Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokk eredetét papírral kell igazolni.
Így szerintem nem.
Üdv!

Van egy Yamaha Yzf 750 r gépem null papírral!Kérdésem ha veszek 1 papírozható vázat és átépítem le lehet papírozni?vagy eygszerűbb ha magyar forgalmis vázat veszek(ami ritka)és azt teszem alá?Lehetséges ez?
Aha. és akkor fizetnem kell forgalomba helyezéskor azt az illetéket is? "Külföldről származó és belföldön forgalomba helyezendő használt járművek megszerzése jogszerűségének, a jármű adatainak ellenőrzésére irányuló hatósági eljárás díja: 10.900, – Ft" (mondjuk ez logikus hogy igen..)
Ez viszont nem tudom minek: "Ideiglenes forgalomban-tartási engedély: 3.500, – Ft"
Kell a külföldi származási papír, meg az itthoni adásvételi is.
Sziasztok!
Mi a helyzet olyankor, ha van egy motor ami Ausztriában papíros, eladja ide Mo-ra, de az itteni tulaj nem helyezi forgalomba 2 évig hanem eladja így.. és az új tulaj ha forgalomba szeretné hozni az olyan mintha ő venné a külföldi motort? Szóval külföldi papírok meg az itteni adásvétel is meg minden kell majd? Eléggé kotyvasz
Köszönöm.
Ott a pecsét:abgemeldet/dátum.
Osztráknál sincs semmiféle kivonási papír......Be van pecsételve a kivonás oszt jónapot.
Hello. Tudtok valakit aki külföldről tudna behozni motort? Lehetőleg megbízhatót. Runner illetve drz érdekelne.
Hívd fel a legközelebbi okmányirodát!
Mondom, a tulaj azt állította hogy kivonatta a forgalomból 2007 12.hó 08.-án a forgalmiban pecsét ,aláírás,dátum.Én 2008 04.hóban vettem a gépet rendszám nélkül ami nem is volt rajta ezért kérdeztem a kivonásról.És még nem láttam német papírt ami a kivonást igazolná.Nem tudom nem elegendő-e a forgalmiban a pecsét dátum aláírás.
A külföldről jött járgányokat ki kell először vonatni a helyi irodákban.
Ezt olaszban a digó autóklubb végzi.
németben a bánat tudja.
És ott kell leadni a kinti rendszámot is.
mindezt némi euro fejében elvégzik.
Ha neked már nincs meg a külföldi rendszámod akkor kapott a gép ilyen papírt csak a tulaj aki kinn vette nem adta oda.
Ha jól emlékszem németben mindenképp ki kell és ha lábon jön váltani kell ideiglenes rendszámot.
De ez nem tuti.
Akkor ez olyan mint Colombo felesége? Tudjuk hogy van ,de még nem látta senki. 2008-ban hoztam egy olyat is amit forgalomba helyeztem és akkor nem kellet ilyen papír. Fizettem az okmányirodába valami 8eFt körüli összeget nemzetközi lekérdezésre vagy valami ilyesmire és kész.Ment a reg.adó, forgalomba helyezés,eredet vizsga,rendszám,forgalmi, törzskönyv.
Gondolom swábul vannak benne a bötűk.
Szerintem mindegy, hogy néz ki. A lényeg, hogy nincs. Anélkül pedig bajos.

Váz/blokkfél csere?
Ez olasz papir.A Német hogy néz ki?
Kell még egy kivonásról szóló igazolás is. (olaszoknál PRA)
ÉRDEKLŐDNÉK!
2008-ban vettem németben egy Ducatit.Két nyelvű adásvételi, eredeti forgalmi van.A forgalmiban (az eladó szerint ) bejegyezték a forgalomból kivonást.A brifben mutatta a "STILLEGUNG" rublikában a pecsétet,aláírást. Akkoriban nem érdekellt mert alkatrésznek akartam a gépet az itthoni mellé.De most szeretném forgalomba helyezni. Szerintetek?
Hello. Ha már kollégának felajánlottad: Esetleg egy kymco People 150-es olasz papíros, 2000-es gép forgalomba helyezésében is tudsz segíteni? Mennyiért, illetve mennyi lenne az összköltsége?
köszi a választ.
Szeva
Nekem volna egy Mtx-em de nem apró pénzért nem hulladék mert magamnak csináltam nem eladásra ha érdekel sjanika@vipmail.hu
Szeretnék egy 125-ös vagy 250-es Honda vagy Yamaha enduró-t venni minél előbb, de egyszerűen nincs a piacon jó állapotú, jó áron. És a legtöbb külföldről van. Én viszont lusta vagyok ezt elintézni, viszont szívesen fizetek reális összeget valakinek aki ilyesmiben utazik, hogy +1 motort tegyen rá az utánfutójára, és leműszakiztassa, stb, és én már papírokkal, rendszámmal átvegyem tőle...

Magyarul: ha van olyan aki mostanában motort hoz be és intéz papírokat neki, és van még egy motornak való hely és szeretne egy kis pénzt keresni az kérem jelentkezzen!

Elég általános az igényem: Yamaha DT 125ccm vagy Honda CR/CRM 125 vagy 250ccm. A szín lehetőleg piros, az évjárat 1990 utáni. Működjön minden rajta, legyen tükör, index, jó álapotú gumi, ne csöpögjön, kattogjon, legyen jó a váltója... Az általam fizetendő max ár (ccm és állapotfüggően!) 200e-300e Ft.

Ha valakit érdekel írjon mailt pls!
Mé nem mész el érte?
akkor beszélj velük.
múlt nyáron volt olyan hét amikor 2x is voltak olaszba
nem is várom el, hogy előre kifizessék helyettem. Csak legyen aki behozza.