Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emlékszem.....amikor 2009-ben bevezették a "plombás" hosszabb élettartamú erőforrásokat, a Yamahának nem igazán sikerült úgy, mint a konkurenseknek.
Masao Furusawa azt mondta, hogy Brno-ig minden rendben volt a motor jól működött és az egyenesesekben gyorsak voltunk, de Brno után azt tapasztaltuk, hogy nem tudunk győzni".
Masao Furusawa szerint, a "plombás" új erőforrásokkal a topspeednél 6 km/h veszítettek a Hondával és a Ducatival szemben.
FeherCapa,

Ami az erőforrásokat illeti, Filippo Preziosi a szezon elején a Bigbang GP11 esetében 230 lóerőről beszélt. A Bigbang eljárásnál csúcsteljesítményben kb. 2-3% veszteséggel lehet számolni, mert a szívó-kipufogó gázoszlopokat sokkal nehezebb összehangolni (akusztika).
2009ben az új motorszabályzás miatt csökkent a max. fordulatszám és a csúcsteljesítmény is.

A korlátozott üzemanyag felhasználás önmagában véve is nagy kihívás, de 2009-ben az új szabályozás még nagyobb kihívás volt. Köztudott 2009-ben az erőforrások élettartama megsokszorozódott. A szimulációk során, ezért rengeteget kellett dolgozni (temodinamikai-áramlástani modellezés, dugattyú hőmérséklet, súrlódási veszteségek csökkentése stb.).
Megtalálni az egyensúlyt a teljesítmény és a magbízhatóság között, nagyon nehéz feladat.
Azt hallottam, hogy Rossi mától háromszor annyit tesztelhet mint a többiek. Na meg az lesz az új szabály, hogy csak Rossi győzhet.
Tobb tesztidovel a Honda es a Yamaha tobb idoben fordithat dollar ezreket a tesztelesre, igy szerintem ez a Rossit tamogato - szerintem is az - intezkedes maximum arra lesz jo, hogy a Ducatit felhozzak a kozepszeru szintre. Stoner drukkerkent nem tartok a jovotol, hisz hatarozott velemenyem az, hogy az az egy masodperc kulonbseg, amivel Stoner agyonb...sza a Ducati pilotakat az a setamotorzas a reszerol. Persze ki tudja hogy alakul a motorero, ha marad a 21L benzin. Stoner nem vezet eppen sporlosan.
Magam részéről 100%-ig meg vagyok győződve róla!
nem tudhatjuk
Nem kétséges, hogy kevés a teszt idő. De ha Rossinak menne, nem változtattak volna.
miért is?
http://www.motogphirek.hu/hirek/8106

De átlátszó....
hisz nem kevés színt vitt a gp világába! Szegény Pepi is biztos fájdalommal vette hogy odafönt kell találkozniuk!
én ezt a más üljön Sic motorjára dolgot nem tartom valószinünek.. .inkább vmi olyasmit h a motorjai ki lesznek tolva a box utcába, üres rajtkocka... stb... hiszen attól hogy nincs ott még várjuk oda, és hiányoljuk onnan!
Hat most meglesz a MotoGP nezettsege enelkul is. Gondolom mindenki kivancsi lesz arra, hogy milyen eloadast csinalnak a fiuk a tragedia utan. Gondolom lesz ures elso rajtkocka, stb. En annak orulnek a legjobban, ha Rossi vagy Aoyama nyerne Sic motorjaval.
Csak azt nem tudom annak a sok agyoniskolázottnak ott a motogp vezetői között ez miért nem jutott még eszükbe!? Nagy sajtó hir lenne az biztos! :D

Egyik cimlap:
A honda istállójából minden versenyző 2. motorja a verseny reggelére eltünt. Az elkövetők után nyomoznak!
Másik:
Rossiék csak hitegették a népet, valójában rég tudták a motor problémáját, amit az utolsó versenyre orvosoltak is. Valamint kapott egy új festést, ami láthatóan elhamarkodottra sikerült. HondUCATI
Egyszerűen lopják el Stoner bringáját és fessék át pirosra.
Stonernek meg hagyják ott a piros szart átfestve "Hondásra". Stonernek úgy is mindegy ő minden szarral jól megy

Senki semmit nem vesz észre. Mindenki boldog :)Mindenki gyors :)
Igen Biagginak is ez volt a fix dilije: "Rossié jobb"... aztán mikor megkapta a hondát, fel rakhatta ugyan azt a lemezt..
Ez is elkepzelheto, bar 2008-2009 kozott nem volt akkora valtas, mint 2009-2010 kozott. Vagy megis? Nehez megitelni, mert 2009-ben Stoner kihagyott futamokat hasmars miatt.

Vegulis a blokk es a gumi kozott is lehet osszefugges, ha egy-egy terhelesvaltast mondjuk a gumi hivatott elsimitani az elso kereken. Lehet, hogy igy van. Mindenesetre a tobbieknek is ilyen gumijuk van, ami megint oda vezet, hogy - kizarasos alapon - a blokkal lehet valami, a gumi egyforma mindenkinek.

Igen, a Honda Screamer. Valaha a Ducati is az volt. A big-banget a zsenik azert hasznaljak, mert (most ne reszletezzuk miert, de) kezelhetobb. Csak nem ertem, hogy mit szamit ez, mikor - allitolag - ugyis a kiporgesgatlo oldja meg a kezelhetoseg problemajat...

Most meg Rossi azt nyilatkozza a Honda TC-je jobb. Amikor Stoner a Ducatival ment, akkor allitolag annak a TC-je volt jobb. Kezd ugy kinezni, hogy mindig az a TC jo, amit Stoner hasznal.
2008-ban már evvel szenvedtek, akkor még Screamer blokkal. Bár az szerintem Casey-nek jobban feküdt, de mindenki másnak nem.
2008 Casey vb.2 Melandri VB. 17 Elias volt a leg közelebb vb.12.
2009 Casey vb.4 Hayden vb.13.
A honda screamer.
2007 év végéig a bridgestone fő fejlesztő partnere a ducati volt, és itt jöhet amit te mondasz a blokk elhelyezés...Lehet, hogy egyszerűen ennyire nem fekszik ez a gumi a ducatinak? Úgy tudom 2008-tol a yamaha volt a bridgestone fő tesztelője. Nagyon tisztelem Rossit, és tényleg minden idők.... De valaki írhatna egy könyvet "Ami a Rossi bibliábil kimaradt" címmel!
Sok ujat nem mondtak vele, talan csak annyit, hogy Rossi kerek perec megfogalmazta, hogy tulajdonkeppen mi is tortenik egy bukast megelozo pillanatban.

Ha valoban igaz, hogy a terhelesvaltaskor megy el a motor es valoban igaz, hogy ebben a tekintetben semmi ujat nem hozott az alu vazas kiserlet, akkor nem tudok masra gondolni, mint arra, hogy a blokkal van a baj. Lehet, hogy a gazreakcioban van egy rossz mozzanat vagy egy helytelen blokk befogatasi megoldas, ami nem kivanatos rezonanciat idez elo. Ezt alatamaszthatja az, hogy a Ducati akkor lett igazan rossz, amikor big-bang rendszerure alakitottak a blokkot. Stoner evi 5-6 gyozelmebol (2008-2009) evi 3 lett (2020). A big-banget pedig a mernokzseni es a zseni kerte proba utan...

Ha meg Stonernel tartunk, mindenki lapozzon vissza...
(Tudom-tudom a hulye dumat: Rossi legalabb nem a versenyeken esik, mert ott stabilan megy. Igen, stabil 7. helyen.)

Javaslatom a Ducati szamara: Vegyenek a boltban egy BMW S1000RR-t es tuningoljak fel a blokkjat 250LE-re. Rakjak be egy aluvazba es fessek pirosra es menjenek pszichologushoz.
http://www.motogphirek.hu/hirek/8096
Ott lehet . De a ringre nem kell még személyzet sem . Ott nincs motorverseny.
Ilyen pályaszemélyzettel VB futamot rendezni... Hát... Ettől Balassagyarmaton jobb ellátást kapott volna...
...el ...