Belekapaszkodik semmit mondó számokba, és egy hatalmas sztorit vezet le belőle, most éppen arról hogy milyen szar Rossi.
Tény hogy Rossi felett eljárt az idő. Most már van pár fiatal tehetség akivel nem tudja tartani a lépést. Ez mellé még a motorja is gyenge közepesnek tűnik. Lehet hogy jobban járt volna ha tavaly belátja a Duksival nem fog összejönni az ami a Yamahával sikerült., és kiszáll. De azért nem kéne folyamatosan szarozni. Most attól Agostini egy hulladék lenne mert valószínűleg még a CRT-k is lenyomnák?
A gond az, hogy bár a Ducati egyértelműen a Honda és a Yamaha mögött kullog, DE!
Észre kéne venni, hogy Hayden és Barbera rendszeresen elverik Rossit úgy edzésen, mint versenyen, pedig a motort Rossira fejlesztik.
Annak ellenére, hogy most például a legnagyobb végsebességet Rossi érte el!
Ennek ellenére kapott szűk 1,2 másodpercet! Nickytől a kvalifikáción és a versenyen a GP-motorok (tehát nem CRT-k) között neki volt a leggyengébb a leggyorsabb köre...
Azért nem tudom mit is kéne várni tőlük. Az előző duci egyértelműen nem feküdt Rossinak, sőt Stoneren kívül senkinek. Belekezdtek egy zsír új motor építésébe. Na mármost :) HA fél év alatt összedobnának egy világverő motort, azt hiszem az összes ferdeszemű megőrülne. Ahhoz nagyon bele kellene találni a tutiba.
Szerintem így is sokat megtesznek a sikerért kb 10. annyi pénzből mint mondjuk a honda.
Én is erre gondoltam elsőre, de ellenőriztem, hogy nem. Ő még nem olyan idős. Bár a barátai már el-el mentek. Pepi, Hemingway és még néhány "átlagos" figura...
És most képzeld el azt, hogy egy keresztbe V8-as blokk masszírozza a töködet alulról. Mennyi fincsi anyagfáradási pont, mennyi nagyszerű hibalehetőség!
Ja tényleg, Barry Sheene is Suzukival nyomta! Franco Uncini VB címét viszont simán Freddie Spencernek adtam fejben. Asszem szó szerint is, mert talán Spencer ment át Uncini fején mikor leesett róla a bukó... Mindenesetre a Yamaha és a Honda látványosan többet nyert a Suzinál. Pont leszarom kit bántok meg.
Nehogy megsértsd a Suzkisokat :)
Ha hinni lehet a listának jóval többször nyertek mint 2.
Vannak ott nevek amit soha nem is hallottam..Az internet csodája :)
Viszont a nevek melletti fekete kereszteket nem értem.
Nem lexikon a fejem, de emlékem szerint a Suzuki is csak 2 VB címet tudhat magáénak a 33 év ínséges idejéből. Ebből az egyik Kevin Schwantz 1993 címe, ami szintén csak Schwantz hihetetlen győzni akarásának és megintcsak a szerencsének volt köszönhető, már ha lehet szerencsének tekinteni, hogy Wayne Rainey baleset miatt veszítette el a VB-t és a járóképességét is. Szóval itt a Honda és Yamaha a két fő márka. De ezzel szerintem nincs semmi probléma. Erről már többször volt szó és már írtam én is, hogy a 70-es években volt olyan év, amikor 1 kivételével minden rajthoz álló motor Yamaha volt. (Igaz a bajnok mindíg az egyetlen nem-Yamaha lett a digók nagy örömére.) Mégsem voltak unalmasak a futamok. És szerintem a mostani futam sem volt unalmas. Persze jobb lett volna, ha mondjuk azt mutatják Lorenzo milyen szépen összpontosítva vezeti a gépet körről körre centire ugyanúgy, vagy ha nem lassításból kell vissza nézni, hogy Stoner hogyan hozza vissza a halálból a motort 4-5 alkalommal, dehát ez van... A közvetítők valamiért tavaj is Dovizioso meddő igyekezetét mutatták egész év alatt és most a Tech3 háború volt terítéken. Pedig igazából nem történt semmi velük.
Nem is értem miért lett a motorok Forma1-e a Honda és Yamaha versenye? Hol van mindenki? Egy darabig a Suzuki bírta tempóval de az is beadta a kulcsot. Nekem ez így nagyon foghíjas. 2 csapat verseng. egymással....
A csődbe ment Ducit már nem is érdemes számításba venni hisz lassan a Doki fizuját sem tudják összekaparni....
Már csak az hiányzik, hogy mondjuk a Yamaha kilépjen . Akkor a Honda kemény csatában lenne saját magával :)
Micsoda konstruktőri csatározás lenne. Honda vs Honda Vs Honda Vs Honda vs egy két kókler
És a GYŐZTES..................................................HOOOOOONDA :)
Én imádom a Hondát de ne úgy legyen első senki, hogy nincs számottevő ellenfél !
Bizony, 1974-ben Phil Read utoljára volt világbajnok MV Agustával a királykategóriában, azóta egyedül Stoner nyert nem-japán motorral. Az akkor is egy (kenguru módjára) kiugró és egyedülálló siker volt, ami kizárolag Stoner elképesztő képességeinek és a csillagok szerencsés együttálásának volt köszönhető. Emlékszem, amikor a Ducati versenycsapat főnöke papírrol olvasta fel a Ducati gyár tulajdonosának Casey Stonerhez intézett levelét, amiben az europai motorgyártás nevében köszönte meg a világbajnoki címet a kengurunak, mivel akkor már 33 éve nem nyert csak japán motor.
A futam amúgy zsír volt! Ez a 3 legjobb pálya egyike! Lorenzo kő kemény és a motorja se rossz. Nem nagyon fordult meg a fejében, hogy esetleg kikapjon. Nyerni csak így lehet!
Nagyon sajnáltam Ben Spies-t. Ben-nél vibrációs problémák merültek fel a verseny alatt.
Hát....nem lehet egyszerű végig versenyezni úgy a futamot, hogy nem érzi a (tapadás maximumát) gumi rezonancia frekvenciáját.
Én azt gondolom itt inkább versenyző vezetési stílus harmónia problémák vannak, mint vázkarakter merevségi problémák.
Hiszen, a többi Yamahás versenyzőnek jó érzetet adott a motor.
Belekapaszkodik semmit mondó számokba, és egy hatalmas sztorit vezet le belőle, most éppen arról hogy milyen szar Rossi.
Tény hogy Rossi felett eljárt az idő. Most már van pár fiatal tehetség akivel nem tudja tartani a lépést. Ez mellé még a motorja is gyenge közepesnek tűnik. Lehet hogy jobban járt volna ha tavaly belátja a Duksival nem fog összejönni az ami a Yamahával sikerült., és kiszáll. De azért nem kéne folyamatosan szarozni. Most attól Agostini egy hulladék lenne mert valószínűleg még a CRT-k is lenyomnák?
Észre kéne venni, hogy Hayden és Barbera rendszeresen elverik Rossit úgy edzésen, mint versenyen, pedig a motort Rossira fejlesztik.
Annak ellenére, hogy most például a legnagyobb végsebességet Rossi érte el!
Ennek ellenére kapott szűk 1,2 másodpercet! Nickytől a kvalifikáción és a versenyen a GP-motorok (tehát nem CRT-k) között neki volt a leggyengébb a leggyorsabb köre...
Szerintem így is sokat megtesznek a sikerért kb 10. annyi pénzből mint mondjuk a honda.
Ha hinni lehet a listának jóval többször nyertek mint 2.
Vannak ott nevek amit soha nem is hallottam..Az internet csodája :)
Viszont a nevek melletti fekete kereszteket nem értem.
http://en.wikipedia.org/wiki/L...
A csődbe ment Ducit már nem is érdemes számításba venni hisz lassan a Doki fizuját sem tudják összekaparni....
Már csak az hiányzik, hogy mondjuk a Yamaha kilépjen . Akkor a Honda kemény csatában lenne saját magával :)
Micsoda konstruktőri csatározás lenne. Honda vs Honda Vs Honda Vs Honda vs egy két kókler
És a GYŐZTES..................................................HOOOOOONDA :)
Én imádom a Hondát de ne úgy legyen első senki, hogy nincs számottevő ellenfél !
A futam amúgy zsír volt! Ez a 3 legjobb pálya egyike! Lorenzo kő kemény és a motorja se rossz. Nem nagyon fordult meg a fejében, hogy esetleg kikapjon. Nyerni csak így lehet!
Bradl és ez a melák Crutchlow jók voltak!
Nagyon sajnáltam Ben Spies-t. Ben-nél vibrációs problémák merültek fel a verseny alatt.
Hát....nem lehet egyszerű végig versenyezni úgy a futamot, hogy nem érzi a (tapadás maximumát) gumi rezonancia frekvenciáját.
Én azt gondolom itt inkább versenyző vezetési stílus harmónia problémák vannak, mint vázkarakter merevségi problémák.
Hiszen, a többi Yamahás versenyzőnek jó érzetet adott a motor.
http://www.sportlemon.tv/v-2/1...