Az lesz csak nem a 090
Felhívtam ma a Bridgestone-t és mondták hogy a BT-003 Racing Street-ből jövőre lesz már 140/70 r17-es úgyhogy megvan az új kiszemelt és az már supersport guma
Dunlop is tetszetős bár volt már 1 fent az kemény volt, azzal vettem a motort olyan régi volt hogy a mintánál hajszálrepedések voltak (Arrowmax)
Amit ajánlottál ha jól tudom nincs belőle 140-es nekem az a max ami elfér
Bear! A Pilot Activ-ban. Kicsit többet vártam tőle sokszor van olyan érzésem hogy defektem van és nem. A kovájgás a kanyarban útviszonytól meg aszfaltburkolattól is függ tudom. Fura a kanyarokban ez a lényeg el-el mászik És ki szeretnék próbálni más is.
Michelin Pilot road 2ct-túrás
Power 2ct-sportosabb
Power-szupersport
Bridgestone BT21-megintcsak túrás, de Gixeren is láttam már
Metzeler Z6-túrásabb
Metzeler M3-sport
Ha biztonságra vágysz akkor a Contit fenntartásokkal, de a Road Smart-túra
Sport Attack
Race Attack-értelemszerűen....
az a helyzet az első gumim egy 110es Bridgestone, a gumiszámban a 60-70es számot nem tudom mit jelenthet, ha rámenne a felnimre az is jó lenne ha árban nincs (nagy) különbség, örülnék ha valaki elmagyarázná mit jelentenek ezek a számok, a 1xx azt tudom h szélesség, a többit passz...
az egyik volt kollégámnak 160/60 as volt rajta és teljesen jó volt,de viszont az elsőt is cseréld le 120/70 re és a Heidenaut meg dobd a kukába nem érdemes ilyenekkel tanúlni sem mert annó én is hasonlóan jártam,szálszakadt lett és az eggyik kanyarban megbillentett csak én nem firkantottam el
Egy Suzuki GSF 400 '94-es évjáratú Banditám van, nemrégiben elhasaltam vele egy kicsit (nem lett nagy baja, nekem se), benéztem egy kanyart, mert nem tudtam eléggé ledönteni (nameg gyorsabban is mentem a kelleténél...)
A motort egy 130-as hátsó Heidenau gumival vettem, és hát kezdetnek tanulgtani motorozni (2 éve van nálam a gép) elment, de most a hasalás után (mivel nem szeretnék ismételni...) lehet h szeretnék rá egy NAGYON jó tapadó hátsó gumit.
A service manual-ban gyárilag
előre: 110/70-17 54H tubeless
hátra: 150/70-17 69H tubeless van írva.
Tőletek, mint hozzáértő emberektől kérnék javaslatot, hogy milyenre cserélhetném le?
Alapból városba és túrázásra használom a gépet, pályára sose nem megyek vele...
Szóval milyen gumit ajánlanátok nekem hátra ami: a LEGJOBBAN tapad(!) ? (tartósság nekem annyira nem számít mert nem egy erőmű a gép (52 LE, 40 Kw), szal annyira nincs nagy terhelésnek kitéve a gumi nálam) 160as gumi jobb lenne hátra a gyári 150 helyett ebből a szempontból? Mit gondoltok?
Válaszokat előre is köszönöm!
Szia ! Azért írtam hogy újonan vedd mert használtba csak olyanokkal találkoztam ami már bakelit volt,alapban is nem egy puha tapadós gumi és ezért csúszkál a supermotón.A te kis gépedre teljesen jó.Gondolom nem szeretnél körrekordokad dönteni ?
Azért érdeklődtem meg hogy kimondottan Supermoto gumi mert a honlapján nem említenek supermotot csak azt hogy közép méretű motorokra. Itthon amikor keresgéltem akkor találtam meg a suprmoto gumik közt.
2ct - 2 komponens, a kozepe kemenyebb, a szele lagyabb, igy atlagos motorozas mellett tovabb birja, mint a masik jatekos. en belenyultam a vilag egyetlen gyari hibas hatso 2ct-be, 4-5 honap alatt csereltek ki, vicc volt. aztan megjott az uj, azzal lehetett nyomni, tapadt, mint a kunyeralos indiaiak ......
erdemes parban venni, mint minden gumit
Felhívtam ma a Bridgestone-t és mondták hogy a BT-003 Racing Street-ből jövőre lesz már 140/70 r17-es úgyhogy megvan az új kiszemelt és az már supersport guma
Ő az:
BT-003