Remélem erre ők is rájönnek, de az is érthető, hogy számára a MotoGP a cél, hisz már 9. éve nyomja ebben a sorozatban. Az új szabály, mely szerint minden GP-s versenyzőnek már csak 1 motorja lesz 3 versenyen át, számára nem jelenthet gondot, hisz neki már idén kell 1 mociból "túlélni" egy verseny7végét. Tudom, tudom... 250cc 2T és 800cc 4T között rengeteg az eltérés, akkoris bukta nélkül kell megoldani. Ha Kallio-t felengették a királykategóriába, akkor Talmának pláne ott lenne a helye!
Ekkora idiótákat, akik a FIM-ben hozzák az újévi szabályokat... Lehúzhatják a rollókat a gyári csapatok akkor, mert ha valaki a gyári csapatból kerül át másik gyári csapatba, mitől lenne jobb választás, mint egy 250cc-s VB, aki fellép a GP-be?
Amúgy meg, ha jól tudom szinte semmiben nem tér el a Tech3 Yamaha M1-ese a Fiat Yamaha M1-esétől. A Hondánál már lényeges nagyobb hendikeppel (- Xezer fordulat) kellene magát felajánlania magát az ifjúnak, hogy a gyári csapatba kerülhessen.
Komolyan mondom, ez a idiotizmus már erősen hasonlít a Magyar Parlamentben lévő cirkuszra!
Ezért sem csodálkoznék, ha Spies időzik egy darabig a WSBK-ba! Talmának is obba az irányba jobb lenne kacsingatni! Talán 2010-ben már őket (WSBK) is vonzza a Balatonring.
Üdv. Nem tudja véletlenül valaki, hogy melyik adó fogja idén a GP-ket adni? Adja egyáltalán valami itthon? Megnéztem ápr. 12-ét, sehol sincs a műsorban. nagyon remélem csak én vagyok vak, és nem maradunk GP nélkül...
Hungarian GP promoters request race postponement to 2010
Balatonring Zrt., event promoter for the Hungarian Grand Prix, have spoken to MotoGP Rights Holders Dorna Sports with a request to postpone this year’s race until 2010. The request will be sent to the FIM for approval.
The decision owes to a delay in the construction process that means that the circuit would not be complete in time for the September 20th race, a result of harsh winter weather and the current financial situation that has hit Hungary and affected the funding process.
Sziasztok,már csak 14 nap van az első 2009-es Moto GP futamig és én nem tudom hogy ki fogja közvetíteni magyarországon?Ha valaki tud valamit légyszi irjon!Azt olvastam hogy az angol Eurosporton nem élöben,de se az M1-en se máshol nincs aműsorban!Sziasztok! Köszi
Toseland és Edwards közé is falat húznak
2009. Március 26. 19:14
A téli szünetben a Tech3 Yamaha istállónál kisebb feszültség keletkezett James Toseland és Colin Edwards között, ezért a csapat úgy határozott, hogy akárcsak a gyári Yamahánál, ők is falat húznak a boxban.
A gondok akkor kezdődtek, amikor a texasi meglehetősen furcsállta, hogy a 2008-ban még az őt segítő Gary Reynders ebben az idényben már az angol munkáját fogja segíteni. Edwards már több alkalommal is szóbeli „támadásokat” intézett a pároshoz a tél során. Az amerikai mostantól Guy Coulonnal fog együtt dolgozni, aki eddig éppen Toseland főmérnöke volt és, akinek nem igazán sikerült jól kijönnie a 2008-ban újonc szezonját töltő angollal. Edwards neheztelését csak elmélyítette Herve Poncharal és a Yamaha döntése, melynek értelmében falat húznak a két pilóta garázsa között.
Ez nagyban hasonlít arra, amit a japánok már korábban alkalmaztak Valentino Rossi és Jorge Lorenzo között, amikor még különböző gumikkal versenyeztek. Ugyan 2009-ben már mindketten a Bridgestone abroncsait használják, a fal továbbra is állni fog a Yamaha boxában.
Szivesen!Ezeknél a profiknál elég magasan van a lábtartó,de azért megoldják ők is.Mondjuk a Pedrosa nemtom hogy csinálja neki balos kanyarban tíz centire van a lába a jobb lábtartótól.javascript:smile(document.frmmsg.body,
39;02');document.frmmsg.body.focus()
En ugy szoktam csinalni, hogy a csizma elet rakom a labtartora es ugy teszem ki a terdem. Ilyenkor a talpam nez a motor fele es jobb kulsovel kifele csavarva tudom lenyomni a feket. Nekem 46-os labam van. Az viszont igaz, hogy ha mar nagyon be van dontve a motor, akkor az aszfalt mar koptatja a fekpedalt is, de ez jellemzoen a kanyar derekan van. Amikor a feket igazan kell hasznalni, tehat bemenetnel es neha kigyorsitasnal akkor van annyi hely az aszfalt es a fekpedal kozott, hogy meg lehet nyomni. Es amig labbal meg tudom, addig bolond lennek kezzel. Persze valszeg az ilyen rugalmatlansagaim miatt nem is lehetnek GP pilota.
FehérCápa380!
Vannak akik kanyarban használják a hátsóféket,stabilizálásra.Amit jobbos kanyarban lapon elég nehéz lenne.Főleg ha valaki nagy lábon él.Volt idő amikór majd minden második wsbk motoron ott volt a kis kar a bal kormánycsutkánál.
Amíg valakinek a SAJÁT családjában, barátai között is akad rászoruló, addig felesleges bankszámla számokat nézegetni.
Van helye annak a lóvénak kézközelben, sztem mindenkinél...
Amíg vannak nélkülöző családok itthon meg a nagyvilágban addig a Gábornak elég az az egy motor is! a pénz utaljátok az unicefnek meg a gyermekétkeztetésnek ! bízom a jó szereplésben de itt már "klasszisok" ellen kell versenyezni pl(a bohóc simoncelli a parasztja idén is nyer )HAJRÁ TALMA !
A Kentucky kölyöknek új lábtartót kell kapnia a 2009-es téli tesztelés utolsó gyakorlására, melyet Jerezben március 28-29-én rendeznek meg. Adatelemzések ugyanis kimutatták, hogy menet közben az amerikai lába gyakran a hátsó fékre csúszik. “Néha a lábam eléri és lenyomja a hátsó féket anélkül, hogy ezt szeretném. Emiatt szükségem van egy másik lábtartó konzolra, hogy ezt a problémát kizárjuk, és ne hátráltasson”- mondta Hayden.
Eddig stimm.
Egyébként nem ez az első alkalom, hogy a 2006-os világbajnoknak meggyűlik a baja a hátsó fékkel. Hayden salakpályás múltja miatt MotoGP-s karrierje elején sokat használta a hátsó féket, mégpedig olyannyira, hogy korábbi csapatának, a Repsol Hondának, azt gumipánttal kellett rögzítenie, hogy ezt megakadályozza.
Ezt nem ertem: talan nem szabad hasznalni a hatsofeket? Vagy a GP pilotak talan nem hasznaljak?
Folytatodik:
A Pramac Ducati versenyzője, Niccolo Canepa szintén érdekes élménynek nevezte a GP9-re történő váltást. Neki ugyanis olyan nagy lába van, hogy arra kényszerültek, hogy a hagyományosan a jobb lábhoz szerelt hátsó féket leszereljék a motorról. Az olasz újonc most egy hüvelykujjal működtethető hátsó féket használ, melyet a bal oldali kormánykarra szereltek fel neki.
Dogoljek meg, ha ezt ertem! Ki az a barom, aki szerint jobb bal huvelykujjal fekezni, mint jobb labbal?
Valaki elmagyarazhatna, mert szerintem en valamit nem tudok a motorozasrol.
Vki nincs "közelebbi" kapcsolatban talmával? nyithatnának 1 számlát... aztan vmi hitelesités h tuti talma motorjára orditodik a pénz és kezdödhet a gyujtés...nem lenne nagy dolog megoldani, csak kéne vki aki közvetit
Ekkora idiótákat, akik a FIM-ben hozzák az újévi szabályokat... Lehúzhatják a rollókat a gyári csapatok akkor, mert ha valaki a gyári csapatból kerül át másik gyári csapatba, mitől lenne jobb választás, mint egy 250cc-s VB, aki fellép a GP-be?
Amúgy meg, ha jól tudom szinte semmiben nem tér el a Tech3 Yamaha M1-ese a Fiat Yamaha M1-esétől. A Hondánál már lényeges nagyobb hendikeppel (- Xezer fordulat) kellene magát felajánlania magát az ifjúnak, hogy a gyári csapatba kerülhessen.
Komolyan mondom, ez a idiotizmus már erősen hasonlít a Magyar Parlamentben lévő cirkuszra!
Ezért sem csodálkoznék, ha Spies időzik egy darabig a WSBK-ba! Talmának is obba az irányba jobb lenne kacsingatni! Talán 2010-ben már őket (WSBK) is vonzza a Balatonring.
Balatonring Zrt., event promoter for the Hungarian Grand Prix, have spoken to MotoGP Rights Holders Dorna Sports with a request to postpone this year’s race until 2010. The request will be sent to the FIM for approval.
The decision owes to a delay in the construction process that means that the circuit would not be complete in time for the September 20th race, a result of harsh winter weather and the current financial situation that has hit Hungary and affected the funding process.
2009. Március 26. 19:14
A téli szünetben a Tech3 Yamaha istállónál kisebb feszültség keletkezett James Toseland és Colin Edwards között, ezért a csapat úgy határozott, hogy akárcsak a gyári Yamahánál, ők is falat húznak a boxban.
A gondok akkor kezdődtek, amikor a texasi meglehetősen furcsállta, hogy a 2008-ban még az őt segítő Gary Reynders ebben az idényben már az angol munkáját fogja segíteni. Edwards már több alkalommal is szóbeli „támadásokat” intézett a pároshoz a tél során. Az amerikai mostantól Guy Coulonnal fog együtt dolgozni, aki eddig éppen Toseland főmérnöke volt és, akinek nem igazán sikerült jól kijönnie a 2008-ban újonc szezonját töltő angollal. Edwards neheztelését csak elmélyítette Herve Poncharal és a Yamaha döntése, melynek értelmében falat húznak a két pilóta garázsa között.
Ez nagyban hasonlít arra, amit a japánok már korábban alkalmaztak Valentino Rossi és Jorge Lorenzo között, amikor még különböző gumikkal versenyeztek. Ugyan 2009-ben már mindketten a Bridgestone abroncsait használják, a fal továbbra is állni fog a Yamaha boxában.
39;02');document.frmmsg.body.focus()
En ugy szoktam csinalni, hogy a csizma elet rakom a labtartora es ugy teszem ki a terdem. Ilyenkor a talpam nez a motor fele es jobb kulsovel kifele csavarva tudom lenyomni a feket. Nekem 46-os labam van. Az viszont igaz, hogy ha mar nagyon be van dontve a motor, akkor az aszfalt mar koptatja a fekpedalt is, de ez jellemzoen a kanyar derekan van. Amikor a feket igazan kell hasznalni, tehat bemenetnel es neha kigyorsitasnal akkor van annyi hely az aszfalt es a fekpedal kozott, hogy meg lehet nyomni. Es amig labbal meg tudom, addig bolond lennek kezzel. Persze valszeg az ilyen rugalmatlansagaim miatt nem is lehetnek GP pilota.
Vannak akik kanyarban használják a hátsóféket,stabilizálásra.Amit jobbos kanyarban lapon elég nehéz lenne.Főleg ha valaki nagy lábon él.Volt idő amikór majd minden második wsbk motoron ott volt a kis kar a bal kormánycsutkánál.
Van helye annak a lóvénak kézközelben, sztem mindenkinél...
üdv. csicseri
A Kentucky kölyöknek új lábtartót kell kapnia a 2009-es téli tesztelés utolsó gyakorlására, melyet Jerezben március 28-29-én rendeznek meg. Adatelemzések ugyanis kimutatták, hogy menet közben az amerikai lába gyakran a hátsó fékre csúszik. “Néha a lábam eléri és lenyomja a hátsó féket anélkül, hogy ezt szeretném. Emiatt szükségem van egy másik lábtartó konzolra, hogy ezt a problémát kizárjuk, és ne hátráltasson”- mondta Hayden.
Eddig stimm.
Egyébként nem ez az első alkalom, hogy a 2006-os világbajnoknak meggyűlik a baja a hátsó fékkel. Hayden salakpályás múltja miatt MotoGP-s karrierje elején sokat használta a hátsó féket, mégpedig olyannyira, hogy korábbi csapatának, a Repsol Hondának, azt gumipánttal kellett rögzítenie, hogy ezt megakadályozza.
Ezt nem ertem: talan nem szabad hasznalni a hatsofeket? Vagy a GP pilotak talan nem hasznaljak?
Folytatodik:
A Pramac Ducati versenyzője, Niccolo Canepa szintén érdekes élménynek nevezte a GP9-re történő váltást. Neki ugyanis olyan nagy lába van, hogy arra kényszerültek, hogy a hagyományosan a jobb lábhoz szerelt hátsó féket leszereljék a motorról. Az olasz újonc most egy hüvelykujjal működtethető hátsó féket használ, melyet a bal oldali kormánykarra szereltek fel neki.
Dogoljek meg, ha ezt ertem! Ki az a barom, aki szerint jobb bal huvelykujjal fekezni, mint jobb labbal?
Valaki elmagyarazhatna, mert szerintem en valamit nem tudok a motorozasrol.