Aha.
Csak akkor Lorenzo friss hús volt a nagyok között és állandóan össze volt drótozva.
Arról nem is beszélve, hogy a 2009-es M1-et Rossinak tervezték.
A Honda pedig sokkal jobban elhasználja a hátsó gumit, mint a Yamaha.
Ezért bukta el az előző két futamot Stoner, pedig jócskán vezetett.
Nem hinném, hogy Rossi mellett olyan nagyon érvelni kéne
Tény, hogy Stoner sokkal jobban ment ezzel a "furcsa" Ducatival, ezzel együtt nem kéne egekig magasztalni. A lényegesen jobbnak tűnő Hondával most Stoner kb annyival jobb Lorenzonál, amennyivel Rossi is jobb volt két éve, pedig ők ugyanazon a technikán utaztak...
Szeretnék érdeklődni, hogy megy-e valaki a Brno-i motoGp-re 2011.08.12-14.-én? Szeretnénk csoportosan menni, aki úgy gondolja, hogy csatlakozna hozzánk az írjon nekem.
Jeremy felesége rákos, ezért ment haza. "...having returned to Adelaide after his wife was diagnosed with breast cancer."
Más:
Lorenzo szépet taknyolt csupán azért, mert a traction control nem volt aktív( nem váltott vissza, ami azért lényeges, mert rajtolásnál inaktív a TC és az első féktáv visszaváltása aktiválja, ő pedig nem váltott vissza). Az ugye nem kérdés, hogy tudna mindegyik versenyző keresztbe csúsztatva csíkot rajzolni, ha tudná hogy analóg módon kell húzni a gázt és neki kell adagolni. De, mivel normál esetben két állású a gáz: ki / be, úgy verte oda, ahogy szokta és nem is tudta lereagálni.. mintha a CR/KX 500-on nyitott volna egyet a power...
MotoGP-ben nincs két egyforma versenycsomag, mindenki a saját vezetési stílusához-igényeihez alakítja a motort. Privát csapatoknál erre nagyon kevés a lehetőség, mivel elég nagyok a kerülőutak. Én azt gondolom a MotoGP-ben az optimalizáláson (harmónián) nagyon sok múlik.
Rossiék fejlesztenek ha úgy tetszik motort építenek már most nagyon sok mindent átalakítottak a motoron. Egy motorba nem elég bele tenni a jó cuccokat azokat össze is kell hangolni, ha már a múltba tekintünk Stoner az aluvázas Ducattival volt bajnok a nyolcszázas éra elején már tvaj is sokat cikkeztek azokról, hogy szándékosan rossz fele viszi a ducattit míg rossi a yamahát az utolsó pillanatig fejlesztették. Rossi megmondta már néhányszor, hogy még mindig a yamaha a legjobb a mezőnyben de csak meg kell figyelni kanyarban melyik motor a legstabilabb. Véleményem szerint Rossi nem elesni akar hanem fejlődni (megismerni a motort) és fejleszteni mert ez kell ahhoz, hogy jövőre ne a gyári Yamahák és Hondák mögött küzdjön hanem közöttük.
Ezért mondtam, hogy néha. Edzésen, időmérőn. De ha a senki kis Cseh a tavalyi motorral akár csak egyszer is veri a full gyári Ducatis Rossit akkor nekem senki ne szidja a Stoner fejlesztési képességeit.
Bizony, hogy rosszul emlékszel. Feltették neki, ő meg leszedette. Egyébként nagyon halkan mondom, hogy tavaly itt Laguna Secában Stoner VERSENYBEN ment 1:21,3-at ezzel a Ducatival...Rossi 22,2-t edzésgumival.
Ez csak idomeron sikerult. Rossi az idomeron rendre 3-4 hellyel hatrebb vegez, mint a versenyen, vagy ha ugy tetszik a versenyen ennyit jon fel. Ennek szerintem az az egyik oka, hogy Rossi kvalitasai a versenyre nezve jobbak, mint az helyosztora nezve. "A favoritnak a verseny napjan kell futni" - na ez Rossira mindenkinel jobban igaz. A masik ok talan az, hogy az edzesnapot is tesztnek hasznaljak es versenybeallitasokat csiszolnak. Emlekem szerint azokban a Yamahas evekben, amikor a Yamaha nem muzsikalt annyira jol, mint manapsag ez a jelenseg szinten megfigyelheto volt. Voltak nagy "Rossi-féle" eloretoresek. Akar 8-10 poziciot is javitott egy-egy futamon es nem ritkan nyert. 8 poziciot javitva ma is nyerne, de ma nem fog ennyit javitani. Lorenzo minden bizonnyal ma is meg fogja mutatni, miert O a vilagbajnok eshogy neki volt igaza: Megy a szeker Rossi fejlesztesek nelkul is.
rosszul emlékszem hogy ez a stoner gyerek mindenféle szárnyakat szereltetett a duki elejére mert nem volt tapadás vagy mi a fene? akkor hol voltak a kvalitásai? Milyen hisztit rendezett?
Véleményem szerint a 2 gyártó honda és yamaha előrébb jár a fejlesztésekben erre viszont a kenguruboy éppen időben érzett rá és lehetősége volt váltani ez is kvalitás!
rossi kemény fába vágta a fejszéjét.
Anno Filippo Preziosi és Stoner nagyon jól megértették egymást. Technikailag-műszakilag egy hullámhosszon voltak. Filippo Preziosi-nak volt is egy nyilatkozata ezzel kapcsolatosan . Azt kérdezték tőle, hogy Stoner és a többi Ducati versenyző versenyképessége között elég nagy a differencia. Ez vajon minek tudható be?
F. Preziosi : "Stoner-nek kimagasló szintű versenyzési és műszaki intelligenciája van, nagyon részletes visszajelzéseket ad a motor viselkedéséről. Ebből adódóan jól magához tudta állíttatni a motort és talán ez a legnagyobb különbség Stoner és a többi Ducati versenyző között."
Én azt gondolom Stoner kvalitása tartotta a Ducati-t az élen. Kiválóan alkalmazkodott a Ducati sajátosságaihoz.
Csak akkor Lorenzo friss hús volt a nagyok között és állandóan össze volt drótozva.
Arról nem is beszélve, hogy a 2009-es M1-et Rossinak tervezték.
A Honda pedig sokkal jobban elhasználja a hátsó gumit, mint a Yamaha.
Ezért bukta el az előző két futamot Stoner, pedig jócskán vezetett.