Igen a pattogás versenytávon a versenyzőt és a gumit is túlterheli, illetve a kanyarcsúcsokban is pattog, a tempót is lassítja. Nem tudjuk, hogy Jerezben a következő teszten hogy fog viselkedni a bridgestone a honda alatt. De ki fog derülni.
Úgy tűnik a 2012-es Yamaha M1 egy erősen megalapozott-átgondolt csomag. A Yamaha már a versenyszimulációknál tart és a szimuláció során egész jó érzetet ad, gyors-konstans versenytempóra képes.
Emlékszem....tavaly katasztrofális versenyszimulációval kezdték a szezont. Később visszatértek a régebbi vázhoz, optimalizálták váz-lengővilla merevségét, módosítottak az elektronikán és csökkentették a motor egykerekezési hajlamát.
Egyébként a 2010-es váz nem volt rossz, azonban néhány ponton optimalizálták a merevségét a 2011-es gumi karakterisztikájához-rezonancia frekvenciájához. Hiszen egy lényeges faktor, hogy a kritikus fázisoknál a váz első és hátsó (alsó) része a gumikkal együttvéve, hogyan érti meg egymást.
Ezzel szemben a Honda még a vibrációs-pattogási problémáktól szenved és elég érzékenyen reagált a 2012-es gumi tulajdonságaira.
Én azt gondolom a legnagyobb problémát az új 2012-es karakterisztikájú gumik jelentik. A 2012-es MotoGp motorok a tavalyi 2011-es gumikra épültek, tavaly a teszteken nem is tapasztaltak vibrációs problémát.
Én azt gondolom a Hondának mindenképpen enyhíteni kellene a nehézségeiken, ami minden bizonnyal nagy hatással van a versenytempóra is.
Az Olaszok titkos fegyvere 2012re lelepleződött.
Napellenzős nyitott bukó !
Az olaszok körönként 2 másodpercet remélnek lefaragni az újításnak köszönhetően.........
Stoner mindenképpen kiváló pilóta. Lehet, hogy igazad van abban is, hogy most már jobb mint Rossi . De azért amíg megy az öreg én neki fogok drukkolni.
Hat az, hogy Lorenzo potencialis veszelyt jelent masok VB cimere, az koztudott dolog. Ha nem nagyon rossz a motor, csak kicsit jo, akkor vele mar szamolni kell.
Cápa! A yamaha nagyon jónak tűnik , Lorenzo versenyszimulációja nagyon jól sikerült,Dovi, Krucsló is bitangul ment, és a yamaha jobban teljesít versenytávon mint egy körön a riválisokhoz képest
A yamaha megasan a legkönnyebben vezethető motor a mezőnyben és nem csak a bigbang blokknak köszönhetően, a fejlesztési filozófiájuk is a vezethetőség körül forog. Dovi ódákat zengett róla, milyen rövid féktávokat lehet venni vele a hondához képest stb. A honda egy screamer blokkos motor és inkább az erőre koncentrál, nem kell nagyon másképp vezetni mint a 2010-es vagy azelőtti ducatit. Az én véleményem az, hogy nem feküdne annyira Rossinak a honda mint Pedronak és Stonernek. Rossi próbálta a ducati screamerjét ami kb 6% nagyobb teljesítményű és nagyon nem jött be neki.
Amit irsz realisnak tunik, de ne feledd: A Ducatival nem Rossi teljesit rosszul, hanem Stoner teljesitett kimagasloan jol! Tavaj csapattarsat (Pedrosat) 130 ponttal, a vilagbajnoki 2. Lorenzot - aki szerintem Rossival azonos formaban vezette a Yamahat - 90 ponttal verte. Es ez a kulonbseg az erosebb ezres motorokkal csak noni fog, ugyanis az eddiginel is jobban fog szamitani, hogy ki, hogy tud banni a motorerovel. Marpedig.....
Azért azt Te is tudod, hogy ha megfelelő motor van alatta akkor képes lenne még sok mindenre. Nagyon szivesen megnézném egyébként hondán mennyi különbség lenne a két csávó között. Mert Pedrónál biztosan jobb Rossi. Ha meg jó a moci akkor még 2-3 tized hátrányból is képes odaverni a vén Rossi. De persze nem hiszem azt, hogy mindig minden versenyen lenyomná Stonert.
Igen, de bevallotta, hogy fel a motortol. "Az a baj, hogy nem bizom a motorban, mert kiszamithatatlanul viselkedik", stb. Amikor egy motorversenyzo felni kezd, akkor eljott az ideje befejezni. Ez a mentalis gyengules, nem az amikor 10 potencialis majdnemperec utan is bevallalod ugyanazt a tempot. Persze valoszinu, hogy most Rossi inkabb a testi epseget felti, illetve nem akarja a fejlesztest allando hempergessel akadalyozni. Ez logikus. Csakhat a tavaji evad... Most meg irjak azon az oldalon, hogy a gumibol fakado vibracio a 2 gyari hondat akadalyozza legjobban. Mi lesz, ha megoldjak a problemat? Megint 1,5mp. Az pedig pontosan arra jo, hogy Rossi Talma nyomdokaiba lepjen es elkezdjen ralizni.
elrontottaddda játékom...igy senki sem vesz majd komolyan,pedig vártam hogy ki vagy tte szaki hszeket...ritka béna vagy....
cápa meg a énmegmondtam ember.
Majdnem gsx-r
Úgy tűnik a 2012-es Yamaha M1 egy erősen megalapozott-átgondolt csomag. A Yamaha már a versenyszimulációknál tart és a szimuláció során egész jó érzetet ad, gyors-konstans versenytempóra képes.
Emlékszem....tavaly katasztrofális versenyszimulációval kezdték a szezont. Később visszatértek a régebbi vázhoz, optimalizálták váz-lengővilla merevségét, módosítottak az elektronikán és csökkentették a motor egykerekezési hajlamát.
Egyébként a 2010-es váz nem volt rossz, azonban néhány ponton optimalizálták a merevségét a 2011-es gumi karakterisztikájához-rezonancia frekvenciájához. Hiszen egy lényeges faktor, hogy a kritikus fázisoknál a váz első és hátsó (alsó) része a gumikkal együttvéve, hogyan érti meg egymást.
Ezzel szemben a Honda még a vibrációs-pattogási problémáktól szenved és elég érzékenyen reagált a 2012-es gumi tulajdonságaira.
Én azt gondolom a legnagyobb problémát az új 2012-es karakterisztikájú gumik jelentik. A 2012-es MotoGp motorok a tavalyi 2011-es gumikra épültek, tavaly a teszteken nem is tapasztaltak vibrációs problémát.
Én azt gondolom a Hondának mindenképpen enyhíteni kellene a nehézségeiken, ami minden bizonnyal nagy hatással van a versenytempóra is.
Napellenzős nyitott bukó !
Az olaszok körönként 2 másodpercet remélnek lefaragni az újításnak köszönhetően.........
cápa meg a énmegmondtam ember.