Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna csak magyar adásvételim van, amin az eladó aláírta, hogy a motor a legjobb tudomása szerint nem lopott...

Amim van még , az olasz nyelvű valami, amin a típus stimmel, de a vázszám az nem (utólag küldték postán, igazából mivel nem akartam rendszámoztatni, nem tűnt lényegesnek...)
Akkor volt szopás .Én nemrég hoztam be ausztriából igaz nem motort hanem autót.3óra alatt megvolt minden ,müszaki,regadó befiz.,új rendszám,forgalmi,biztositás,névre irva.
kell az EREDETI olasz adásvételi. elég, ha egy sima papíron is megvan, csak legyen rajta az eladó pl giancarlo luca, roma, via corso 75. meg a tied, gipsz jakab, stb. + 1-2 tanú. szevasz...
gondolom a motor papírjai megvannak. olasz törzsköny, a hologramos papír. ha ezek nem eredetiben vannak meg, az szopás, mert le kell köröztetni a vasat, mi autóval jártunk így, de ha nem lopott, nem lesz gond. aztán mehet okmányolni, a dolgok megszokott sorrendjében.
Sziasztok én ebben az évben vásároltam egy honda nsr 125r tipusú gépet.De még egyszer sosem mármint nem ilyen mocit hanem külföldit.Kezdődött müszakinál első lépcső ugyebár.KPM vizsga 4e műszaki meg 23 különleges forgalomba helyezési költség,mondom ez mi tán valami nagy épitett gépet vettem?Válasz persze nem sok "ez minden külföldire kell".Köszi.Következő reg. ADÓ miért is ne 16e környéke.Ez kalkulált ok.Két lépcső ok na de ugyebár mivel svájci kell eredet vizsga ami amugy nem kellene ez a következő buktató 15500ft na ez is megvan mondom mostmár okmányiroda.Az okmányirodában ugyan sokat kell várni ezalatt a biztositás is meglett 11ért per év.Az általános dolgokat mindenki tudja az okmányirodában 6e forgalmi 6e törzskönyv 500 matrica cirka plussz átirás illeték.Na de ez nem minden valamiféle vagyonszerzési ADÓ vagy mi a kurva anyira....és várni picit kb egy hónapot mert honositás vagy mi ugyebár ennyi idő.En meg majd biciklizek jóidőbe ráérünk őszig.Ugyebár eltelt 3hét és az csak nem egy hónap megvan minden mire a titkárnőt a rendszer nem engedi tovább,na most mi lett?Aha nem ilyen egyszerü pestre küldés 3 pappirt alvázszám kódolásra...mert más mocira nem ugyan az a táblácska kerül kinában mint nálunk,és csak egy hölgyemény csinálja ezt az egész országban.Na ez volt az utolsó ekkor sokaltam be,és megfogadtam soha többet.Vásárlástól számitva kb 1.5-2hó mire minden pappir megvan és kb 110e egy 125ös gépre.Ezennel szeretnék gratulálni a csodálatos magyarországi rendszernek!
van egy elvileg évekkel ezelőtt olaszból behozott mocim, csak itthoni adásvételim van hozzá, meg valami olasz nyelvű papír, amin semmi felismerhetőt nem találtam, se alvázszám se motorszám semmi. Milyen módon lehet nekiállni a forgalomba helyezésnek?
Sziasztok,

Segítséget kérnék, van-e itt valaki, vagy valaki ismer-e olyat aki nagyobb tételben hoz be robogókat kintről ? Engem több darab érdekelne, folyamatosan.

Előre is köszi
Szerintem jobban jársz ha írsz egy "új" kétnyelvűt a te nevedre az a biztos. Ne legyen köztes lépcső. Én is így csináltam a saját gépemmel a tavasszal.

NKH - első forgalomba helyezés + műszaki vizsga (27E körül)
Biztosítás kötés (most néztem, 4E)
Regadó (25.5E)
Papírok és rendszám az okmányirodában (6E+6E+5.5E+0,5E)

ÁFA nincs használt motornál!

Van esély saját lábon bevinni a motort a vizsgára, vagy mindenképp szállítani kell, mivel nincs rendszáma? - Saját bátorságra van bízva, mi lábon vittük (125cm2)
Sziasztok!
Vettem egy mocit,amit svájcból hoztak be évekkel ezelőtt!250 ccm-es Honda!1995-ös évjárat!Csak a kivont forgalmim és a mostani adásvételim van!A hogyan továbbról vannak elképzeléseim,de megköszönném,ha egy kompetens,hozzáértő "kolléga" be tudna avatni a dolgokba!Jász-Nagykun Szolnok megyében lakom,hátha tud valaki segíteni!
Sziasztok!

Szeretném legalizálni a nagy robogómat, ennek a menetét próbálom kifilózni, hogy ne érjen már meglepetés. Olasz papírok megvannak - export célra ki lett vonva a forgalomból, adásvételi kétnyelvű, de nem az én nevemre szól, én később, már itthon vettem a motort, közel 2 éve. Hogy járok a legjobban? A mostani papírokkal, miszerint a motor már évek óta az országban van és második itthoni tulaj vagyok, vagy jobb lenne újra írni a kétnyelvű adásvételit az én nevemre és egy mostani dátummal? A motor papírjai teljesen rendezettek, úgyhogy nem lesz bűntudatom, ha ezzel pár ezer forintot meg tudok spórolni, nem lopott/problémás motort akarok megtrükközni.
Ha jól értelmeztem az eddigi kutatásomat a következő dolgok lesznek:
NKH - első forgalomba helyezés + műszaki vizsga (27E körül)
Biztosítás kötés (most néztem, 4E)
Regadó (25.5E)
Papírok és rendszám az okmányirodában (6E+6E+5.5E+0,5E)
Kihagytam valamit? ÁFA pl hol játszik a képben, ha egyáltalán és mi alapján számolják?
Van esély saját lábon bevinni a motort a vizsgára, vagy mindenképp szállítani kell, mivel nincs rendszáma?
Igen mivel ilyenkor az számít a származási helynek ha jól tudom.
De az egyáltalán nem nagy macera annyival másabb mint a sima magyar nyelvű hogy itt az adatok megjelölésénél magyarul is és németül is ott lesz hogy mit kell az adott mezőbe írni...
Itt találsz német magyar adásvételit:
Német-Magyar adásvételi
köszönöm szépen a segítséget!Azt szeretném még kérdezni hogy akkor is kétnyelvű adásvételi kell ha magyar tulajtól hozom?Mert németbe laknak a rokonok és tőlük hoznám!
Szia!
Először ki kell vonatni véglegesen odakint a forgalomból! (erről kapsz egy papírt)
Továbbá kell egy kétnyelvű adásvételi a motoról (Te esetedben Német-Magyar)
És még kell a motor eredeti forgalmija.
A papírozás menete pedig:
1. NKH (vagy régi nevén KPM) ide általában időpontot kell kérni.
2. Reg. adó kérvényezése és befizetése a Vámhivatalnál.
3. Biztosítás kötése a motorra
4. Okmányiroda
5. Élvezni a motorozást!
A biztosítás azért van az okmányiroda előtt mert ahhoz, hogy megkapd a rendszámot érvényes biztosítás kell a motorra! Aztán ha az okmányirodában megkaptál mindent vissza a biztosítóhoz ahol lefénymásolják a forgalmidat és hozzá írják a biztosításhoz az új rendszámodat.
Hivatalosan le lehet rendszámoztatni segédmotort is! Ilyenkor kap rendszámot forgalmi engedélyt. Erre csak azért lehet szükség ha mondjuk 2 személy szállítására alkalmas az adott jármű és a gazdája szeretne élni azzal a lehetőséggel, hogy utast szállítson. Megteheti ezt rendszám nélkül is, de akkor a rend éber őrei ha tetten érik jól meg is büntethetik érte!
Szóval ha a kiszemelt jármű rendelkezik rendszámmal akkor azt megvétel előtt vagy után ki kell vonatni a forgalomból. Ekkor kap az ember egy kivonatási papírt, és megmarad az eredeti forgalmi, a rendszámot ha jól tudom le kell adni. De ha ez a helyzet, ne te nyűglődj ezekkel hanem kérd meg a tulajt, hogy megvétel előtt ezt intézze el neked!
Ha pedig nincs rendszáma (és ez a gyakoribb eset egy segédmotornál) akkor nincs is ilyen problémád. Mert ugye egy forgalmi nélküli gépjárművet nem is lehet kivonni a forgalomból!
Ugye ezt nem gondoltad komolyan?
Sziasztok!

Ha egy motor nem rendelkezik semmiféle okmánnyal van rá bármi mód, hogy forgalomba helyezzem?
2 nyelvű adásvételi(letölthető),brief,typenschein.És vizsgával indul minden.Onnan lehet menni befizetni a regadót,utána ocsmányiroda.
Ha jól jön ki a lépés,1 nap alatt megvan.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!Kb két hét múlva megyek egy motorért németországba,a motor kinnt forgalomba van helyezve,milyen papírokat hozzak és írjunk hogyha hazahozom akkor gond nélkül forgalomba tudjam helyezni? Ha itthon van a moci hol kezdjem az itthoni forgalomba helyezését?Az okmányirodába? A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok!
Pár kérdés: külföldi papiros motoromon már van magyar műszaki ez az én nevemre szóló adásvételivel történt,de én elszeretném adni most a motort. És a köv tulaj nevére szeretnénk már befizetni a reg.adót.LEHETSÉGES? Ha az olasszal az ő nevére irunk egy másik adásvételit akkor ő befizetné a reg adót és az én műszakis adatlapommal forgalomba helyezheti? Köszönöm!
Köszönöm a segítséged.Visszaolvasva több helyen is írnak olyanokat
(nem robogónál),hogy kérik forgalomból való kivonás igazolását.
Tehát robogóját eladó Osztráknak jelen esetben ezt nem kell
megtennie?
Elég könnyedén...
Mivel segédmotornak minősül így csak egy adásvételi szerződés kell róla, és a biztosítást kell rá kötni.
Ha itthon akarod használni akkor érdemes kétnyelvű adásvételit írni mert azzal nem lesz gond a biztosítónál.
Elvileg ennyi, de majd kijavítanak ha esetleg tévedek...
Sziasztok a segítségeteket kérném.Ausztriában dolgozom.Itt néha ki lehet fogni ,és " elég olcsón" hozzá lehet jutni használt robogóhoz.(50 kcm)
Milyen feltételekkel tudnák egy ilyen motort otthon használni?
Szasztok
Kellene egy kis segítség
Szeretnék vásárolni 1 2004 es évjáratu Suzuki Burgman 400-as nagy robogót.
Külföldről.(olasz német)
Ebben kellene 1 kis segítség
Segítsetek
Biga.
Külföldi járművek magyarországi forgalomba helyezését vállaljuk Veszprémben, rövid határidővel, teljes körű ügyintézéssel.

Honosítás, műszaki vizsgáztatás, regisztrációs adó ügyintézés, forgalomba helyezés, okmányirodai ügyintézés.

Keressenek bizalommal!

Tel: 06 20 521 84 99
e-mail: properova@gmail.com
Köszönöm!