Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem Rossi kereke utotte le rola. Ez a link meg el:
http://youtu.be/joTXzq6RUjo
A linket direkt nam raktam ki. De ha rákeresel a motogp címszóra és a keresési beállításoknál szűkítesz a mai napra többet is fogsz találni már!
találtam vagy 3-at , de mind tiltva van
veszik le őket azonnal
youtube nem szereti ezeket fent hagyni
Dorna közbeszólt...
linket betehetted volna
Én is így láttam... Szerintem Rossi mikor eltalálta, már nem volt a fején a bukósisak. Mondjuk arra is kíváncsi vagyok, hogy miként eshetett le a sisakja.
A youtube on már vannak fönt videók. Van lassítás is!
A sisak ott gurult a fűben... Hatalmasat esett szegény és ketten mentek át rajta :(
Csak élje túl!
simoncelli elcsuszott a második körben és becsuszott Edwards elé, és nekem ugy tünik hogy a sisakja leesett már edwards első kerekétől és mintha utána a sisak nélküli feje alákerülhetett legalább egy motornak
nem is nagyon merik megmutatni a lassitást.....
Hát, ha ezt Simonchelli megússza, hálát adhat az égnek!
üzenőfalon olvasom, remélem megússza
állítólag stabil az állapota, RDP barátnője twittelte az imént.
mi történt?
Ettől félek én is. Úgy tűnik, hogy nagy a baj.
nem hiszem
örüljünk ha egyáltalán megussza
Eszméleténél van?
vissza lassitottam, sajnos a sisakja túl korán leesett és félek hogy a motor oldala ráesett a fejére
Egy körön, persze!
Igaz , Kispataki is csak egy 4-ast kapott Brno-ban , versenyen.
A 40 eleje azért talán egy picit optimista. A 40 második fele az talán reálisnak mondható.
Találtam 1990-es H.ring köridőt: WSBK Raymond Roche 1,47.875. Azóta kétszer is át építették. De 40 elejét mennének a mostaniak .
performance riding techniques Hasznos lehet

A kigyorsításkori slid -olós hátsófékes storyról vmi linket légyszi tegyetek már be! Igy hirtelen nem találtam semmit ezzel kapcsolatban..
Na ja!
De ettől még nem lehetetlen elsőre a 2.10. De kurva ügyes csóka akinek sikerül.
Plane dombnak lefele (H-ring). Nekem volt supermoto es sportmotor egy idoben. A sportmotorhoz kepest a supermotoval idegesitoen keson lehet fekezni. Sportmotor erzesrol atulve az ember beengedi az supermotot a fektavra, kivar, meg kivar aztan mikor azt hiszi, hogy mar reg bekesett es el fog esni, akkor olyan siman lefekez, hogy utana meg azon bosszankodik az ember, hogy a csudaba megint lassan fordulok. Egesz mas vilag a ketto. A supermoto a kisebb tomege es kisebb sebessege miatt sokkal puhabb gumival is felszerelheto, igy sokszor a kanyart is gyorsabban veszi. A tomeg miatt van az egesz. Konnyebb vele gyorsan menni, igy nem lehetetlen, hogy egy trukkos palyan supermotoval az ember korrol korre jobban fejlodik es hamar ott a jo ido.
Lehet Te lennél a ritka kivétel. Azért más 240-50-ről fékezni mint 180-ról . De én azt mondom hajrá.