ma már nem vagyok annyira elvetemült hogy esőben is menjek. csak akkor indulok el ha garantált a jó idő, messzire nem járok így marad a rendőr mint gátoló tényező. bár legutóbb a hirtelen jött eső szépen hazakergetett a mátrából és slick volt fent, szóval sietni kellett.
igen vágott mert eddig lábon vittem fel és a rendőrbácsik mostanában rákaptak arra hogy nézegetik a gumit (akár lámpánál is), de most talán sikerül megoldanom hogy futón vigyem.
michelin pilot-od van 18/67-es kellene, ha esetleg van elsőd lehet az is érdekel. Vagy mit tudsz ajánlatni helyettük pályára? (Én ezekkel meg voltam elégedve.)
Elado egy pár 190/50ZR17 + 120/70ZR17 Bridgestone BT016 vadonatuj supersport gumi
Telefonnal nem sikerültek tul jóra a képek, de egy métert sem gurultak= szörösek. (a háttérben a münyag vödör nem elado :D )
A pár gumi tulajdonképpeni ára 82.900 ft, de én odaadom 55.000 ft-ért, itt találod a hivatalos árát: http://www.pasztoy.hu/motor/ta...
Az M3 elég jól tapad és az élattartama is jó. Egy barátom használt ilyet CB 1300 motorján, ami nehezebb és nyomatékosabb, mint a GSXR 600. Pályán is jó és a kopással is elégedett volt.
Én használtam ContiRaceAttack Street verziót pályán. Tapadás ok, a csúszáshatárt jól jelzi, de az élettertamát utcai használat mellett nem tudom megítélni
Az is lehet, hogy fordítva tették fel a gumit és lusták voltak irányba állítani De a saját szememmel láttam olyat is, hogy a gumi jól volt a felnire szerelve, viszont a felnit tették be menetiránynak fordítva (CBR1000RR) (motorgumis tette fel!)
Egyébként nem nagy baj, ha fordítva van, csak a minták vízelvezetőképessége nem fog hatékonyan működni és néhány km-en keresztül (amíg a gumin lévő apró gumidarabok le nem kopnak, át nem rendeződnek a másik irányba) furcsán fog viselkedni a gumi, mintha jégre mennél vele.
Én magam is rendszeresen megfordítom a hátsógumim, de vannak versenyzőtársaim, akik az elsőt is szóval nyugi.
Hello!
A motorom szerelőnél járt, és ő vitte el átgumiztani az első kereket, amire használt, de újszerű michelin pilot power került. DE! forgásiránnyal ellentétesen lett feltéve,(ez a gumi alabpól kicsit úgy nézki mintha fordítva lenne) ő ezt azzal magyarázta, h először feltették jól, de levették,és kicserélték, mert csak így tudták 0ra centírozni, és lényegten, h fordítva van. Na most szerintem nem véletlenül van forgásíránya egy guminak, és ha egyszer fel volt téve rendesen, most meg így, nem lehet szálszakadásos? ELvitessem gumishoz normálisan felrakatni? meg miaz h egyik írányba jól forog , a másikba nem?
Meddig lehet használni (ésszerü keretek között) egy gumit? Mármint ha csak a mintamélységre gondolok. És a kopás jelző ( a gumi mintájában lévő magasabb apro rész) az csak figyelmeztet , vagy ha azt eléri akkor kuka?
Üdvözlet!
Segítségeteket kérném. Új gumikat szeretnék tenni a gépemre. Jelenleg Metzerell Sportec M3 ( 180/55 Zr17 M/C (73w) ; 120/70 ZR17 M/C (53W) ) gumik vannak rajta és abszolut nem vagyok se tapadásügyileg , sem kopásügyileg megelégedve vele. Két lehetséges típus között vacilálok. Continental (Sport Attack / Race Attack / Road Attack) Ill. Michelin Pilot Power... Aki használ(t) ilyeket véleményezze és javasoljon ( tapadás, ár kopás... ) Szempont: pályázni nem akarok vele de a közúton 100% megállja a helyét szárazon , kis nedveségben túrázásra, és nagyobb tempózásokra. Válaszaitokat alőre is köszönöm. Üdv: macitm
a bt003 mennyi lenne első hátsó?
Pályára ezeket ajánlom:
Bridgestone BT-002, BT-003 (A 4-es párt javaslom.)
Continental RaceAttack (Ne zavarjon, hogy 190-es, ennek vannak előnyei.)
Pirelli Diablo és Dragon Supercorsa
michelin pilot-od van 18/67-es kellene, ha esetleg van elsőd lehet az is érdekel. Vagy mit tudsz ajánlatni helyettük pályára? (Én ezekkel meg voltam elégedve.)
Telefonnal nem sikerültek tul jóra a képek, de egy métert sem gurultak= szörösek. (a háttérben a münyag vödör nem elado :D )
A pár gumi tulajdonképpeni ára 82.900 ft, de én odaadom 55.000 ft-ért, itt találod a hivatalos árát:
http://www.pasztoy.hu/motor/ta...
Az M3 elég jól tapad és az élattartama is jó. Egy barátom használt ilyet CB 1300 motorján, ami nehezebb és nyomatékosabb, mint a GSXR 600. Pályán is jó és a kopással is elégedett volt.
Én használtam ContiRaceAttack Street verziót pályán. Tapadás ok, a csúszáshatárt jól jelzi, de az élettertamát utcai használat mellett nem tudom megítélni
Akkor szálszakadásos sem lesz a megváltozott forgásíránytól remélem.
Egyébként nem nagy baj, ha fordítva van, csak a minták vízelvezetőképessége nem fog hatékonyan működni és néhány km-en keresztül (amíg a gumin lévő apró gumidarabok le nem kopnak, át nem rendeződnek a másik irányba) furcsán fog viselkedni a gumi, mintha jégre mennél vele.
Én magam is rendszeresen megfordítom a hátsógumim, de vannak versenyzőtársaim, akik az elsőt is szóval nyugi.
A motorom szerelőnél járt, és ő vitte el átgumiztani az első kereket, amire használt, de újszerű michelin pilot power került. DE! forgásiránnyal ellentétesen lett feltéve,(ez a gumi alabpól kicsit úgy nézki mintha fordítva lenne) ő ezt azzal magyarázta, h először feltették jól, de levették,és kicserélték, mert csak így tudták 0ra centírozni, és lényegten, h fordítva van. Na most szerintem nem véletlenül van forgásíránya egy guminak, és ha egyszer fel volt téve rendesen, most meg így, nem lehet szálszakadásos? ELvitessem gumishoz normálisan felrakatni? meg miaz h egyik írányba jól forog , a másikba nem?
Meddig lehet használni (ésszerü keretek között) egy gumit? Mármint ha csak a mintamélységre gondolok. És a kopás jelző ( a gumi mintájában lévő magasabb apro rész) az csak figyelmeztet , vagy ha azt eléri akkor kuka?
köszi
Continental raceattack véleményem szerint jó választás, utcára meg pláne.
Üdv.
Végül Bt002 lett belőle.
Segítségeteket kérném. Új gumikat szeretnék tenni a gépemre. Jelenleg Metzerell Sportec M3 ( 180/55 Zr17 M/C (73w) ; 120/70 ZR17 M/C (53W) ) gumik vannak rajta és abszolut nem vagyok se tapadásügyileg , sem kopásügyileg megelégedve vele. Két lehetséges típus között vacilálok. Continental (Sport Attack / Race Attack / Road Attack) Ill. Michelin Pilot Power... Aki használ(t) ilyeket véleményezze és javasoljon ( tapadás, ár kopás... ) Szempont: pályázni nem akarok vele de a közúton 100% megállja a helyét szárazon , kis nedveségben túrázásra, és nagyobb tempózásokra. Válaszaitokat alőre is köszönöm. Üdv: macitm