Csak az a gond az ilyen itthoni motorokkal, hogy katasztrófa amilyen állapotban vannak, ami meg kicsit jobb mint az átlag, aranyárban mérik. Egyébként külföldről (Olaszból vagy Osztrákból) egy amúgy is rendszám nélküli XT-hez,vagy TT-hez mennyi körül lehet hozzájutni?
Szevasztok! Említették nekem, hogy külföldön keresgéljek inkább öregebb endurókat, ha csak endurózgatni kell. Néztem olasz XT-TT 600-akat de elég drágán találtam őket (ezek a típusok érdekelnek csak). Rendszámosak 1500 Eurótól. Nekem itthonra papír nélkül kellene, olcsón és jó :) Hol nézzem a rendszám nélküli motorokat?
Valamint Zala megyében hoz be valaki külföldről motorokat?
Nem feltétlenül azok figyelnek jobban az autóra akiknek van pénze. A németeknél egy normál keresetű emberke szerintem konkrétan lesz@arja milyen állapotban van az autója. Elérte az 5-6 évet meg a 100.000kilómétert mikor már költeni kellene rá, és vesz egy másikat. Legalábbis én eddig ezt tapasztaltam. Itthon meg az ember úgy vigyáz az autójára mint a fene, ha valami gondja van már fut is a szerelőhöz, mert annak az autónak 3 év mulva is menni kell. Mert nem lesz pénz másikra. Persze más kérdés ha az ember a középkategóriától felfele keres, mert azt itthon sem becsülik meg. Mert itt is van pénz újra abban a kategóriában. Tehát csak óvatosan a jól szervizelt használt külföldi autókkal. Persze ki lehet fogni nagyon jót is, de szerintem nem gyakoribb mint itthon.
Hát na. Nézegettem ottani oldalakon használt motort és nem voltak olcsóbbak, mint itt a használtak. Sőt még kicsivel drágábbak voltak olyan 1-2 százezerrel.
Kocsik azok jó pénzért vannak, na meg ugye ott szervizelik rendesen és nincsenek szétbaszva annyira, mint itthon.
Kocsit ha veszek azt onnan tervezek venni használtan de motort azt nem.
De biztos lehet találni jó vételt ezt nem vitatom. Nekem csak kocsi kel majd friccéktől motor az nem.
Német motorok semmivel nem olcsóbbak az itteni használt piachoz képest.
Max csúszás sérülten tudom elképzelni, hogy megérné onnan behozni.
Olaszban ott aztán dögivel vannak sérült motorok amikre csak pár ezret kell költeni és teljesen használható, de ezt meg kell nézni ott.
Többi országról nincs infóm
Jó estét fórumozok.
Olyan embereket keresek aki hozz be külföldről motort vagy ismeri a kinti viszonyokat ...
Jövő tavasszal tervezek egy ki utat olaszba vagy németbe és hoznák be 1 2 motort saját használatra..
A segítségeteket előre is köszönöm..
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem felétek!
Melyik országból érdemes behozni motort?
Olasz,Német,Svájc vagy Ausztria?Ugyanis van egy két ismerős aki ezekbe az országokba jár kamionnal,és ha visszafelé üres a kamion akkor ha kell hozna nekem motort.Hol a legolcsóbb az ár?
Ja,és hogy kell ott kinn venni?Kereskedőktől,vagy ilyen konténerből?
Még 1 kérdés, hogy ha kint Olaszba megveszem a motort (ami nagyon úgy néz ki) akkor nem tudom a saját "lábán" hazahozni, mert ugye ott leveszik a rendszámot? (nincs vmi ideiglenes papír amivel hivatalosan kimotorozhatok az országból?
A motornak legyen 2 nyelvű adás vételije kivonó papírja és forgalmija.
Itthon első forgalomba helyezés Reg adó fizetés , biztosítás kötés okmány iroda.
Sziasztok!
Motort szeretnek behozni olaszbol. Vki meg tudna mondani, milyen plusz költségekkel jár egy ottani motor vétel? A hirdetésben megadott arra nekik jön vmi "tax" amit általában a Vevo fizet ki. Ez esetben, ha en veszem nekem is kell ilyet fizetnem az eladónak? Ezenkívül a regisztrációs adó mellett meg vannak egyéb költségek is?
Előre is köszönöm
G.
Valamint Zala megyében hoz be valaki külföldről motorokat?
Előre is köszönöm.
A kinti viszonyokat nem ismerem de csatlakoznék egy olasz kiránduláshoz motor ügyben szintén egy motort saját részre!
ha kell a számát át küldöm
Nem feltétlenül azok figyelnek jobban az autóra akiknek van pénze. A németeknél egy normál keresetű emberke szerintem konkrétan lesz@arja milyen állapotban van az autója. Elérte az 5-6 évet meg a 100.000kilómétert mikor már költeni kellene rá, és vesz egy másikat. Legalábbis én eddig ezt tapasztaltam. Itthon meg az ember úgy vigyáz az autójára mint a fene, ha valami gondja van már fut is a szerelőhöz, mert annak az autónak 3 év mulva is menni kell. Mert nem lesz pénz másikra. Persze más kérdés ha az ember a középkategóriától felfele keres, mert azt itthon sem becsülik meg. Mert itt is van pénz újra abban a kategóriában. Tehát csak óvatosan a jól szervizelt használt külföldi autókkal. Persze ki lehet fogni nagyon jót is, de szerintem nem gyakoribb mint itthon.
Kocsik azok jó pénzért vannak, na meg ugye ott szervizelik rendesen és nincsenek szétbaszva annyira, mint itthon.
Kocsit ha veszek azt onnan tervezek venni használtan de motort azt nem.
De biztos lehet találni jó vételt ezt nem vitatom. Nekem csak kocsi kel majd friccéktől motor az nem.
Max csúszás sérülten tudom elképzelni, hogy megérné onnan behozni.
Olaszban ott aztán dögivel vannak sérült motorok amikre csak pár ezret kell költeni és teljesen használható, de ezt meg kell nézni ott.
Többi országról nincs infóm
Ha már úgyis a környéken leszel, ajánlanám Svájcot. Jó állapotú motorokat tudsz venni.
http://www.automentes1.hu/auto...
Olyan embereket keresek aki hozz be külföldről motort vagy ismeri a kinti viszonyokat ...
Jövő tavasszal tervezek egy ki utat olaszba vagy németbe és hoznák be 1 2 motort saját használatra..
A segítségeteket előre is köszönöm..
Lenne egy kérdésem felétek!
Melyik országból érdemes behozni motort?
Olasz,Német,Svájc vagy Ausztria?Ugyanis van egy két ismerős aki ezekbe az országokba jár kamionnal,és ha visszafelé üres a kamion akkor ha kell hozna nekem motort.Hol a legolcsóbb az ár?
Ja,és hogy kell ott kinn venni?Kereskedőktől,vagy ilyen konténerből?
Előre is köszi a segítséget
Itthon első forgalomba helyezés Reg adó fizetés , biztosítás kötés okmány iroda.
Motort szeretnek behozni olaszbol. Vki meg tudna mondani, milyen plusz költségekkel jár egy ottani motor vétel? A hirdetésben megadott arra nekik jön vmi "tax" amit általában a Vevo fizet ki. Ez esetben, ha en veszem nekem is kell ilyet fizetnem az eladónak? Ezenkívül a regisztrációs adó mellett meg vannak egyéb költségek is?
Előre is köszönöm
G.