Egyszerű rivalizálás. Nem mondhatod, még csak nem is gondolhatod, h bármiben is jobb aki ellen versenyzel, ha nyerni akarsz. Ha még is tudod, h valamiben véletlen jobb azt meg főleg nem mondhatod el neki
Nem erre gondoltam egyébként, hanem a vizesmotorra
*** Ez az eredmény egyfajta üzenet is lehet azoknak, akik azt állították, hogy már nem vagy elég gyors?
- Én nem ilyen okokból versenyzek. Tisztában voltam vele, hogy ezek a dolgok egyáltalán nem igazak, amit most sikerült demonstrálnom is. Természetesen egy kicsit azért idegesít, amikor ilyen kritikákat hallok, azonban inkább csak mosolygok ezeken a dolgokon. Nehéz ugyanis bizonyos szituációkat megértenie egy külső szemlélőnek, így könnyebb azt mondani valakiről, hogy neki annyi. ***
Amikor Stoner alul teljesített 2009-ben, Ő hiába mondta ugyanezt, fikázták tovább.
*** - A kulcsmomentum az volt, amikor áttértél Hayden beállításaira?
- Neki és a csapatának jóval nagyobb tapasztalata van a Desmosedicivel, azonban nekünk is sikerült egy egészen jó alapot találnunk, amit már a le mans-i időmérő során is bizonyítottunk. ***
Nem ez volt a kérdés. Igen, vagy nem a válasz. Ez mellébeszélés. (Aminek nem látom értelmét, hisz ha át is vette Hayden adatait sokkal jobban ment nála. Miért kéne letagadja?)
Tavaly Silverstone-ban több mint egy percet kapott a Doktor esőben, 2007-ben meg ugyanitt 53 mp-t Vermuelentöl szintén esőben.. Nem kell ezt úgy túl spilázni, gondolom nem most tanult meg Rossi motorozni..
Így van. Ahogy a cipész is az F1 ben. És aki taknyon jól megy az mindent elárul az illető érzékeiről.....Röviden szólva : Numero uno :)))
Én speciel szárazon elég tűrhetően terelgetek 2 és 4 keréken De ahogy esni kezd minden bizonytalanná és orosz rulettszerűvé válik számomra.........
motoroztam igen. azért csinálni jobb mint nézni de ezt meglestem volna.
csak most már nem sok értelme van letölteni, nem bírtam ki és elolvastam a cikket is meg a nyilatkozatokat is.
Rájöhetnének már a ducinál, esőben miért jó a motor, és megcsinálhatnák olyanra szárazban
De valószínű, hogy akkor több segítséget kapott a motor beállításához a csapattársától. Emlékszem amikor Edwards összezördült Toseland-el utána nem igazán ment az angolnak... tán nem kapott annyi segítséget mint előtte. Szerintem az a gond Spiessel, hogy nem megy neki(k) a beállítás.
Stoner a verseny előtt
"Rossi ambíciója nagyobb mint a képessége"
Nem túl profi kijelentés
Végre láttunk versenyt. Persze ha nincs az eső és a Doki akkor valószínű nézhettük volna álmos szemekkel két motor (os) versenyét.
Ha Doki marad a Ducin és az továbbra is szar marad akkor jövőre komoly izgalmaknak nézünk elébe.
Versenyről versenyre nézhetjük ahogy a nyalókás unottan köröz az első helyen és még Stahl Jucus főzőműsora is izgalmasabb lesz...
Viszont Dovi is meglepetést okozott nekem. Azt hittem Crutchlow bucira veri de nem. Ott vannak egymáson. A Tech 3-nál biztos egyforma a két motor és Dovi érzi, hogy szarba a haza. Ha most nem mutat fel semmit mehet a moto 2-be.
Ugyanezt leírtam utolsó mondatnak, aztán kitöröltem. Crutchlow kevesebb (MotoGP) tapasztalattal jobban odateszi magát és körülményektől függetlenül jól megy, jól meccsel (és jól beállítja a motort). Emlékezzünk vissza, hogy a csodagyerek (Spies) ezek közül egyiket sem tudta, a szateliten.
Crutchlow számomra meggyőzőbb mint Dovi.
Annyi biztos hogy lesz hajtás a gyári hondára és a yamahára. A szezon elején azt mondták hogy ezen az éven múlik Spies helye a csapatban.
Hát igen. Dovizioso és Crutchlow nagyon igyekeznek lemeccselni, hogy ki is ülhessen Spies motorjára jövőre (vagy később - nem tudom meddig van szerződése Spiesnek).
Nem erre gondoltam egyébként, hanem a vizesmotorra