Tényleg seggel is támaszt Debon Tiszteletben tartom a véleményed, én is azt vallom hogy minden lehetséges! Viszont.. sztem onnantól, hogy Sicnek becsuklik a könyöke és ráesik a vállára elmúlt az esély a visszamászásra..
Fel akarta szedni, ez biztos. De szerintem nem sikerult volna. Az elso pillanatban elment a lehetoseg, mert "elvesztette" a motort. Kesobb pedig (nagyjabol akkor, amikor Edwards odaert), azert nem jott volna ossze, mert mar erosen keresztbe mozgott a gep. Leszaladt volna a palyarol oldalra.
Azt, hogy megprobalta termeszetesnek talalom, hisz szerintem reflexsszeru, h az ember a motoron probal maradni. (Tehat nem ertek egyet azokkal, akik azt allitjak, hogy ezt csak a legnagyobbak probaljak meg. Szerintem barki megprobalja, csak legfeljebb nem sikerul.) Terepmotorozas alkalmaval gyakoriak a hasonlo jelenetek - vagyis amikor "felig" esik el az ember es egy darabig kuzd a visszakapaszkodassal. Pl. domboldalon keresztbe lefele csuszo motort felett pl. viszonylag konnyu az uralmat visszanyerni.
Ezen sem látszik az egész egyben. Bár Te vagy kb. az 5. aki belinkeli itt ezt a videót. Nem kizárt, hogy igazad van, de mivel sok olyan lehetetlen helyzet volt már amit ezek a "tehetségtelen" motorosok megoldottak, ezért nem zárom ki a lehetőségét annak, hogy ez is közéjük tartozott volna.
Debon még seggel is támasztott.
Biztos láttad már a videót! Amikor lecsúszik a motorról nem sikerül neki könyökkel kitámasztani és ráesik a vállára.. sajnos..
Az Edwards és Debon is kitámaszt könyökkel és sikerül menteniük.
És javítok ill elismerem, h vissza akart mászni a motorra, csak sajna neki becsuklott a könyöke..
A visszakapaszkodas kerdeseben mindket tabornak igazat adok. Marco az a tipusu versenyzo volt, aki eron felul igyekezett (volna) visszaallitani a motort. A megcsuszas uteme, modja, a kanyar huzatos tempoja miatt viszont ugy gondolom erre egyetlen pillanatig lehetett volna csak elvi lehetosege, de pont nem adta ki, mert tul tavol kerult a motortol a feneke. Utana mar valoban csak tehetetlenul fekudt a motor alatt-mellett.
A belinkelt videok legtobbje (az altalam linkeltek is) abban kulonboznek a Marco esetetol, h inkabb bejarati iven tortent bicsaklasbol szarmaznak, Marco pedig szerintem mar kigyorsitott, amikor elment a motor fara. Ez esetben lenyegesen nehezebb, gyakorlatilag lehetetlen visszahozni. Jamie Hacking mentesen kivul nem is ismerek olyan esetet, amikor ez sikerult valakinek.
Sztem Marco nem nagyon akart visszakapaszkodni.. Mikor elmegy a hátulja ráesik a vállára és már nem ül a motoron, hanem kapaszkodva csúszik mellette. Ráadásul a motor jobb oldaláról kellett volna felkapaszkodnia, ami jobbra dől..
Csak azert mert nem azzal foglalkozom, hogy csopogos sorokat irogassak tele "R.I.P" meg kitudja milyen sablonokkal, ne gondold, hogy nem bant a dolog. Az erzelmi es a technikai oldalat kulon probalom kezelni es szamomra csak az utobbi forumtema. Nem az emlekvideohoz, nem a cikkhez irtam.
én meglátásom kikockázás után:
Colin első kereke Marco seggétt találja el ami akkora lökést jelentett Marco testére hogy nem tudott tovább a kormányba kapaszkodni, ettől az ütéstől a hajlott háta és a kormány fogása megszünt, a teste kiegyenesedett és kinyult jobbra, ez okozta a vesztét mert igy került a feje védtelenül távol a motorjátol
Colinnak arra sem volt ideje hogy elfektesse a motort
Marco pedig abba halt bele hogy nem adta fel, minden áron vissza akart kapaszkodni, bizott benne hogy vissza tudja szerezni a tapadást.
Ha nekem igy elmegy a motor, akkor én meg akarok szabadulni a motortól és engedem hogy menjen.
De Marco már jó uton volt arra hogy visszakapaszkodhasson a nyeregbe, de ehhez ugye jobbra kellett vennie az irányt mert akkor segit a centrifugális erő a visszakapszkodáshoz.....
Te csak ne nézelőgggydjlyééé.
Szomorú dolog ez apám. De sajnos ez van .
Valóban pont a legrosszabbkor váltott a kamera és nincs egy olyan felvétel ami végig mutatná az esetet. Most még.
Azt, hogy megprobalta termeszetesnek talalom, hisz szerintem reflexsszeru, h az ember a motoron probal maradni. (Tehat nem ertek egyet azokkal, akik azt allitjak, hogy ezt csak a legnagyobbak probaljak meg. Szerintem barki megprobalja, csak legfeljebb nem sikerul.) Terepmotorozas alkalmaval gyakoriak a hasonlo jelenetek - vagyis amikor "felig" esik el az ember es egy darabig kuzd a visszakapaszkodassal. Pl. domboldalon keresztbe lefele csuszo motort felett pl. viszonylag konnyu az uralmat visszanyerni.
Debon még seggel is támasztott.
Biztos láttad már a videót! Amikor lecsúszik a motorról nem sikerül neki könyökkel kitámasztani és ráesik a vállára.. sajnos..
Az Edwards és Debon is kitámaszt könyökkel és sikerül menteniük.
És javítok ill elismerem, h vissza akart mászni a motorra, csak sajna neki becsuklott a könyöke..
A visszakapaszkodas kerdeseben mindket tabornak igazat adok. Marco az a tipusu versenyzo volt, aki eron felul igyekezett (volna) visszaallitani a motort. A megcsuszas uteme, modja, a kanyar huzatos tempoja miatt viszont ugy gondolom erre egyetlen pillanatig lehetett volna csak elvi lehetosege, de pont nem adta ki, mert tul tavol kerult a motortol a feneke. Utana mar valoban csak tehetetlenul fekudt a motor alatt-mellett.
A belinkelt videok legtobbje (az altalam linkeltek is) abban kulonboznek a Marco esetetol, h inkabb bejarati iven tortent bicsaklasbol szarmaznak, Marco pedig szerintem mar kigyorsitott, amikor elment a motor fara. Ez esetben lenyegesen nehezebb, gyakorlatilag lehetetlen visszahozni. Jamie Hacking mentesen kivul nem is ismerek olyan esetet, amikor ez sikerult valakinek.
http://youtu.be/AoZ_9R-sZr0
http://www.youtube.com/watch?v...
Pár példa:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/
watch?v...
Colin első kereke Marco seggétt találja el ami akkora lökést jelentett Marco testére hogy nem tudott tovább a kormányba kapaszkodni, ettől az ütéstől a hajlott háta és a kormány fogása megszünt, a teste kiegyenesedett és kinyult jobbra, ez okozta a vesztét mert igy került a feje védtelenül távol a motorjátol
Colinnak arra sem volt ideje hogy elfektesse a motort
Marco pedig abba halt bele hogy nem adta fel, minden áron vissza akart kapaszkodni, bizott benne hogy vissza tudja szerezni a tapadást.
Ha nekem igy elmegy a motor, akkor én meg akarok szabadulni a motortól és engedem hogy menjen.
De Marco már jó uton volt arra hogy visszakapaszkodhasson a nyeregbe, de ehhez ugye jobbra kellett vennie az irányt mert akkor segit a centrifugális erő a visszakapszkodáshoz.....
Szomorú dolog ez apám. De sajnos ez van .
Valóban pont a legrosszabbkor váltott a kamera és nincs egy olyan felvétel ami végig mutatná az esetet. Most még.