Mindíg irigyeltem azokat akik ilyen titkos információval rendelkeznek. Most, hogy már rossz híre van Olaszországban akkor lehet, hogy jövőre megint a világszerte híres korrekt magyar licencel fog menni? Én abszolult megértem az olasz sajtót. Mit képzel ez a bugris? Talán egy VB1. és két VB3. hely miatt azt hiszi, hogy bizonyított. Már egy ideje tudni véljük, hogy két motorral fog menni az általad említett okok miatt(fáziskésében vagy). Remélem nem nyúlsz megint mellé. Mert ugye te neveltél már egy Baum Zsoltot. Talmának vannak azért már eredményei amit veled egyetemben sokan elfelejtenek de azért mi büszkék vagyunk rá.
Kis emlékeztető nektek: http://www.youtube.com/watch?v... http://www.sportmotor
.hu/motor...
Remélem nem sértettelek meg a hsz-al.
Elég érdekes, hogy Talma menedzsmentje megígérte a MOL-nak, hogy 5 futam után benne lesz az első 5-ben. Ez egyenlőre fényévnyi távolságra van a valóságtól. Talmának nagyon rossz a híre a külföldi, de mindenek előtt az olasz sajtóban, és egyenlőre nem bizonyított kategóriájában sem. Nem szeretik az olaszok, ha valaki pénzért bevásárolja magát és nem bizonyít előtte. Viszont úgy tűnik mégis két motorral fog versenyezni, miután „anyagi okokra hivatkozva megváltak japán csapattársától”, és így sikerült Talmácsinak a tartalék motort intézni. Csak ne hogy még egy Baumgartnert neveljünk, én szóltam!
Ne felejtsük el,hogy Talma 125ccm-be lett világbajnok,és ez most egy más kategória,ez a MotoGP,Rossival az élen! , Itt még utolsónak sem egyszerű lenni.
Talma a 250-ben ment nem a 125-ben, a második motorból pedig nem lett volna semmi ráadásul igencsak megszünik az a kategória remélhetőleg a gp nem. Év végéig meg még sokat változhatnak a dolgok és nem biztos hogy Baumgartnerhez kellene hasónlítani mert ő már letett valamit az asztalra és azért került be a Gp-be, csak egy olyan elittel idő kell hogy fel tudja venni a versenyt.
Engem kicsit elgondolkodtatott a vasárnapi motoGP futam. Talma ismét bebizonyította, hogy nem volt jó döntés váltani, sem a menedzsmentje részéről szerződést bontani 2 év után az Aspar Team-mel. A Grupo Milton és a Logistic Land-el kibővülő szponzori háttér kellett volna a sikerhez, már csak azért is, mert ebben a kategóriában elengedhetetlen – sőt kötelező-, hogy két motorral versenyezzen. A 125cc-seknél előnyt élvezett volna a 2 motorjával ha kivárja, mert abban a kategóriában nem sokan indultak ilyen előnnyel, de a MotoGP-ben esélye nincsen jelenleg. Természetesen nem az ő hibája, hogy olyan kategóriában versenyez, amihez semmi köze, ez véleményem szerint a menedzsmentje nagy tévedése. Talmácsi pedig a rossz döntésük miatt majd úgy jár mint Baumgartner a Forma1-ben…
De jó hír –biztos forrásból tudom-, hogy idén elindul a Balatonring építése, ami Talmának és az egész motorsportnak hatalmas lökés lett volna.
Mindössze a közös megegyezés kérdése a Dorna és a gyártók szövetsége között, hogy jövőre létrejöjjön a Moto1. Most már nem egységes vázról, hanem széria 1000 ccm-es erőforrásról szól a fáma.
Várható volt, hogy a Grupo Fransisco Hernando Team kivonulását nem nézi majd jó szemmel a Dorna, így ennek értelmében a szerezetnél máris elkezdődtek a spekulációk, hogy miként lehetne a királykategóriát megmenteni a világgazdasági válság elől. A Dorna, illetve Carmelo Ezpeleta szerint az lenne a megoldás, ha a gyártók nem prototípus erőforrást használnának, hanem a széria 1000-es motorblokkot (természetesen „kissé” tuningolva”), amely elméletileg ugyanazt a teljesítményt adná le, amit a mostani 800-as prototípusok. „Van egy szerződésünk az MSMA-val (Motorcycle Sports Manufacturers' Association), vagyis a gyártók szövetségével, hogy 2011-ig nem változtatunk a szabályokon a legnagyobb géposztályban. Jelen helyzetben azonban talán ők is belátják, hogy mihamarabb cselekedni kell. Mindenképpen fel fogom ajánlani a nekik a lehetőséget, hogy ha ők is szeretnék és lehetőség van rá, akkor egy új megállapodást kössünk és akár már jövőre új szabályok lépnének érvénybe. Ennek értelmében a királykategóriás motorok 1000-es széria erőforrással mennének, de természetesen mindegyik gyár a sajátjával.”
„Ezek a motorblokkok elméletileg ugyanazt a teljesítményt adnák le, mint a mostani 800-asok. Valami megoldást mindenképpen találunk kell, mivel jelen esetben nem a szabályok tökéletesítése, hanem a túlélés a fő cél!”, mondta Ezpeleta úr. Az ötlet egyébként a FIM elnökétől, Vito Ippolitotól származik. A hírek szerint a felek Donningtonban részletesebben át fogják beszélni ezt a lehetőséget, mivel látnak benne fantáziát. Mindehhez talán csak kérdéseket lehetne kommentként hozzáfűzni: Széria motorblokkal a MotoGP-ben? Ez most komoly? Valóban csak nevetni lehet ezen az egészen, hiszen ezzel az erővel már Superbike-nak is hívhatnánk majd a királykategóriát, nem pedig Moto1-nek. Igaz, hogy már tízezer soron elmondtuk a korábbi, hasonló témájú cikkeinkben, de miért nem lehet olyan megoldást találni, amivel nem teszik tönkre a MotoGP technikai varázsát. Persze mondani könnyű, de biztos van más megoldás is…
Ezek mekkora hülyék...
1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 176
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 162
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 148
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 108
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 83
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 70
7 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 64
9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 61
10 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 58
11 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 47
12 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 47
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 46
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 45
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 28
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 20
17 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
18 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
19 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP 1
Kis emlékeztető nektek: http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.sportmotor
.hu/motor...
Remélem nem sértettelek meg a hsz-al.
De jó hír –biztos forrásból tudom-, hogy idén elindul a Balatonring építése, ami Talmának és az egész motorsportnak hatalmas lökés lett volna.
Várható volt, hogy a Grupo Fransisco Hernando Team kivonulását nem nézi majd jó szemmel a Dorna, így ennek értelmében a szerezetnél máris elkezdődtek a spekulációk, hogy miként lehetne a királykategóriát megmenteni a világgazdasági válság elől. A Dorna, illetve Carmelo Ezpeleta szerint az lenne a megoldás, ha a gyártók nem prototípus erőforrást használnának, hanem a széria 1000-es motorblokkot (természetesen „kissé” tuningolva”), amely elméletileg ugyanazt a teljesítményt adná le, amit a mostani 800-as prototípusok. „Van egy szerződésünk az MSMA-val (Motorcycle Sports Manufacturers' Association), vagyis a gyártók szövetségével, hogy 2011-ig nem változtatunk a szabályokon a legnagyobb géposztályban. Jelen helyzetben azonban talán ők is belátják, hogy mihamarabb cselekedni kell. Mindenképpen fel fogom ajánlani a nekik a lehetőséget, hogy ha ők is szeretnék és lehetőség van rá, akkor egy új megállapodást kössünk és akár már jövőre új szabályok lépnének érvénybe. Ennek értelmében a királykategóriás motorok 1000-es széria erőforrással mennének, de természetesen mindegyik gyár a sajátjával.”
„Ezek a motorblokkok elméletileg ugyanazt a teljesítményt adnák le, mint a mostani 800-asok. Valami megoldást mindenképpen találunk kell, mivel jelen esetben nem a szabályok tökéletesítése, hanem a túlélés a fő cél!”, mondta Ezpeleta úr. Az ötlet egyébként a FIM elnökétől, Vito Ippolitotól származik. A hírek szerint a felek Donningtonban részletesebben át fogják beszélni ezt a lehetőséget, mivel látnak benne fantáziát. Mindehhez talán csak kérdéseket lehetne kommentként hozzáfűzni: Széria motorblokkal a MotoGP-ben? Ez most komoly? Valóban csak nevetni lehet ezen az egészen, hiszen ezzel az erővel már Superbike-nak is hívhatnánk majd a királykategóriát, nem pedig Moto1-nek. Igaz, hogy már tízezer soron elmondtuk a korábbi, hasonló témájú cikkeinkben, de miért nem lehet olyan megoldást találni, amivel nem teszik tönkre a MotoGP technikai varázsát. Persze mondani könnyű, de biztos van más megoldás is…
Ezek mekkora hülyék...
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 162
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 148
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 108
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 83
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 70
7 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 64
9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 61
10 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 58
11 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 47
12 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 47
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 46
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 45
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 28
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 20
17 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
18 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
19 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP 1
talmának nem sok köze volt a dolgokhoz már megint majd csak összejön már valamikor....
földi halandó nem tudhat enyire