2007 óta kivétel nélkül minden ducatis a középmezőnyt vagy a sereghajtókat erősítette. Csodák nincsenek ,Stoner tehetsége és magas kockázat vállalási hajlandósága emeli ki közülük. Én Lorenzot is kiváló versenyzőnek tartom és a yamaha mindig is brutál jó volt féktávon, versenytávon a 2012-es M1 pedig nagyon jónak tűnik.
Ebben a hozzaszolasban fejtegetem, hogy mi is a helyzet a dolesszoggel. Ott is volt aki vitatkozott. Pl. Luxvor kollega, aki utana azt is mondta, hogy Stoner nem valoszinu, hogy le tudja gyozni Lorenzot, mivel mentalisan gyenge es allandoan elesik. En erre azt mondtam, hogy 2011-ben nem fog elesni, mivel nem kell eron felul mennie majd... Kivancsi vagyok Luxvor pl. mit josol 2012-re... De idezhetnek mast is. Persze mindez semmi peldaul azokhoz kepest, akik az mgphirek oldalon "atlatjak" a dolgokat. Azon beszarsz...
En batran probalkozom. :) Szerintem a sport/slick gumik csuszashatarat annyira konnyen lehet erezni es annyira siman ossze lehet szedni, hogy nem tartok tole. Persze lehet, hogy azert mert lassan megyek. Mondjuk 15 eve a Jawa-val kipufogoig dontve erzekelni a fagumik csuszashatarat a gumipok telokon keresztul, az tenyleg para volt. Ezert csodalom nagyon azokat a versenyeket, melyeken turasabb gumival mennek, mint pl. ETZ kupa. Ott nem szeded ossze amikor mar radiroz. Sportgumival meg meg iveket lehet keresgelni csuszas kozben. Ezekkel "konnyu".
Kozepso ujjal azert jobb fekezni, mert akkor marad meg egy "ugyes" ujjunk (a kozepso) fogni a kormanyt. Ez azert fontos, mert a kormany mozgasat finomabban erezhetjuk, ha mindket oldalon korbefogja a mutato ujjunk, aminek "ugyesseget" nem "pazaroljuk" a fek adagolasara, ami persze szinten eletbevago a korido szempontjabol. Probaltam kozepso ujjal, de nagyon nehez megtanulni. Az en szintemen nincs ertelme.
És tényleg!
Ugyanaz a kanyar. Nincs az ujja a feken.
Figyeld csak a jobb kezét csúsztatás alatt, főleg a végén!