Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zulu1
Ez elég nagy igazság
Túl sok fordulatra nem nagyon számíthatunk idén sem.
1975! óta (kivéve Stoner évét) kizárólag a Japánok uralják a királykategóriát.Többnyire Honda és Yamaha .Nem is értem a többi csapat miben reménykedik. Hol van a Suzuki ? Miért nincs Aprilia BMW Kawa? Gondolom nincs lóvé.........
Ahogy az elmúlt közel harminc évben most is nézzük a Honda és Yamaha és kb. három versenyző csatáját. Hmm...
Azt kell mondjam a WSBK sokkal izgalmasabb.......
Nagyon érzi a gépet.
Szegény Rossi.
Szerintem Rossi jövőre is a ducatinál fog menni.
edwards a crt-vel majdnem lenyomta spiest
Az ausztrál kislánynak lesz még az idén problémája.
A moto2 befutó ott volt a toppon, reméljük a gp is ilyen izgalmas lesz
dehogy van vége,reklám van teeeee
Ott már vége is van
itt tudjátok nézni hamarább is: http://www.sportlemon.tv/a-0/8...
Persze mert mi közelebb vagyunk hozzájuk de pszt mert mindenki idejön
Majd meglásstjlyuk mit tehetek ez ügyben.
Még nem láttátok nálunk már megy.
Pedig előre hozhatnák
http://www.p1race.hu/hir/itt_e...

De itt sem tudják hamarabb nyomni mint ahogyan kezdődik a verseny.
megjött valami!

foci
sajna nem műxik
Sziasztok.Hánykor kezdödik ma a banzáj?Elöre is köszi
Szerintem probléma a DUCATI-nál van nem a HONDÁ-nál. Ez ahétvége DUCATINAK mehet alevesbe.
Szerintem a hondánál meg fogjál oldani ezt a problémát, kb 3-4 futam alatt.
Egyébként MotoGp-ben nagyon nem lehet előfejleszteni, hiszen minden szezonra szinte más tulajdonságú-merevségű gumival áll elő a Bridgestone.
Megfigyelhető, hogy a Yamaha idén a privát csapatok versenyzők igényeihez is alakította új fejlesztéseit. Gyakorlatilag a Tech 3 csapatot is gyári támogatású csapatnak lehet tekinteni. Míg tavaly csak akkor kapták meg a top csomagot, amikor pl: Lorenzo lesérült. Érdekes volt...amikor Lorenzora nem számíthattak, Colin Edwards hirtelen megtáltosodott és az élmezőnyben találta magát.