Lenne egy eladó Metzeler Racetec 120/70 k2 medium keverék elsőgumim. Középen 3mm minta van a két széle pályás, fightereknek és utcai kanyargásra még bőven jó. Ára 5eft Szfvár
Eladó Avon Azaro Sport ST50-es sport-túra gumi,nagyon szép állapotban, kb. 80%-os mintával körbe,ára 8e Ft.
Vegyétek,vigyétek-nálam csak a helyet foglalja.
Sziasztok! Néhány rövid kérdésem lenne:
Általában mekkora profilmélységű egy új utcai-sport gumi?
Mennyi idő után kezd el repedezni?
Postai utánvéttel lehet gumit küldeni?
Köszi!
Én azt szerettem benne, hogy a hátul egész rendes előfeszítést lehetett beállítani, elöl meg levegőt adhattál neki, és jó könnyű volt az egész gép. Amíg sík volt az út és egyedül voltam, nem volt gond, de ha a pilisbe mentem, folyton kettőben kellett üvegelni, hogy egyáltalán felmenjen. Mondjuk az ilyen géppel én fosnék a Hringen,az igazi otthona szerintem a kis pálya. Pl Kakucson egy lány egy Spadával alázgatott minket szépen, pedig azért igyekezünk.
A dőlésszöget és a kanyartempót látva fix hogy :30 alatt
ZX6R -eket a -2 -ben úgy motorozta körbe a külső vonal mellett, a gyerekek csak lestek hogy mi volt ez
Gondolj bele: ez a gyerek egy olyan motorral, ami az egyenesben nem 147-et megy, hanem 247-et, esetleg gumi+futómű is van alatta, miket menne...
Mindenképpen próbálj meg a gyári gumiméretnél maradni. Ha szélesebb a gumi, mint a gyári, akkor felni pereme behajtja a gumi szélét és egy nagy félgömb lesz belőle, amitől folyamatosan billegni fog a motor meg a tapadó felület is csökken. Az autóknál lehet, hogy jobb a szélesebb meg faszán néz ki a peres gumi, de motoroknál nem véletlenül találták ki a gyári méretet. Az viszont, ha kicsit magasabb a gumi, szal /50 helyett /60 az talán annyira nem probléma, nekem is elöl 120/60 helyett /70es van, de befér és nem érzem, hogy romlott volna a kezelhetőség. De ha úgy érzed neked romlik miatta, akkor engedd be a motor elejét egy kicsit és rögtön jobb lesz.
Akkor hátra lehet marad a road, viszont az eleje nekem bizonytalan, ugyh azt mindenképpen vmi sportosabbra akarom... kösz a kielégitő választ!
A képen lévő sisak meg rulz!
Az átlag tempóhoz a Ringen ( 2:30 + ) bármilyen gumi jó. A fos Kenda/Heidenau ugyanúgy, mint egy ragacs pályagumi.
Erre írtam, hogy inkább Road - az a túrát jól kiszolgálja, és a Ringen sem vagy elveszve egy átlagosan gyors körön.
Kép: azoknak, akik szerint a 2:30 alatti teljesítmény futóművön és gumin múlik...
Igazábol ez az ok amit nem tartok szemelött amit irtál.. azért kérdeztem kutyátol h ezen kivül van e még gond?
Mert ami nekem van hátul road, használtan vette, (igaz szinte hibátlan votl) azota kb 10-15 öt vertem bele, de szerintem nemhogy cserés, meg se látszik rajta... elején szintén. Szoval ha csak ennyit birna rajta egy pilot sport már jo lenne. Viszont ha egyszer kitévedek pályára akkor mégha csak probálkozok is nem akarok elhasalni. Ezéer gondoltam erre, meg két komp, szal birná a 'túrákat' is. Ezért ezt az indokot kizárom h "túrára túra.." aztán persze ha majd elfogy 5000km után akor meg megeszem amit főztem!
Csak azt nem tom hogy 110 helyett 120 és 150 helyett 160 legyen rá? Mert erre mondták hogy lesz pereme, és billegni fog döntésnél, mert ugye a felni széthuzza! Ötletek?
http://www.youtube.com/watch?v...
Repedezni 3-4 év után kezd, tárolástól és használattól ügg, de ezek a gumik már ridegebbek, nem tapadnak annyira.
Vegyétek,vigyétek-nálam csak a helyet foglalja.
Általában mekkora profilmélységű egy új utcai-sport gumi?
Mennyi idő után kezd el repedezni?
Postai utánvéttel lehet gumit küldeni?
Köszi!
Enyém az adatlapomon,vagy voda426239öt.
Tudom költői a kérdés...
ZX6R -eket a -2 -ben úgy motorozta körbe a külső vonal mellett, a gyerekek csak lestek hogy mi volt ez
Gondolj bele: ez a gyerek egy olyan motorral, ami az egyenesben nem 147-et megy, hanem 247-et, esetleg gumi+futómű is van alatta, miket menne...
Akkor hátra lehet marad a road, viszont az eleje nekem bizonytalan, ugyh azt mindenképpen vmi sportosabbra akarom... kösz a kielégitő választ!
A képen lévő sisak meg rulz!
Erre írtam, hogy inkább Road - az a túrát jól kiszolgálja, és a Ringen sem vagy elveszve egy átlagosan gyors körön.
Kép: azoknak, akik szerint a 2:30 alatti teljesítmény futóművön és gumin múlik...
Mert ami nekem van hátul road, használtan vette, (igaz szinte hibátlan votl) azota kb 10-15 öt vertem bele, de szerintem nemhogy cserés, meg se látszik rajta... elején szintén. Szoval ha csak ennyit birna rajta egy pilot sport már jo lenne. Viszont ha egyszer kitévedek pályára akkor mégha csak probálkozok is nem akarok elhasalni. Ezéer gondoltam erre, meg két komp, szal birná a 'túrákat' is. Ezért ezt az indokot kizárom h "túrára túra.." aztán persze ha majd elfogy 5000km után akor meg megeszem amit főztem!
Csak azt nem tom hogy 110 helyett 120 és 150 helyett 160 legyen rá? Mert erre mondták hogy lesz pereme, és billegni fog döntésnél, mert ugye a felni széthuzza! Ötletek?
Sportgumik