Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annak én is örülnék De meg kell várnom, amíg az idei WSBK motorokat "leselejtezik"
csak nem áprília fau 4?!
A 400-nak már évek óta nincs léte pedig azzal igazán lendületesen kellett menni és nekem az visszalépés is lenne, előre kell nézni és új kihívásokat keresni
én annyit hozzáfűznák, hogy a Dunlop Qualifier is erőssen fel akar állítani az úthibákon.
A versenyzők nem szeretik a Michelin utcai gumijait, mert pályán hamar vége. Ugyanakkor megnyerte a Power 2ct a tesztet a Motorrevüben, ami azért elárul valamit.
nah nekem rr van. mutatok képet arról hogy milyen is volt, amikor megvettem. van még itthon egy racing battlaxom vágva de az már nem kerül fel... talán egy pályanapra felrakom...
gratz az eladáshoz, mihez kezdesz most? visszamész 400ba?
A Dunlop gumik általában egy picit nehezebbek minden más márkánál, ezért is nehezebb - a többiekhez képest - irányítani őket, ill. itt jön amit írtál, hogy nyomvályúban hogyan viselkednek. Nem tudom neked melyik D208 van fent Az RR, a GP és a GP-Racer nagyon tapad abból a modellből, sztem jobban, mint a Michelin. Nálam a sorrendet abszolút a Dunlop vezeti (D208GP, D209RR, D209GP-Racer, D209GP, D211GP, KR106/108), 2. a Bridgestone, a 3. helyen pedig a Pirelli/Metzeler páros áll, Michelinnel nem is próbálkozok, én már az évek alatt kitapasztaltam, hogy mit várok egy gumitól, nekem ebben a Dunlop a nyerő.
A Kawámból már csak egy tartalék pályaidom garnitúra van meg a többit elvitték.
mondtam is hogy nem kötözködni akartam tényleg, csak érdekelt hogy milyen állapotban lehet... sajna ez most nekem egyben kicsit sok lenne de mivel a hátsó d208 lekopik lassan így egyelőre visszakerül egy 160-as bt021(na az lesz majd furcsa a sok tapadós sport gumi után...) de végülis mindenképpen ki akartam próbálni már meglévő gumival mert mióta megvan nem használtam a gyári mérettel és kiváncsi vagyok milyen lesz az irányítás...
ja és vágott slick többet nem kerül fel legalábbis közútra biztos... sokan bizonygatták hogy így jó úgy jó el is hittem... sőt még én is állítottam de aztán hogy felkerült ez a d208 rájöttem hol a bibi, a slicket baromi nehéz volt felmelegíteni ehhez képest... ennek 2-3 kanyar a mátrában és már jó is annak kellet legalább egy oda vissza füred kalandpark távolság(8km) hogy tényleg jól működjön(persze ez csak az én érzésem alapján...), ősszel meg életveszély volt, igaz nekem csak hátul volt még ilyen elől eddig mindig michelin volt de annál jobbat még nem találtam. szerintem ez a d208 is elmarad a power race-től. úgytudom Te nem vagy michelin párti viszont tapasztalatod sok van szted melyik az ami még hasonlóan viselkedik? Leginkább a rossz út az amin észrevettem hogy a power race sokkal toleránsabb volt mint a d208, nyomvájúk nagyon el tudják vinni most a moci elejét a power race-el ezt nem éreztem... meg talán dönteni is könnyebb volt...
ja meg kis off: mocidat egyben vitték el vagy külön az idomokat meg a mocit csupaszon mert rokonodtól azt hallottam hogy egyben de mintha a hirdetésben meg külön lett volna még fent az idom egy darabig...
Pirelli diablóról infót plz. Ára, állapota, egy fotó is jól jönne.
hello emberek van pár darab hátsó gumim és cserélnék 150-160as gumira mert supermotyom van és kéne valami jó guma rá a csereajánlataim.
pirelli diablo 180/55-17 jó állapot
dunlop sportmax D252 180/55-17 jó állapot
pirelli diablo 170/60-17 jó áll
batlax Bt57 170/60-17 szinte uj de sütött teljesen jó utcára és a képek
Alapvetően egy helytelen (jégben, fagyban, hóban és 40 fokban, napon ) tárolás egy egyéves gumit is tönkretesz és egy helyes tárolás éveken keresztül használható állapotban hagyja a gumit.
A 2002 neked öreg? Nézd meg a gumit és ha nem lenne rajta gyártási idő, akkor azt mondanád, hogy tegnap gyártották!
Dunlopnál jellemző, különösen a sport-, versenygumijainál, hogy a minta berepedezik idővel.
Csak párban adom, de ezzel jobban jársz, mint 3000 km-enként vágott slicket cserélni
Brian kérdés: nem öreg egy kicsit az első gumma? Nem kötözködés képpen tényleg csak kiváncsi vagyok mert nekem van most fent 2005-ös d208rr és persze lehet hogy a tárolás hiba vagy nem tom de a minta belseje már ki volt repedezve... ja meg csak párban adod? engem inkább csak a hátsó érdekelne... vagy ha van eladó R6 hátsó felnid az is jó lenne....
azért írtam,hogy "a nagy általánosságban"!
Akkor neked nem volt ZXR400 Ninjád annak az elsőkéreknél van
Nekem is 120/60as a gyári gumiméret előre és jelenleg is olyan van fent!De mivel elég ritka darabok így én is /70est teszek előre csak kíváncsi vagyok be fog-e férni az első sárvédőm alá!
a Ninjaknak a nagy általánosságba véve a kis lánckeréknél van a sebességmérő jeladója!
Ja,max a kormánymagassága növekedik meg mivel a 120/60as gummának a magassága 72mm,míg a 120/70esnek 84mm!
Hol van a km óra hajtás? Ha az elsőkerék tengelyénél, akkor csalni fog, ha a kislánckeréknél, akkor nem. Egyébként semmilyen hátrányod nem származik a /70-es gumiból.
hali! ha előre a 120/60as gyári helyett 120/70est teszek abból semmi hátrányom nem lesz? Km óra nem fog másképp mérni, vagy ilyesmi?
160/60 Pilot Power 115EUR, Power 2 ct 130EUR.
7278-as hsz
Nekem van, ÍME
Segitséget kérek!
110/70-17, 130/70-17 gumikat vennék turára és néha kicsit vadulni!Fontos szempont,hogy vizen és kanyarban is jól tapadjon,de tartósnak is szeretném!
Tudom nehéz eset,de talán segit valaki!
Hy mindenki! 160/60-as jóféle sportgumija van valakinek? Pilot Power lenne a legjobb, de ha más az sem nagy baj.
Nekem van 130/80 x 17
Üdv. 140/70-17es gumit keresek, jó árban. Esetleg még 130as is érdekel.