Hello
Tudna nekem valaki segíteni külföldi motor le pappírozásával kapcsolatban? Lehetőleg olyan aki rendesen benne van ebben a dologban és érti mit szeretnék, a lényeg annyi, hogy egy motort néztem ki viszont A2 kategóriához nem passzol mert a külföldi okmányokban 35 helyett 36 kw van. Lehet, hogy hülye kérdés, de érdekelne, hogy nem lehet- e ezt a motor honosításakor valahogy úgy elintézni, hogy 35 kw legyen a magyar forgalmiban?
Sziasztok!
Nemregiben en is beleastam magam a kulfoldi motorok keresesebe, de egyenlore meg csak a tervezes fazisaban jarok,mivel nincs kedvem meg venni(gondolom mindeki erti ).Talaltam egy egesz jo licitalos oldalt,amin tul csabitoak az arak.Erdeklodnek hogy vki tud tobb infot rola, es hogy az arak valodi arak vagy sem(ez lehet furan hangzik)de itt magyarorszagon is van egy hasonlo oldal amin nem a valodi arakat mutatjak hanem un. BID pontokban tunteik fel.Nagyon kezdo vagyok meg ebben a temaban szoval elnezest ha mar ez egyszer meg volt targyalva de nem volt idom teljesen vissszalapozni.
Valaszotokat elore is koszonom!
Szerintem nem.
Az okmányirodás hölgyemény olyan szúrósan nézett mint egy kiképzőőrmester.És nekem minden megolt.
Szerintem még fogdába is csukatott volna pár ékezet hibáért nemhogy egy komplett külföldi forgalomból való kivonást igazoló papír hiánya miatt.
Ha nincs rendszám lehet kivonatták csak elhagyták a papert.
Ez eddig oké ezt értem!Nekem a lényeg az lenne yan YZf(amit pár hsz.el lejjebb írtam is és nincs hozzá papír)és ezt szeretném minnél hamarabb megoldani!Csak mindenki mást mondd és már magam se tudom hogy mimerre!
(Nincsenek nagy esélyek, hanem tények vannak: írj az nkh-nak, hogy mi a mód arra, amit szeretnél.)
Ha veszel egy kint nem nyilvántartott motorral szerelt vázat, és honosítod, a vizsgán pedig megmutatod a motorszámot, ha nem találják, nem kell semmit átépíteni: bejegyzik a honi papírokra. (mint a saját esetben)
Én arra utaltam, hogy a már nyilvántartásba került blokkom innentől nem egy "blokk papírok nélkül", ennyit nekem megért a megmutatása.
Tehát adott egy motor Olaszországból.
Optimális esetnek tűnik, ha az adásvételnél a külhoni az eladó, mi a vevők, mert köztes magyar fél esetén (átírási) vagyonszerzési illeték is felmerülhet.
Technikailag én hoztam be a motort.
Papírok: 1 pld 2 nyelvű adásvételi,
1 db lejárt műszakis (szerintem lejárt) forg. eng. (olasz), és egy db autóklubos (szintén olasz) forgalomból kijelentő(nek vélt) dokumentum.
Vizsga: ahogy mondták: gumi(!), kipuff és természetesen működjön, aminek kell. Guminál fontos lehet, hogy a széle is megfelelő mintamélységgel bírjon. Nem mintha az 1 cm-es barázda a tenyérnyi tömör felületen számítana egy perec szempontjából, de az előíráséból igen. Kipufnak nem volt szerepe, igaz, gyári került fel.
Tehát egy normális állapotú motornak nem lehet gondja. A hatóság órabére 90-120eFt, mert max 15 perc egy ilyen (anno a másik motoromnál se volt több idő).
-
NAV - itt a honlap kissé nyomorék, neten kell rákeresni a regadós helyekre, mert én pl. helyben, a MASPED-nél lévő kirendeltségen el tudtam intézni, de a nav-apeh honlapon nyomát sem találtam ezeknek. Papír kitölt, bead, 18 perc múlva a határozat a kézben, lehet járulni a kasszához. A kedves magyar állam jelen esetben 120eFt-os órabérrel vezeti át az adatokat a rendszerébe.
Ez is megvolt, visszamentem az igazolással, további 3 perc után ez is letudva.
-
Kötelező megkötése.
-
Okmányiroda:
12e -forg+törzsk.
5,5e rendsz.
~585 matrica
15p
-
Ennyi.
Van, ahol nem tartják nyilván a motorszámot: ezt, ha a vizsgán nem találja az ember, nem muszáj megmutatni, hol van,én megtettem, így van hivatalos nyoma a blokknak.
Sziasztok!
Vettem Ausztriában egy 1983-as honda cb 400-ast. Tudatlan voltam, csak a motor typenschein-je volt meg, meg irtunk egy kettős adásvételit azt mondták az elég. Az okmányirodában meg kérik a sárga forgalmit is, de az sajnos nincs már meg, mert a motort már 6 éve kivonatták a forgalomból. Most mit tudok csinálni?: Elbuktam az egészet?
Tudna nekem valaki segíteni külföldi motor le pappírozásával kapcsolatban? Lehetőleg olyan aki rendesen benne van ebben a dologban és érti mit szeretnék, a lényeg annyi, hogy egy motort néztem ki viszont A2 kategóriához nem passzol mert a külföldi okmányokban 35 helyett 36 kw van. Lehet, hogy hülye kérdés, de érdekelne, hogy nem lehet- e ezt a motor honosításakor valahogy úgy elintézni, hogy 35 kw legyen a magyar forgalmiban?
Nemregiben en is beleastam magam a kulfoldi motorok keresesebe, de egyenlore meg csak a tervezes fazisaban jarok,mivel nincs kedvem meg venni(gondolom mindeki erti ).Talaltam egy egesz jo licitalos oldalt,amin tul csabitoak az arak.Erdeklodnek hogy vki tud tobb infot rola, es hogy az arak valodi arak vagy sem(ez lehet furan hangzik)de itt magyarorszagon is van egy hasonlo oldal amin nem a valodi arakat mutatjak hanem un. BID pontokban tunteik fel.Nagyon kezdo vagyok meg ebben a temaban szoval elnezest ha mar ez egyszer meg volt targyalva de nem volt idom teljesen vissszalapozni.
Valaszotokat elore is koszonom!
Ime az oldal.
http://www.autobidmaster.com/c...*&model=*&fromYear=2008&toYe
ar=2013
Az okmányirodás hölgyemény olyan szúrósan nézett mint egy kiképzőőrmester.És nekem minden megolt.
Szerintem még fogdába is csukatott volna pár ékezet hibáért nemhogy egy komplett külföldi forgalomból való kivonást igazoló papír hiánya miatt.
Ha nincs rendszám lehet kivonatták csak elhagyták a papert.
Vagy csak elkeverte a papírt?
Aki behozta nem vonatta ki?
Itt leírják hogy megy.
aztán inkább lett helyette egy magyar rendszámos
Ha veszel egy kint nem nyilvántartott motorral szerelt vázat, és honosítod, a vizsgán pedig megmutatod a motorszámot, ha nem találják, nem kell semmit átépíteni: bejegyzik a honi papírokra. (mint a saját esetben)
Én arra utaltam, hogy a már nyilvántartásba került blokkom innentől nem egy "blokk papírok nélkül", ennyit nekem megért a megmutatása.
Tehát adott egy motor Olaszországból.
Optimális esetnek tűnik, ha az adásvételnél a külhoni az eladó, mi a vevők, mert köztes magyar fél esetén (átírási) vagyonszerzési illeték is felmerülhet.
Technikailag én hoztam be a motort.
Papírok: 1 pld 2 nyelvű adásvételi,
1 db lejárt műszakis (szerintem lejárt) forg. eng. (olasz), és egy db autóklubos (szintén olasz) forgalomból kijelentő(nek vélt) dokumentum.
Vizsga: ahogy mondták: gumi(!), kipuff és természetesen működjön, aminek kell. Guminál fontos lehet, hogy a széle is megfelelő mintamélységgel bírjon. Nem mintha az 1 cm-es barázda a tenyérnyi tömör felületen számítana egy perec szempontjából, de az előíráséból igen. Kipufnak nem volt szerepe, igaz, gyári került fel.
Tehát egy normális állapotú motornak nem lehet gondja. A hatóság órabére 90-120eFt, mert max 15 perc egy ilyen (anno a másik motoromnál se volt több idő).
-
NAV - itt a honlap kissé nyomorék, neten kell rákeresni a regadós helyekre, mert én pl. helyben, a MASPED-nél lévő kirendeltségen el tudtam intézni, de a nav-apeh honlapon nyomát sem találtam ezeknek. Papír kitölt, bead, 18 perc múlva a határozat a kézben, lehet járulni a kasszához. A kedves magyar állam jelen esetben 120eFt-os órabérrel vezeti át az adatokat a rendszerébe.
Ez is megvolt, visszamentem az igazolással, további 3 perc után ez is letudva.
-
Kötelező megkötése.
-
Okmányiroda:
12e -forg+törzsk.
5,5e rendsz.
~585 matrica
15p
-
Ennyi.
Van, ahol nem tartják nyilván a motorszámot: ezt, ha a vizsgán nem találja az ember, nem muszáj megmutatni, hol van,én megtettem, így van hivatalos nyoma a blokknak.
na avval minket is elhajtottak a fenébe
Vettem Ausztriában egy 1983-as honda cb 400-ast. Tudatlan voltam, csak a motor typenschein-je volt meg, meg irtunk egy kettős adásvételit azt mondták az elég. Az okmányirodában meg kérik a sárga forgalmit is, de az sajnos nincs már meg, mert a motort már 6 éve kivonatták a forgalomból. Most mit tudok csinálni?: Elbuktam az egészet?