Csak azert nem lelkesedek nagyon, mert a 08-09 es 09-10 teli teszteket is zsinorban nyerte Stoner tavasszal mar mas volt a helyzet. Persze a 10-11 teszteket is nyerte Hondaval es sikerult atmenteni a teljesitmenyt az evre is. Ennek ellenere finoman kezelem a teszt eredmenyeket, hisz az a 21L benzin nagyon keves.
Nehéz megmondani, hogy 21 literből menyit tudnak jelenleg kihozni egy 1000ccm-nél. Anno a Ducati volt a legerősebb 990-es, 24 literből 280 lóerőt tudtak kifacsarni. Azonban azóta már sok szabály módosítás volt pl: hosszabb élettartam, most a furat, hengerszám korlátozás.
Mindenesetre megfigyelhető volt a múltban, hogy minden szabály módosításnál változtak az erőviszonyok pl: 2007 a Ducati éve volt, 2009-ben a Yamaha veszített sokat a hosszabb élettartammal stb.
Én azt gondolom ami az új fejlesztéseket illeti, jelenleg a legnagyobb gondot a kevés tesztelési lehetőség jelenti. Ilyen kevés tesztelési lehetőség mellett, nagyon merész dolog új ki nem próbált területre lépni (radikális változtatásokat alkalmazni) és nagyon könnyű rossz irányba elindulni.
Meglátjuk mit hoz a jövő, és várjuk a téli teszteket (ki-hol tart az új fejlesztésekkel)
Sziasztok!
Nem olvasok vissza, mert nem szeretném tudni, hogy ki nyert vasárnap, szeretném megnézni. Moto2 és GP futamok érdekelnének, nem tudtok linket, ahová feltöltötték? Köszönöm!
Kapott egy körön laza másodpercet...