Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hihetetlen!A digisport 13:30 ra írta a királykategória élő közvetítését erre golf megy.nem hiszem el
"holnap is lehet majd nézni ÉLŐBEN az eurosport playeren!
INGYENES! csak regelni kell, az 5euró/hó díj nélkül is bejön az adás!"

valami facbuk hozzászólás volt tegnap
az m 2 közvetit délután16/20 tól
Sziasztok.
Lenne egy kérésem valaki esetleg tud neten nézhető oldalt a holnapi WTCC-re mert nem közvetíti élőben az a tetves eurosport.
előre is köszi.
Igen emlékszem...

Az egy Öhlins saját fejlesztés volt.
Öntanuló járműdinamikai rendszer volt és leginkább ezért is tiltották be. Képes volt megtanulni a pályát és alkalmazkodni az adott viszonyokhoz, sőt! a versenyző vezetési stílusához is.
2007 utolsó két futamán Haga R1-e is gps-es elektronikával ment, a futóműbe is belegyúlt kanyarról kanyarra, de betiltották utána.
Így van....2008-ra a Yamaha rendszere is előreszabályzóan működött.
Ezzel bármely pillanatban kiszámolható volt pontosan a gumi felfekvési felület, ennek megfelelően a pontos pörgettyű nyomatékot is és azt is, hogy mekkora centrifugális erők hatnak a gumira.
A régi rendszer még teljesen mértékben figyelmen kívül hagyta, hogy a gumi gördülési átmérője-profilja versenyközben hogyan változik meg (ez anno egy problémás zóna volt).
Érdekes volt, hogy 2008-ban az új Yamaha-Magneti Marelli rendszer sokkal finomabban működött, mint a Ducati-Magneti Marelli rendszer és ott ahol a Ducati érzékeny volt (határeseteknél) ott letudták győzni.
Ha jól tudom a Yamaha M1 rendszere 2008-ban lett előreszabályzó.
Colin Edwards amikor a gyári csapatok után kipróbálhatta, teljesen elvolt bűvölve....
A Ducati vetette be először 2007-ben az előreszabályzóan működő GPS alapú, két pörgettyű szenzoros Magneti Marelli vezérlőegységet és az ehhez tartozó gigantikus processzor teljesítményű Marvel-t és az új Ducati járműdinamikai szoftvert.
Ez a rendszer Ducati-Magneti Marelli saját fejlesztés volt.
Pedig szerintem jobban járna ha visszamenne. Nem tudnak neki az olasz vasból olyan motort csinálni ami jó lenne neki. De ne legyen igazam.
Én a 2005 Yamahát (valamivel talán) erősebbnek éreztem pl. a CRF-nél, viszont nem volt olyan jól kezelhető. Annó azért döntöttem amellett, mert eleve supermotot akartam és a Yamaha gyártotta a leghosszabb ideje ezeket a nagy fordulatú 4T-ket. E tekintetben jól választottam, mert nem volt vele gond, míg például a CRF-el sajnos lett. Én hiába voltam nehéz ember, nekem nem feküdt a Yamaha. Igaz, nem is volt hozzá elég szuflám.

9VB nem lófasz! Azzal szoktak érvelni, hogy Gibernau meg társai nem voltak olyan erős ellenfelek, mint Stoner és Lorenzó, meghogy a Honda akkor a legjobb volt - meg aztán a Yamaha is - és emiatt Rossinak könnyű dolga volt. Ezzel én egyet is értek addig, hogy Lorenzoék jobbak, mint Gibernauék (szerintem). Node Rossi Lorenzo ellen és Stoner ellen IS nyert! Nem mindíg ugyan, de nyert ellenük VB-t, tehát legyőzte őket és kapott is ki tőlük. Tehát volt küzdelem a legjobbak ellen is, és nyert ellenük Rossi. Ez régebbi, "könnyebben" szerzett címeit is erősíti és nem csökkenti (és erősítheti azt a teóriát is, hogy régebben gyakra játszott a mezőnnyel a doktor). Meg bukott el címet saját hibája miatt, meg lesérülés miatt is ment el szezon. És így is 9 van! Hány lenne, ha nincs Stoner és Lorenzo, meg nem esik el Valenciaban és nem megy a Ducatihoz? Akkor ma lenne 13.
Én még nem próbáltam ezt az új yamahát, de azt mondják elég agresszív és darabos. Talán a nehezebb embereknek fekszik. A 2009es még jó volt neki, de azzal már nem nagyon mehet
Csak ott nem kiáltja a fél világ motorozni nem tudó szerencsés légüres térben nyerő figurának, mert belátja, h hiába a sok pénz, szar motorral nem tud nyerni, csak esik kel. És ő pedig nyerni szeretne aztán tovább áll Én nem is tudom miért van ez a Rossi mizéria, miért nem lehet megérteni, h nem fekszik neki az motor. Meg miért kell sok szar statisztikával magyarázni, h az a 9 vb cím igazából lófasz..

Egyébként remélem nem megy vissza a hondához, és összapakolják azt a ducatit mielőtt besavanyodik, mert az megint csak egy elég nagy dolog lenne
A video.racing.hu-n az idei , a tavlyi és a 2010-es futamokat is visszanézheted, ha regelsz, akkor le is töltheted!
Háhááááááááááááááááááááááá!
Ja az még eszembe jutott, hogy (számomra) érdekes volt, amit Stewart a gépekről mondott. Ha jól emlékszem az volt az egyik tétel, ami a Yamaha ellen szólt, hogy a gép nehézkes, nem elég kompakt, stb. Bubba ugye a KX250-el "tanult" krosszozni, ami méretileg valóban jelentősen kisebb kategória társainál, én pl. ezért nem vettem soha KX-et. Vettem viszont YZ450F-t (2005). Kipróbáltam vele azonos korú vetélytársait és azok mind nagyobbak voltak a Yamahánál. Tehát szerintem a Yamaha is relatíve kicsi a többi 450-hez képest. Alacsonyabban van az ülés és a kormáyn is és a fenék és a csukló közti táv is kicsi rajta. Érdekesnek találtam, hogy Stewart-nak pont ez nem felelt meg.
Nincs gond a nyilatkozattal. Részleteiben már eddig is elmondta ezeket (és mélységesen egyetértek pl. a prototípus vs. CRT tendenciák kérdésében). Ezekhez a pilótákhoz méltatlan a CRT, de a Moto2, Moto3-is, amik lassabban mennek, mint azok a gépek, amiket leváltottak.
Szimpatikus Stoner visszavonulós nyilatkozata
Miért sietnél vissza ennyire. Várunk rád itt, ha csak jövőre jönnél is.
A ducatinál hihetetlen mennyiségű elektronikai változtatást vittek végbe, másról se szólnak a tesztek Jogosan ettől várják, hogy kezes legyen a ducati! Ezek szerint a yamahának óriási elektronikai főlénye volt anno (vezethetetlen ducati-kezes yamaha) Szóval a Ducati volt az utolsó motor ami nem PS2.
Nos, Stoner saját szájából, nem idézőjelek között az hangzott el (a verseny után, Alex Hoffmannak nyilatkozta a parc ferme-ben), hogy a gumi legszélén nem volt használható tapadása, ahogy a kigyorsítás kezdetén sem, nem tudta az útra vinni az erőt. Amikor jött fel Rossi, megpróbált belehúzni, de túl nagy volt a kockázat, mert minden kanyarbejáratnál ment a hátulja.
Ahogy Spiesnek befolyt a sisakjába a víz, de ezt is, meg a boxkiállást is alibinek találta ki, ti viszont rögtön észreveszitek, hogy kamuzik.
Cápa pedig akkora motorostudással rendelkezik, hogy rögvest levágta, rossi nagyon jó esőben, stoner meg közepes. (Most akkor arra lennék kíváncsi, hogy megítélése szerint Chrobák milyen Kuruczhoz képest esőben... )
Az se rossz, mikor a csapattárs segít beállítani a motort - vagy nem, és akkor hirtelen toseland rátoszlandon találja magát. Kérdés, Karel Abrahamnak ki segít, vagy Bradlnak, mivel ők 'egykék'...
Hayden pedig a múltkori rossz eredményt palástolandó azt 'hazudta', hogy a rádiós kommunikáció zavara miatt a motor/trakció vezérlése nem tudta pontosan (csak fáziseltolódással), a pálya melyik pontján van épp. Pedig mi magyarok, tudjuk, hogy kéttényezős ez az egész: motor, meg versenyző...

Na, asszem, pár hónapot megint kihagyok itten. :)
"Valentinónak az ambíciója nagyobb, mint a tehetsége" - Ez is a mentális hadviselés része volt. Mondják nem volt okos nyilatkozat, ost Rossi rá is cáfolt. "80 perc alatt rendbe tesszük a Ducatit" - Erre is rácáfolt, ez sem volt a legokosabb nyilatkozat. A múltkor nem volt jó semmi, most minden jó. Továbbra is mondom, nem hiszek ebben az adok-kapokban. Itt nem is lehet őszintének lenni (úgy mint Bubbának).

Az a lényeg, ami a pályán zajlik. Az elmúlt futamon az a három pilóta volt a dobogón, akik oda valóak. Tehát 100%-ig elégedett vagyok. Lorenzo megérdemelten vezeti a VB-t és ha tudja így fojtatni, meg is nyerheti.
Igen, elolvastam. Valahogy úgy kellene mindenkinek tenni...
Egyébként múltkor feltettem egy Stewart nyilatkozatot. Elolvastad? Mert közben az első két futamot behúzta a suzukival. Azért jó a hasonlat, mert ott azért szerintem szabadabban lehet nyilatkozni, nincs még akkora biznisz abban a sportban.