Sztem a 2:10 simán reális. Nem biztos hogy az első alkalommal -bár úgy emlékszem- én a Berggel 2:18 körül mentem. Akkor egy '03as gixxerrel simán meg van a 2:10.
Hat sajnos ez is akadaly. Az anyagi lehetosegeim nem engedik meg, hogy osszetorjem a motort, emiatt tkp. mindig rahagyok. A supermotot szivesen odabasztam, de a sportmocit nem akarom.
A 2.02 valóban erős. Azon elcsodálkoznék, de kalapot emelnék. Szerintem ha valaki igen jó motoros, de nem volt sokat pályán akkor a 2.10 elsőre már szó szerint kibaszott jó. De nem hiszem, hogy megér egy zakót az akarat. A lényeg, hogy jól érezd magad.
En nagyon sokszor irtam mar nagykepunek tuno kommentet, ezutan nem akarok szarral dobalozni. Nyilvanvaloan nem fogom a nagy palyazok orrat kifujni, de ugy gondolom nem fogok megszegyenulni. Mivel a Hungaroringet a trukkos palyanak gondolom, nem tudom megitelni az idoket. E-ringen nagyjabol 110%-os idot tudok 600-as palyacsucshoz kepest. Ha ezt a H-ringen is tudnam hozni akkor 2:02 alatti idom lenne. Ez nyilvanvaloan irrealis, de egy par hetvege utan 2:10 alatti idonek elvben jonnie kell. (1:50-es palyarekorddal szamoltam). Aztan, hogy ilyenkor majd farolaszik-e a motor meg ilyesmi, azt nem tudom. ddt500 szerint kemenyen fog csuszni, ha olyan durvan vezetem, mint ahogy valoban szoktam. Es meg nem beszeltunk egy trivialis lehetosegrol, ami nem mas mint egy rohadt nagy perec.
Nem lehetetlen bemenni 20 alá. Sőőt! Nekem mondjuk csak második napra sikeredett. Mentségemre legyen, hogy igazi analfabéta vagyok és pályát, mátrát sem láttam addig. Mondjuk P.ringen egyből 2.14-el kezdtem.
Annyit dumaltunk nap kozben, hogy efelett atsiklottam. Abszolut ugyanigy erzek. A verseny zold lampatol kockas zaszloig tart. Itt kell motorversenyzokent viselkedni. A szukseges rossz dolgok, amik hozza tartoznak szamomra kozombosek vagy eppen sokadlagosak. Nem tudok utalni valakit azert mer egyszer igy egyszer ugy nyilatkozik, stb. Honnan tudjam, hogy miert tette? Nem is erdekel... Az erdekel mit csinal a palyan.
Nem. Csak mivel a motort en is tobbszor teljesen szetszedtem majd osszeraktam (a blokkot kb. 30-szor) fejbol tudtam mindent. Sok alkatreszt magam gyartattam bele, vagy alakitottam at. Ezert a szamadat eleve nem pontos. Kullo es kullofej is kulon darabnak szamitott, alatet megintcsak.
Egyszer azert haltam meg majdnem, mert eltort a fekpalcaban levo saszeg es az egyenesben kiakadt a fekpalca. Huzos fektavon derult ki, hogy ideje kinezni egy vadcsapast a fak kozott mert ez megallni nem fog... Marpedig eleg jo tempoval repesztettem, hiszen nem annyi volt a vegsebessege mint a mai krosszmotoroke.
A Bregyot kerdeztem regen,h a kubaiak h a fenebe voltak jok a szoc formulaban a Cz kel?ok sem ertettek
egyebk a Metallex csinalt 125 ccm forgotarcsas Cz motort sajat vazba gyorsasagi celra egyesuleteknek,persze hozzank nem sok jutott
meg gokartban is hasznaltak a 125 Cz blokkot ott is forgotarcsaval
tobb dugot is sikerult osszetorni, vagy megskalpolni, de csak ez az egy szakadt at ilyen szepen. a razkodasrol annyit, hogy a tudkes labtarton csuszkalt a gumitalpu csizma. minden letezo csavart elhagytam, meg a blokktarto is volt hogy kiesett. megcsinaltattam kemeny acelbol finom menetre es hosszu anyaval meghuztam vagy 80Nm-el. eltort kozepen es ugy is kiesett...
meg szellemire is ,amikor szopatott
A Bregyot kerdeztem regen,h a kubaiak h a fenebe voltak jok a szoc formulaban a Cz kel?ok sem ertettek
egyebk a Metallex csinalt 125 ccm forgotarcsas Cz motort sajat vazba gyorsasagi celra egyesuleteknek,persze hozzank nem sok jutott
meg gokartban is hasznaltak a 125 Cz blokkot ott is forgotarcsaval
egyszer mentem egy spec yamaha vazban egy cz 380 as blokk,ilyen BBk eigenbau szornyeteggel,meg a horizont is rezonalt,ugy razott mindene
persze minden csavar drottal biztositva,ha nem nem mentel vele messzire