Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha.
Csak akkor Lorenzo friss hús volt a nagyok között és állandóan össze volt drótozva.
Arról nem is beszélve, hogy a 2009-es M1-et Rossinak tervezték.
A Honda pedig sokkal jobban elhasználja a hátsó gumit, mint a Yamaha.
Ezért bukta el az előző két futamot Stoner, pedig jócskán vezetett.
Nem hinném, hogy Rossi mellett olyan nagyon érvelni kéne
Tény, hogy Stoner sokkal jobban ment ezzel a "furcsa" Ducatival, ezzel együtt nem kéne egekig magasztalni. A lényegesen jobbnak tűnő Hondával most Stoner kb annyival jobb Lorenzonál, amennyivel Rossi is jobb volt két éve, pedig ők ugyanazon a technikán utaztak...
Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni, hogy megy-e valaki a Brno-i motoGp-re 2011.08.12-14.-én? Szeretnénk csoportosan menni, aki úgy gondolja, hogy csatlakozna hozzánk az írjon nekem.

Üdv. Bea
Ezt valamifele ervnek szanod Rossi mellett es a fiatal versenyzokkel szemben?
Jeremy felesége rákos, ezért ment haza. "...having returned to Adelaide after his wife was diagnosed with breast cancer."

Más:
Lorenzo szépet taknyolt csupán azért, mert a traction control nem volt aktív( nem váltott vissza, ami azért lényeges, mert rajtolásnál inaktív a TC és az első féktáv visszaváltása aktiválja, ő pedig nem váltott vissza). Az ugye nem kérdés, hogy tudna mindegyik versenyző keresztbe csúsztatva csíkot rajzolni, ha tudná hogy analóg módon kell húzni a gázt és neki kell adagolni. De, mivel normál esetben két állású a gáz: ki / be, úgy verte oda, ahogy szokta és nem is tudta lereagálni.. mintha a CR/KX 500-on nyitott volna egyet a power...
ugy fél éve...
MotoGP-ben nincs két egyforma versenycsomag, mindenki a saját vezetési stílusához-igényeihez alakítja a motort. Privát csapatoknál erre nagyon kevés a lehetőség, mivel elég nagyok a kerülőutak. Én azt gondolom a MotoGP-ben az optimalizáláson (harmónián) nagyon sok múlik.
Egy srác fel szokta tölteni mindig a versenyeket... vagyis a linkjeit ide az oldalra!
Szerintem nem lehet felvenni, de biztos fent lesz a futam valamilyen torrent oldalon.
Szasztok!

Van ötlet arra, hogy hogy lehetne felvenni a gp -t netről?
Rossiék fejlesztenek ha úgy tetszik motort építenek már most nagyon sok mindent átalakítottak a motoron. Egy motorba nem elég bele tenni a jó cuccokat azokat össze is kell hangolni, ha már a múltba tekintünk Stoner az aluvázas Ducattival volt bajnok a nyolcszázas éra elején már tvaj is sokat cikkeztek azokról, hogy szándékosan rossz fele viszi a ducattit míg rossi a yamahát az utolsó pillanatig fejlesztették. Rossi megmondta már néhányszor, hogy még mindig a yamaha a legjobb a mezőnyben de csak meg kell figyelni kanyarban melyik motor a legstabilabb. Véleményem szerint Rossi nem elesni akar hanem fejlődni (megismerni a motort) és fejleszteni mert ez kell ahhoz, hogy jövőre ne a gyári Yamahák és Hondák mögött küzdjön hanem közöttük.
Vettel mar vasat Joe?
tud valaki mondani egy tuti linket ahol nézhető lesza z esti ereszdelahajam?tutit
nem tudtam hogy a vb-pontozásba a edzés teszt és egyéb idők "helyezések" is beleszámítanak de köszi hogy felvilágosítottál!
Ezért mondtam, hogy néha. Edzésen, időmérőn. De ha a senki kis Cseh a tavalyi motorral akár csak egyszer is veri a full gyári Ducatis Rossit akkor nekem senki ne szidja a Stoner fejlesztési képességeit.
Bizony, hogy rosszul emlékszel. Feltették neki, ő meg leszedette. Egyébként nagyon halkan mondom, hogy tavaly itt Laguna Secában Stoner VERSENYBEN ment 1:21,3-at ezzel a Ducatival...Rossi 22,2-t edzésgumival.
Ez csak idomeron sikerult. Rossi az idomeron rendre 3-4 hellyel hatrebb vegez, mint a versenyen, vagy ha ugy tetszik a versenyen ennyit jon fel. Ennek szerintem az az egyik oka, hogy Rossi kvalitasai a versenyre nezve jobbak, mint az helyosztora nezve. "A favoritnak a verseny napjan kell futni" - na ez Rossira mindenkinel jobban igaz. A masik ok talan az, hogy az edzesnapot is tesztnek hasznaljak es versenybeallitasokat csiszolnak. Emlekem szerint azokban a Yamahas evekben, amikor a Yamaha nem muzsikalt annyira jol, mint manapsag ez a jelenseg szinten megfigyelheto volt. Voltak nagy "Rossi-féle" eloretoresek. Akar 8-10 poziciot is javitott egy-egy futamon es nem ritkan nyert. 8 poziciot javitva ma is nyerne, de ma nem fog ennyit javitani. Lorenzo minden bizonnyal ma is meg fogja mutatni, miert O a vilagbajnok eshogy neki volt igaza: Megy a szeker Rossi fejlesztesek nelkul is.
Ja meg van, 23:00
melyik versenyen sikerült ez karel-nek dt?
Sziasztok,
Mikor kezdodik ma a gp?
Igen. És Karel Abraham a szárnyas motorral néha veri Rossit.
rosszul emlékszem hogy ez a stoner gyerek mindenféle szárnyakat szereltetett a duki elejére mert nem volt tapadás vagy mi a fene? akkor hol voltak a kvalitásai? Milyen hisztit rendezett?
Véleményem szerint a 2 gyártó honda és yamaha előrébb jár a fejlesztésekben erre viszont a kenguruboy éppen időben érzett rá és lehetősége volt váltani ez is kvalitás!
rossi kemény fába vágta a fejszéjét.
Anno Filippo Preziosi és Stoner nagyon jól megértették egymást. Technikailag-műszakilag egy hullámhosszon voltak. Filippo Preziosi-nak volt is egy nyilatkozata ezzel kapcsolatosan . Azt kérdezték tőle, hogy Stoner és a többi Ducati versenyző versenyképessége között elég nagy a differencia. Ez vajon minek tudható be?

F. Preziosi : "Stoner-nek kimagasló szintű versenyzési és műszaki intelligenciája van, nagyon részletes visszajelzéseket ad a motor viselkedéséről. Ebből adódóan jól magához tudta állíttatni a motort és talán ez a legnagyobb különbség Stoner és a többi Ducati versenyző között."

Én azt gondolom Stoner kvalitása tartotta a Ducati-t az élen. Kiválóan alkalmazkodott a Ducati sajátosságaihoz.
Erre írták, hogy a Ducati viszont már két éve meg akarja szerezni Sicet, aminek most jött el az ideje.