nemigen fog neked senki behozni, mert aki ilyennel foglalkozik az nem hagyja a "hasznot" nálad
max olyant találsz aki elhozza neked ha már te megvetted
Ki hoz be úgy mocikat Olaszból hogy én kiválasztom (subito.it) ő pedig behozza? Már több kereskedésnek írtam de ők nem foglalkoznak ilyesmivel. Esetleg tud valaki segiteni? Köszi!
Leslie!
Ha a papírok megvannak, én elintézem neked úgy ahogy van a forgalomba helyezést. Ha nyitott dob van rajta, ha index amin nincs e betű stb...
Ha érdekes , keress meg.
Kerdesem lenne, ha van ilyennel tapasztalata valakinek.
Svajcbol behozott a gep, de a vamolast mindenki szerint jobban jarok, ha ausztriaban teszem meg. Hol lehet vamolni az osztrakoknal?
1. mennyire foglalkoznak a kipufogó dobbal? (nyitott dob van az érintett motoron)............csak gyári
2. a gumiabroncsokkal? (elfogadható = több, mint 1,6 mm mintamélységű, de azért lassan cserés BT003 )............1,6 mm felett
3. indexek egymástól való távolságával? (valamivel nagyobb a táv hátul, mint a rendszámtartó)...........E bötü
Akinek van tapasztalata az első forgalomba helyezéssel kapcsolatos műszaki vizsgával:
1. mennyire foglalkoznak a kipufogó dobbal? (nyitott dob van az érintett motoron)
2. a gumiabroncsokkal? (elfogadható = több, mint 1,6 mm mintamélységű, de azért lassan cserés BT003 )
3. indexek egymástól való távolságával? (valamivel nagyobb a táv hátul, mint a rendszámtartó)
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy valaki tudna-e Miskolc környékén külföldről behozott motor forgalomba helyezésében segíteni? A motorhoz megvan a régi forgalmi/törzskönyv, 2nyelvű adásvételi és kivonó papír. Pl ezeket hol tudom ellenőrizni, hogy eredetiek-e? Továbbá lenne ezzel kapcsolatban néhány kérdésem is. Elolvasva, a hálón amiket el kell felmerült bennem egy-két kérdés. Pl. honnan tudom kideríteni, hogy a motor amit megveszek, forgalomba helyezhető-e vagy csak nagyon csilli-villi, de utcára sose vihetem és mehet alkatrésznek? Aztán ugye elvileg a vagyonszerzésit ki lehet játszani meg az eredetvizsgát, ha az első magyarországi tulaja én vagyok? Vagy ezt hogy kell érteni? Az első aki forgalomba helyezi? Vagy az első az olasz gazda után? Nem igazán tiszta nekem ez a rész:(
Ha jól számolok és a 2. magyar tulaja vagyok egyben 1. aki forgalomba helyezi, akkor
okmányiroda 18k (forgalmi, törzskönyv, matrica, rendszám)
műszaki vizsga kpm-ben 22k?
regadó (esetemben) 33k
vagyonszerzési (online kalk szerint) 23k
eredetvizsga elvileg integrálva a műszakiba? (javítsatok ha nem)
+biztosítás kezdőként 13k
Ez összesen 109 ezer forint. Ez tényleg így működik vagy több ennél? Árak mennyire korrektek amiket ideírtam? Köszi a segítséget:(
Egy kis segítséget kérnék - persze csak elméleti síkon mozgunk. :)
Tehát van egy ismerősöm, B125 jogsival, viszont ahogy nézegette, mondjuk 2 személy + csomag esetén egy Balcsi vagy hasonlók már elég szenvedés lenne, 125 ide vagy oda. Felmerült, hogy 250-es, ami viszont már nem fér bele hivatalosan a B125-be.
Itt jön a kérdés: külföldről behozott 250-es jármű esetén, amiből speciel van 125-150-180-250-... (és kb. csak a feliratban különböznek) , "megoldható-e", hogy 125-ösként kerüljön itthon forgalomba? Kin múlik? Milyen papíron?
Azért merült fel egyáltalán ez a dolog, mert vannak ugye a mindenféle 25kW-ra folytott csodák (zömében 600-asok ugyebár, gyárilag 100 LE+), amiket ha egyszer 25kW-ra regeltek be itthon, akkor az annyi is lesz világ életében.
Szóval válasz, ötlet, tanács, vélemény, paragrafus :P jól jönne, akár a pistabaaa_kukac_gmail-re is.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Nem rég vettem egy külföldi papiros cbrt, Nem a gyári index van rajta hanem egy kisebb fehér burás, de benne van az E jelzés!
Szerintetek átmegy így műszakin?
most 3 motort néztünk mind a 3 nál ugyan az "jelenség" meg a szalonban több is ilyen volt mind olasz, gondolom valahonnan délről, tengerpartról származnak
de tuti nem fogják kifizetni helyetted