Mihamarább szeretnék egy gyorsaságit, de én sajna (vagy nem sajna) már nem tudok "először" menni a ringen.
De azért majd beszámolok az első speedgéppel tett köridőről. Mostanra nyilván kiderült, h én is ilyen köridő mániás vagyok
Elhiszem de ebből még simán lehet az, hogy ráülsz egy K1 1000-re és nem bírsz vele 2:20 alá menni. Vagy ha belerakunk +50Le a motorodba az nem hoz 10mp csak 3-at.
Még egyszer mondom, hogy 2:10 elsőre utcai motorostól szerintem űridő. Megkockáztatom, hogy ha valaki ilyet tud az vagy egy szuper őstehetség aki mindent érez vagy egy vadállat aki nem tudja, hogy mit csinál csak megy mint a barom. 2:10-hez már nem elég az utcai tudás=nagyot döntök és elfordulok aztán az egyenesben húzom.
Én sokadik alkalom után se tudtam 2:10 alá menni, elsőre 2:30 vagy afölött szoktak menni az emberek, aki nem az meg sóderágy.
Persze én béna vagyok, de mindig haza tudtam menni ugyanazzal a motorral.
Elsore = elso nap vegen? En azt irtam nehany palyanap utan (nehany = 3, 4, 5 - ez nalam az egesz szezon) 2:10 koruli idonek jonnie kellene. Nem az elso alkalommal. Hanem mondjuk augusztusban, ha majustol ki tudok menni minden honapban 1-szer. Ha megsem jon, akkor nagy volt a pofam es beegtem, aztan megy tovabb az elet. Azon felesleges vitazni, hogy a kemeny maggal tudok-e majd menni, mert az kizart.
Én ismerek egy embert aki elsőre 2:17-et ment . Nekem még nem sikerült kijutnom (idén sem ) de az egyik kolléga azt mondta hogy ha 2:20 alá megyek elsőre akkor kifizeti a felét a pályadíjnak . Ahol szoktam menni ott (E-ring , Kakucs ) ott a jó középmezőnyben vagyok.
Én magamból indultam ki. Ha SM-el mentem 2:18at, úgy hogy gyakorlatilag csak a sikánnál gyorsítottam ki 4.ben (talán) mindenhol máshol 5-6.. És van 3 hosszú 1enes is benne, a közepesekről nem is beszélve, ahol SM-el semmit nem lehet csinálni..
Eringen egyszer voltam (csak sajna) -és hozzáteszem kurvára tetszett, mert az egy gyors SM pályának mondható- és 1:23mat tudtam kifacsarni magamból. Hogy ez elsőre mennyire jó azt nem tudom, de a körülményekhez képest sztem az viszonylag jó volt.
Tisztaban vagyok ezekkel. Kozuton is elmelegszik a fek. En sosem mertem a koridoimet es ezidaig nem is erdekelt. Akkor kezdett erdekelni, amikor a multkor a Gepesz futamon aszerint kellett volna elfoglalni a rajtpoziciot es fogalmam sem volt arrol, hova alljak. (Vegul a kozepso csoport kozepen engedtek elindulni.) Aztan emlekszel, elkezdtunk beszelgetni es innen az egesz tema. Havernak (szinten utcai vaddiszno) az elso celvegi fektavon elment a hatsofek a ZX-12-esen. Az is vilagos, hogy a kondim kb. 5 korre szavatol. E-Ringen a 20 perces menet vegen levegot nem kapok...
versenyezni? én menni sem akartam, csak fotózni mentem ki éveken át... aztán egyszer fent volt az összes ZZR a pályán, és addig csesztettek, hogy én is beálltam 3x20 percre.
nem mondom, hogy mindenáron versenyeznék, de a célvégi féktáv 160 méter körül "meghatározó élmény volt"... imádtam azt a részt, meg a sikán utáni bal-jobb kombinációkat.
Én mindig azt hangoztatom, hogy ha valakinek nincsenek komolyabb tervei akkor ne is nagyon méregesse az időt. Elsőre pláne ne. Mert nagy lelombozódásokat láttam már. Oszt különben is minek? Ha versenyezni akarsz akkor persze muszáj.
Perecelni nem kell. Igazándiból amit sokan nem számítanak bele az az, hogy a Hungaroring elég nagy megterhelés mind a motorosnak mind a motornak. Mert amíg csak arról beszélünk, hogy lapig döntöm, kigyorsítok, jó féktáv addig egyszerűnek tűnik. De amikor 3 kör után beesik a fékkar, 5 kör után elmelegszik a hátsó gátló, szétszakad a gumi akkor az ember már rég nem a köridőre koncentrál. És ez megtörténhet 2:40-es körnél is míg az euroringen ha 1:30-as kört mész akkor valszeg a motort sem terheled igazán.
Hungaroringen 2 helyen fékezel 200+-ról akkor is ha nem vagy valami gyors és még 2 helyen 180-190-ről.
Hát azért én nem sok embert láttam aki valóban ment elsőre 2:10 alatt. (Konkrétan 5 év alatt egyet se). Annyira nem sima ügy az. Persze nem is lehetetlen.
Igen, most eppen vagott slickk van fenn, de ez mar kuka (meg egyelore a blokk is ). Ezen a motoron eddig 1-szer utcai volt (K-ring), 2-szer ilyen vagott slick volt (E-ring). Mondjuk en a vagott slick es a jo minosegu utcai sportgumi tapadasa kozott nem erzek lenyeges kulonbseget. A gumi szerekezetebol adodo viselkedese sokkal jobb a slicknek, nem maga az anyagtapadas az, amiben lenyegesen jobb. Abban csak kicsit jobb. Igazabol pont azt a tempot nem tuom kimotorozni, ahol mar indokolt a slick gumi. Labtartoig sima sportgumival, sima kozuton is lehet donteni, biztonsagosan, erre van kitalalva. Annal tovabb meg palyan se nagyon sikerul. A kigyorsitasok, az ivek meg a fektavok azok, amiken ugye elmennek a tizedek kanyarrol kanyarra. Ezeket lenyegesen jobban is lehetne csinalni, csak en nem tudom, mert mindig valami van. Hol az ivet b...szom el, hol a gangot, hol a kezdosebesseget, hol a testmozdulatot... Olyan nincs, hogy mindegyik jo lenne. Ha minden fasza, akkor meg eppen feltart valaki.
De azért majd beszámolok az első speedgéppel tett köridőről. Mostanra nyilván kiderült, h én is ilyen köridő mániás vagyok
A KAKUKKTOJÁS -hoz van/volt köze (építés és versenyzés) egy Csaba nevű srácnak?
Még egyszer mondom, hogy 2:10 elsőre utcai motorostól szerintem űridő. Megkockáztatom, hogy ha valaki ilyet tud az vagy egy szuper őstehetség aki mindent érez vagy egy vadállat aki nem tudja, hogy mit csinál csak megy mint a barom. 2:10-hez már nem elég az utcai tudás=nagyot döntök és elfordulok aztán az egyenesben húzom.
Persze én béna vagyok, de mindig haza tudtam menni ugyanazzal a motorral.
Eringen egyszer voltam (csak sajna) -és hozzáteszem kurvára tetszett, mert az egy gyors SM pályának mondható- és 1:23mat tudtam kifacsarni magamból. Hogy ez elsőre mennyire jó azt nem tudom, de a körülményekhez képest sztem az viszonylag jó volt.
nem mondom, hogy mindenáron versenyeznék, de a célvégi féktáv 160 méter körül "meghatározó élmény volt"... imádtam azt a részt, meg a sikán utáni bal-jobb kombinációkat.
Hungaroringen 2 helyen fékezel 200+-ról akkor is ha nem vagy valami gyors és még 2 helyen 180-190-ről.