikat is árulnak, nézd meg ezt a michelint,nyomkod meg ,szemrevételezd, nem olyan kemény az ,,,
arva.toma@gmail.com
Akkor tudom ajánlani a Michelin Macadamot ,az kibír 15000 is ,csak ne fektess vele nagyot mert ..... Nekem 5500 km ment a Corsa III hátsó gumi,az első kibír még 5000!
Hali Van itt egy jó állapotban és olcsón!
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Milyen mocira kellene?
Hát jól van de azért próbálom megtalálni a legjobb megoldást. Amúgy meg hess innen az rsvfórumra!
Brutus. ezt már mindenki elmondta neked.
Vagy kopik-tapad,vagy tartós-csúszik.
A kettő együtt az űrtechnikával sem fog menni.
Főleg ahol te mész,ott nem ez a pocsék magyar aszfalt van. Nem karlak elkeseríteni, de kint ha többet mész mint 8ezer(és nem bekelitet veszel gumi helyett),mindeggyik el fog kopni.
Megfelelő nyomásal, és óvatos melegítéssel tudsz hozni rajta,de akkor az már nem motorozás, hanem babakocsikázás
Vigyél ki magaddal egy párat cserére. vagy szokj hozzá,hogy Tuono-d van, és ez nem egy költségkímélő hobby
Még a Metzeler is jó lenne az M3 meg a Corsa III, de sztem azok nem bárnának 10et. Na azok tuti jobban tapadnak mint a PR2. De nem lehet mindent....
Hát én is így gondoltam! Akkó azt mondod jó guma? Nyert pár tesztet szar nem lehet... De azért majd bekérdezek az R1 meg Busa fórumba hátha mondanak még vmi tutit.
akkor egyszerű a megoldás, a gyári gumid ugy se birja ki 15e km erig,,,,
milőtt kimész felrakatod itthon a michelint és az tuti kibirja,,,
fazeresek körében elég sok embernek van, van olyan haver aki elég hajtos, van aki pályán is volt vele, és ők is nagyon dicsérték, szerintem jó választás lesz az
aztán ha elkopik , vissza teszed a gyárit ami maradt belőle
Az R17nél kb 76. Na jó de figyu. Kimegyek tavasszal és a 15 ezres szervizig akarom hajtani kint azt már itthon akarom csináltatni. Tehát 10 felett vagy min 10et el kell menjen a gumi. Hiába kerül 80ba a gumi. Ha itthon megveszek egy olyat ami 55-70be kerül (mert ennyiért lenne normális pár) elmegy 7et vagy 8at (és akkor már sokat mondtam), ott kint kell gumit vennem ami nem olcsó , plussz még ki kell cserélni meg centirozni, amiért elkérnek szintén vagy 30 ezer ft-ot. Így már plussz 60 mínuszban lennék. Ezért gondoltam hogy inkább veszek vmit drágábban, ami bírja is, és annyit megyek amíg el nem kopik. Tehát azt mondod PR2 jó? Én is jókat olvastam róla, de azt is, hogy mély bedöntésnél bizonytalanná válik, ami szerpentinezésnél nem vmi frankó...
nyugodtan tedd fel, jo gumi, arrol még egy rossz szót nem hallottam, csak nem olcsó, kék holdnál 80e ft körül van
Van aki beveszi.... Nem tom, ha így van akkor igazad van. Pilot Road2 jó lehet Tuono-ra? Szélei elég puhák? Vki azt írta elég kemény gumi... Mert ez lenne az első számú kiszemelt.
pedig elviekben a corsa3asnak középén ugyan az a keveréke mint a sima corsanak, csak a corsa3nak még puhábbak a szélei,,,,
tehát a futásteljesiménye elvileg azonos lehet,
engem ezzel a dumával etettek meg, többen is
szóval ha igaz , akkor igaz
Hát azt nem hiszem....
corsa meg corsa3 szinte ugyan annyit fog elmenni
Ezek nagyon jó gumik, de inkább pályázni, vagy csak szerpentinre, ha túrázol vagy autópályázol is nagyon gyorsan elkopik
Ja elmegy max 5 ezer km-t, meg honnan szerzek hozzá elsőt? Ami kéne: esetleg Mez M3, Pilot Road2, Angel ST, 190es Corsa III, Dunlop Roadsmart v Qalifier 2.
email cimet tudsz adni
szakszerüen vannak tárolva sötét helyn ergo nem öregszik
2006-tól
190/50-17
Pirelli Diablo Corsa
22000-Ft/db én ezt megvenném ha nem öregecske
mikori évjáratok?
mind zsííír új