Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha Stonerék találnak tapadást a pálya második felére, beleszólhat... Időjárás függő a többi. Rossi itt tavaly sem ment Rosszul.
Mármint Lorenzo most sem.
Na inkább megyek motorozni...
Akkor ezt figyeld! Gyerekek! Rossi ma lenyomta Haydent és Bradlt is! Bravo! Stoner fika volt, 0.013 Pedrosahoz képest az semmi, nem hozta a kötelezőt.

Na hogy tetszett?

Viccet félre téve - bár természetesen nem láttam az időmérőt - holnap igen erős spanyol csapásmérésre látok esélyt. Ha száraz meleg pálya lesz, akkor jó eséllyel behúzza Pedrosa az első strigulát idén. Lorenzo egyre megy, Ő most fog többet hozni a fizikailag lehetségesnél. Meg ezután sem. És igen, Rossi is előbbre léphet pláne, ha netán esik majd az eső. Ekkor viszot Pedrosa a dobogónak is örülhet.

Mennyit fizet a bwin arra, hogy holnap Dani Pedrosa fordul elsőként az első kanyarban?
Kulcs csont törés! Adatok neki még egy kokit (RDP-nek)
Írjunk Edwardsról: hogy kibaszta alóla a motort RDP.
Írj Rossiról, de "csak" dicsérd! Stonert fikázd! Te leszel a MENŐ!
Amikor Stonerről irkáltam épp eleget az sem volt jó.
És igen identitás zavarunk van, nem tudjuk Rossi jó Ducatis eredményeit megemészteni.
Legalább tudsz rajta mulatni!
A legtréfásabb az , hogy Rossiról a legtöbbet a Stoner fanok írnak. Ez valami önértékelési probléma lenne?
Nem kell bombázni a 2006 előtti eredményeivel ,akkor azok az ellenfelek ellen akkor is győzött volna ha minden versenyre sorsolnak neki motort a mezőnyből.
Rossi szerintem már nem tud változtatni a motorozási stílusán, úgy, hogy gyors is maradjon. A yamaha volt az a motor ami neki feküdt. Rendkívül stabil féktávon ami jól jött a csatáknál meg időeredményben is jelentkezik. A másik a blokk bársonyos erőleadása, a ducatiét még mindig agresszívnek érzi, pedig már agyon szelidítették neki, elektronikákkal, nehezebb főtengellyel stb stb. Ezen oknál fogva szerintem a honda sem feküdne neki, annyi, hogy ott az egyensúly rendben van a desmohoz képest.
A történelem során sokszor bebizonyosodott, hogy jó motor/autó nélkül mit sem ér a tehetség. Persze minden bizonnyal volt olyan idő mikor Rossi tehetsége a viszonylag gyengébb motornak hozott pár tizedet. De nem seccet. Most meg ahogyan nézem ez a tehetség már a múlté. Mára nem képes kicsikarni azokat a plusz tizedeket. De a ducatiból biztosan nem.
Vita addig volt, amíg a drukkerek a leírtak ellekezőjét fújták. Stoner csak a motor miatt jó, de Rossi eleve a legjobb, bárhol, bármikor. Ma már tudjuk, hogy egyik sem igaz. Persze olyat, hogy "elismerem, hogy tévedtem" sosem fogsz olvasni. (És amíg nem, addig gyökeres változás nem is lesz.)
A yamaha kétszer lett második Biaggival, több hondát is megelőzve. Ha Rossi és Biaggi közti tudás különbséget nézzük, nem is volt olyan rossz az a yamaha. 2003-ra minden top versenyzőt elvitt a honda, nem volt esélye a yamahának. 2004-re az 5 szelepes yamaha blokkot 4 szelepesre cserélték, barátságosabb lett az erőleadása, oda elég is volt a 80 másodperc (képletesen)
szerintem az utolsó bekezdéssel le is lehet zárni minden vitát
A történet. Némi ferdítéssel...
Lorenzo és Stoner utólsó 22 köre 1:40-es volt a 27-ből... Nem gyengén nyomták...
Stoner a hátsó, Lorenzo az első gumit koptatta el....
Csak annyira, mint a multkori. Az Qatar abszolút Stoner pálya, Jerez abszolút nem. Meg fogom nézni, mihelyst le tudom tölteni.
Annyira azért nem volt papírforma
Nem volt nagy izgalom az biztos.
Itt. De nem láttam a futamot, mert nyáridőben hétvégén a szabadtéri programokra voksolok. Egyelőre le se töltöttem és lehet, hogy nem is fogom. Unalmas futam lehetett, ha a papírforma érvényesült.
A tengerbe! :)