Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha.
Kapott egy körön laza másodpercet...
Emlékszem, anno voltak olyan paddock híresztelések és felmerült annak a lehetősége is, hogy bevezetik az emissziós normát a MotoGP-ben.
ugy tünik jobb Valénak az aluváz
Tehat folytatodik tovabb a szezon.
Po. Name TeamGap First
1Stoner C.Repsol Honda Team1:32.876
2Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.063
3Spies B.Yamaha Factory Racing+0.616
4Rossi V.Ducati Team+0.981
5Crutchlow C.Monster Yamaha Tech3+1.878
6Dovizioso A.Monster Yamaha Tech3+1.914
7Abraham K.Cardion AB Motoracing+1.964
8Barbera H.Pramac Racing Team+2.176
9Bradl S.LCR Honda MotoGP+3.076
Az lehet. Az viszont nem vilagos, az ellenfelek miert nem csinalnak erosebb kamiont most.
Nem ide tartozik, de ha pl: a Dakaron bevezetnék a korlátozott üzemanyag felhasználást, akkor a Kamaz uralmának azonnal vége lenne.
http://www.motogphirek.hu/hirek/8202

Mondom, hogy fáziskésésben vannak.
Igen a ducati év vége felé ki tudta szolgálni Casey igényeit Tavaly is. Fázis késésben voltak.
Csak azert nem lelkesedek nagyon, mert a 08-09 es 09-10 teli teszteket is zsinorban nyerte Stoner tavasszal mar mas volt a helyzet. Persze a 10-11 teszteket is nyerte Hondaval es sikerult atmenteni a teljesitmenyt az evre is. Ennek ellenere finoman kezelem a teszt eredmenyeket, hisz az a 21L benzin nagyon keves.
Azért csak "odahúzzák neki", mindent kicsavarva jönnek ki a hiányosságok, gyenge pontok igazán. Amit télen orvosolnak, kisseb-nagyobb sikerrel.
Valos kep semmikeppen sem lenne, hisz ez teszt. De vannak koridok, ott lesz Pedrosa is uh. lehet csemegezni.
Sajnos nem lesz valós a kép, J-Lo nem tesztel.
Mindjart meglatjuk, mert ma lesznek az elso tesztek.
TB21,

Nehéz megmondani, hogy 21 literből menyit tudnak jelenleg kihozni egy 1000ccm-nél. Anno a Ducati volt a legerősebb 990-es, 24 literből 280 lóerőt tudtak kifacsarni. Azonban azóta már sok szabály módosítás volt pl: hosszabb élettartam, most a furat, hengerszám korlátozás.
Mindenesetre megfigyelhető volt a múltban, hogy minden szabály módosításnál változtak az erőviszonyok pl: 2007 a Ducati éve volt, 2009-ben a Yamaha veszített sokat a hosszabb élettartammal stb.

Én azt gondolom ami az új fejlesztéseket illeti, jelenleg a legnagyobb gondot a kevés tesztelési lehetőség jelenti. Ilyen kevés tesztelési lehetőség mellett, nagyon merész dolog új ki nem próbált területre lépni (radikális változtatásokat alkalmazni) és nagyon könnyű rossz irányba elindulni.

Meglátjuk mit hoz a jövő, és várjuk a téli teszteket (ki-hol tart az új fejlesztésekkel)
Ha torrent játszik és itt tag vagy: http://bithumen.be/details.php...

Ha a torrent file kell, azt email-ben tudom dobni.
Pályaszerelmeseknek, hobbiracereknek, sportmotorosoknak

Mától jelentkezhetsz a Big Bulira

Ott lesz a hazai gyorsasági motorsport szine java, a motoros média, 5 sorozatnak is ott lesz a díjkiosztója:

CBR Kupa
Road & Ride
Dunlop Trophy
GSX-R Klub Kupa
Acis Svéd Race
Azért annyira nam b@szott oda...évekig.
Legjobb technikának a kalexet mondták, egy darabig.... aztán jött a kiscsávó márkez
Nincs mit! reméljük verpe kollega jövőre is szolgálja a népet
Köszi, fotókig még nem jutottam el!
Sziasztok!
Nem olvasok vissza, mert nem szeretném tudni, hogy ki nyert vasárnap, szeretném megnézni. Moto2 és GP futamok érdekelnének, nem tudtok linket, ahová feltöltötték? Köszönöm!
Nagy tehetség Marquez, de a magasan legjobb technikán, meg kellett volna nyernie a vb-t. Várnék a megítélésével, már ami a király kategóriát illeti.
És nemsokára jön Marquez.