Inkább gondolkodj el azon, hogy a 250-es edzésen jobb körülmények voltak már a pályán, mint a nagyoknál. Vagy ez neked nem mond semmit, esetleg nem nézed TE ferde szemmel egy kicsit Talmát?
Nekem ez a cikk egy kicsit részrehajlós, arról nem is beszélve hogy nem fedi a valóságot emlékeim szerint. 20 perc volt vissza az edzésből amikor már nem volt benn az első 15-ben
Napsütéses időben érkezett a MotoGP mezőnye Németországba, a soron következő nagydíj helyszínére, azonban a királykategória szabadedzése előtt hatalmas felhőszakadás érte el a pályát.
Talmácsi szereti Sachsenringet, ahol még a mai napig is több rekordot tart a 125-ös kategóriában. A magyar versenyző nagyon készült ere a versenyre, hiszen, egy kedvelt aszfaltcsíkon próbálhatja ki a Hondáját. A csapat több új beállítással is megpróbálkozik ezen a hétvégén, és nagyon bíznak benne, hogy az eddigi fejlődési folyamat továbbra is töretlen marad. A mai szabadedzést a szokásos időben, délután rendezték, ahol a tréning nagy részében vizes körülmények között száguldoztak a versenyzők.
Talmácsi Gábornak ez volt az első edzése, amikor vízen is kipróbálhatta a nyolcszázas gépét. A magyar versenyző remekül teljesített a nedves pályán, ugyanis az edzés felnél például a negyedik helyen állt. Utána kicsit visszacsúszott, és az utolsó negyedóra kezdetéig a tízedik idő volt az övé. Ezt követően elkezdett száradni a pálya, így a száraz pályás beállításoknak fogtak neki és Talma ebben a szakaszban sem maradt el a többiektől. Öt perccel az edzés vége leintése előtt az ausztrál Chris Veremeulen hatalmasat esett közvetlenül Gábor előtt, de a 2007-es 125-ös világbajnok szerencsésen kikerülte az előtte átcsapódó motort. Az incidens megzavarta a jó ritmusban lévő magyar versenyzőt, aki az edzés végére így visszacsúszott a tizenhetedik helyre.
Talmácsi Gábor, 17. hely, 1.25.416
„Kipróbálhattam a motort vizes körülmények között és túl sok problémám nem volt vele, jó köröket tudtam teljesíteni. amikor száradni kezdett a ring, átváltottunk a száraz beállításokra, de itt már adódtak gondok. A kanyarokban pumpál a motor eleje, és emiatt el kell vennem a gázt. Ha ezt kijavítjuk, lányegesen gyorsabb leszek. Most ezen dolgozunk.”
Oks!Ezt túltárgyaltuk!Amúgy ÉN IS LÁTTAM A VERSENYT Ha Pedro feltámad legalább még izgalmasabb lesz a derbi!Nem csak Rossi + Rossi + néha nyalóka + a másik arc,a pökhendi Stoner!Félre ne értsd kitűnő versenyző mindhárom illetve négy!Már csak Dovinak kellene kicsit összekapnia magát és akkor lenne igazi parádé!A HRC tudja amit kell,ez kiderült ezen a versenyen.Ez a szezon legnehezebb pályája,és ha itt jó akkor működnie kell máshol is!
GOO TALMA
Én nem vitáztam senkivel. Én láttam a versenyt és nem drukker/ellendrukker szemüvegen át néztem egyszerűen szeretem ha izgalmas a futam. Ez is az lett a végére. A "mi lett volna ha" meg marad a tudatlanok bölcsessége. Azt se nagyon vágom, hogy min tornázol még mindig úgyhogy kész szerencse, hogy nem is érdekel.
Amit sokan nem tudnak hogy 125-bemn is van némi MAGYAR érdekeltség!
Szintén a Favaro a menedzsere Zarco-nak!
Brno-ban Székesfehérvár címere fog díszelegni a sisakján!
Ma kaptam tőle egy névre dedikált posztert! http://www.zarcofanklub.hu/
De azt nem mondta Dani, hogy a gumi fogyott volna el, vagy a motor. Direkt lassitott. Szerintem is helyes a megallapitas, hogy Rossinak nem volt eselye, Dani annyit adott neki, amennyit lattal. Nem volt az normalis elozesi kiserlet, csak bohockodott. Jelzem, en Rossinak drukkoltam, de amikor minden fasza a palyan es fasza a motor, akkor Pedrosa nehezen verheto. Ezt mutatta be vasarnap.
Miért nem hozott? Most komolyan. Te se láttad a versenyt? Kurvára mindegy, hogy az lassul aki elöl van az gyorsul aki hátul van, attól még közelednek egymáshoz nem? Még Dani is azt nyilatkozta, hogy kicsit benézte az utolsó kör tempóját és majdnem bukta is az első helyet. A Doktort meg gondolom nem kell bemutatni, hogy milyen szituációkban tud előzni. Most nem jött be, ilyen a verseny.
Hát azért még egy kör és Rossi megette volna Pedrosát. Két kör alatt ledolgozott két másodpercet, az nem semmi. Lorenzo előtt le a kalappal, amit művelt az tiszteletre méltó. Talmának szerintem még tanulnia kell sokat és nem vagyok benne biztos, hogy menni fog. Meglátjuk
Nagyon jó verseny volt! Pedro teljesítményén meglepődtem, még a végén szórakozásra is volt ideje. Jól leszívatta Rossit... Talmát sajnálom, majd legközelebb!
Utólag kéne megnéznem valahogy.
250 ccm edzés végeredmény:
1 40 Hector BARBERA 1'24.951
2 58 Marco SIMONCELLI 1'25.412
3 75 Mattia PASINI 1'25.415
Talmácsi edzés végeredménye a GP-ben:
17 41 Gabor TALMACSI 1'25.416
ez elgondolkodtató. a sisakról is le kellene venni a koronát a GP-ben sok a világbajnok, és nem egyszeresek
Talmácsi szereti Sachsenringet, ahol még a mai napig is több rekordot tart a 125-ös kategóriában. A magyar versenyző nagyon készült ere a versenyre, hiszen, egy kedvelt aszfaltcsíkon próbálhatja ki a Hondáját. A csapat több új beállítással is megpróbálkozik ezen a hétvégén, és nagyon bíznak benne, hogy az eddigi fejlődési folyamat továbbra is töretlen marad. A mai szabadedzést a szokásos időben, délután rendezték, ahol a tréning nagy részében vizes körülmények között száguldoztak a versenyzők.
Talmácsi Gábornak ez volt az első edzése, amikor vízen is kipróbálhatta a nyolcszázas gépét. A magyar versenyző remekül teljesített a nedves pályán, ugyanis az edzés felnél például a negyedik helyen állt. Utána kicsit visszacsúszott, és az utolsó negyedóra kezdetéig a tízedik idő volt az övé. Ezt követően elkezdett száradni a pálya, így a száraz pályás beállításoknak fogtak neki és Talma ebben a szakaszban sem maradt el a többiektől. Öt perccel az edzés vége leintése előtt az ausztrál Chris Veremeulen hatalmasat esett közvetlenül Gábor előtt, de a 2007-es 125-ös világbajnok szerencsésen kikerülte az előtte átcsapódó motort. Az incidens megzavarta a jó ritmusban lévő magyar versenyzőt, aki az edzés végére így visszacsúszott a tizenhetedik helyre.
Talmácsi Gábor, 17. hely, 1.25.416
„Kipróbálhattam a motort vizes körülmények között és túl sok problémám nem volt vele, jó köröket tudtam teljesíteni. amikor száradni kezdett a ring, átváltottunk a száraz beállításokra, de itt már adódtak gondok. A kanyarokban pumpál a motor eleje, és emiatt el kell vennem a gázt. Ha ezt kijavítjuk, lányegesen gyorsabb leszek. Most ezen dolgozunk.”
(fürdővel, konyhával) 15600Ft/szoba/éj, reggeli 1100Ft/fő/nap.
Ezenkívül belépőjegyek kedvezményes árakon!
Érdeklődni:shambox@gmail.com
GOO TALMA
Én nem vitáztam senkivel. Én láttam a versenyt és nem drukker/ellendrukker szemüvegen át néztem egyszerűen szeretem ha izgalmas a futam. Ez is az lett a végére. A "mi lett volna ha" meg marad a tudatlanok bölcsessége. Azt se nagyon vágom, hogy min tornázol még mindig úgyhogy kész szerencse, hogy nem is érdekel.
Szerintem nincs miről vitatkozni!
Szintén a Favaro a menedzsere Zarco-nak!
Brno-ban Székesfehérvár címere fog díszelegni a sisakján!
Ma kaptam tőle egy névre dedikált posztert!
http://www.zarcofanklub.hu/