Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pirelli mt60 100/90 19.Nem volt javítva 7e ft.
A Dunlop D211GP a legjobb alternativa ilyen esetre, mert az 3komponensu, a kozepso 4 cm-e a tartossagra van, a szele fele pedig 2 lepcsoben lagyul.
Pentek delutantol Mo-n leszek, keress meg!
98 lóerős, 1hring van benne, meg kakucs, és nem kimélem mert elég olcson kaptam,,,
ezekhez képest azt hittem enniyt nem fog birni,,,
már csak azt kéne kideritenem milyen keverék, mert azt nem látom rajta,
hány paci az FZ6? Nekem egy 100LE-s GSR-en volt, és ment egy Hringet és két Kakucsot is
ez érdekes, mert én super corsamat kb3,5 mm errel vettem, és egyenlőre nem akarom elkiabálni de a 600 as gépemen egész jol birj a km ert!
2200 kmer van benne és eddig 1 mm ert kopott!
nem tartom valószínűnek, hogy brian ilyet mondott volna a BT002-re, ami egy versenygumi. Bár én a GSR-el elmentem a használt Sc2 Supercorsákkal 4000-et, akinek eladtam meg még vagy 800-at, tehát előfordulhat, de nem valószínű, hogy egy versenygumi ennyit bírna. Nekem úgy adta el Brian, hogy max 3000.
jaja
Kösz srácok!
a sok paraszt meg megveszi ?
ez egy parasztvakítás
Sincsmit...
próbálozz meg a 2CT -s gumikkal,középen keményebb hogy ne kopjon gyorsan az oldala puhább ezért egészj ó döntögetni
kopásban az számít,hogy sokat ülöm a vasat másodmagammal?
Kuss van köcsög!

Ne szójjad le a mopedemet!
köszi,tanulmányozom
van az 300 is
200lovas gépnél csodálkozol?
jóbazdmeg de 88 as fogaskerékkel jársz
nekem a 600-on sem
pedig az nem tekeri annyira maga alatt,csak ha akarom
Nem, nem. Most sem az van fent, és már kint a vászon... 2750 km..kb...
1000 en nem valószinű.600 on inkább.
Mert mindig pályagumit veszel...
én ilyenről nem tudok
gyártók meghatározzák az adot gumit hova szánják,(utca,pálya, tura,,,)
ezek után még mindig nem egyszerű a választás, sok mindentől, függ, de legfőbb kép a kezedtől, ha szereted huzogatni, az nagyban elősegiti a gyors kopást,,,
Vazze nekem egy gumi sem megy el 3000nél többet... pedig nem füstöltetem...