Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aspar Martinezé a Kawasaki indulási joga!?



A dolgok jelenlegi állása szerint, Aspar Martinez ebben az évben a királykategória küzdelmeiben is részt tud majd venni, legalábbis erről nyilatkozott a spanyol csapatvezető.

Talmácsi Gábor főnökének jó esélye van arra, hogy istállója valóban szerepelhessen a MotoGP-ben, mivel a Kawasaki valószínűleg kiszáll a világbajnokságból. �Jelenleg a családommal töltöm a pihenő időmet.� - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak Martínez �Amióta kiderült, hogy a Kawasaki kiszáll a MotoGP-ből, azóta gyakorlatilag vége a pihenésemnek.�

A Dorna Sports, a világbajnokság lebonyolításáért felelős szervezet mindenképpen azt szeretné, ha a Kawasaki nem szállna ki a MotoGP-ből. �Az utóbbi két napban sokat beszéltem telefonon a Dornával. Ők hívtak először, és elkezdődtek a tárgyalások a Kawasaki kivásárlásáról. Én már régóta tervezem az indulást a MotoGP-ben, most itt a lehetőség.� A Kawasaki kiválása esetén Marco Melandri és John Hopkins motor nélkül maradna a következő szezonban, de előbbi valószínűleg jövőre is versenyezhet, mivel Martínez úgy nyilatkozott, hogy megtartaná az olasz motorost, ha megveszi a Kawasaki indulási jogát.
Azok mindenbe beszállnak.
Miből vannak ilyen csúnyán tele
Martinez papának van lóvéja nem gond
Állítólag Aspar beszállna,majd kiderűl mi lesz.
és akkor m tartják meg
Viszont így nem lesz meg a létszám
Nem mondtam ,h nemvolt, meg h nemszerettem, hiszen egy apa is szereti a csámpás kis hülyegyerekét is, de egy versenysorozatban eredményeket kellene hozni.
Am a ZX-RRnek volt a legbrutálabb hangja élőben ...... szerencsére még hallottam
az hogy a vegen voltak a mezonynek az nem jelenyi azt hogyy nem szeretuk volna oket vagy hogy kevesbe ertekes versenzok,( versenymocik) lenek hiszen ezredmasodperceken mulik minden! VOLT MIT KERESNIUK A MOTO GP be!
nagyon sajnalom hogy a kawasaki kiszal a moto gp bol a legszeb motor !
Sajnálom én is , bár tökutolsóként erőlködtek eddig is.
Azért szép volt a kitartásuk
Nem lepne meg ha a Suzuki is lelépne a GP-ből.....
ez akkor azt jelenti,hogy nem láthatjuk Hoppert és Melandrit az idényben motorozni?
Mindkét versenyzőt nagyon bírom
2009. január 1.

Az elmúlt napokban bombaként robbant a hír, miszerint a Kawasaki csapat a gazdasági világválság hatására kilép a MotoGP-ből.
Ezt most az amerikai John Hopkins is megerősítette, aki elmondta, hogy a japán istálló jelezte felé, hogy nem szándékoznak versenyezni 2009-ben. Erről a csapat többi tagja és az új igazolás, Marco Melandri is december 29-én értesült. Hopkinst maga Michael Bartholemy, a zöldek vezetője értesítette
Úgy látszik most ez a trendi!Akinek nem megy a szekér az kiszáll !Sajnálnám a Kawát,mert nagyon szép zöld színük van!Teljesítményük alapján a WSBK-ból is kiszállhatna vagy az SSP-ból?De hát a részvétel a fontos
Pedig bírom Hooper lapra fektetését
Remélem csak kacsa az egész
A Kawasaki kiszáll a MotoGP-ből
Létrehozva: 2008. december 30. 16:43
MTI

Internetes értesülés szerint a Kawasaki hamarosan kiszáll a gyorsaságimotoros-világbajnokság MotoGP géposztályának küzdelmeiből.

Az autosport.com című portál úgy tudja, hogy a japán gyár hétfőn jelenti be: a gazdasági világválság és a gyengén sikerült legutóbbi idény miatt visszavonul a sportág királykategóriájából. Ebben az esetben az olasz Marco Melandri és az amerikai John Hopkins gép nélkül maradna a következő szezonban.

"Remélem, amikor január 1-én felébredek, kiderül, hogy csak rémálom volt a hír" - jelentette ki Melandri, aki 2002-ben a legfiatalabb versenyzőként nyerte meg a 250 kcm-es vb-t.

Ha beigazolódik az értesülés, a Kawasaki lesz a negyedik japán gyár, amely kivonul a technikai sportokból: az elmúlt hetekben a Honda a Forma-1-et, a Subaru és a Suzuki pedig a ralit hagyta ott.
Címkék:
kawas
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7866&cat=
Kawasaki kivonúl? www.gpmotogp.hu
Hy Motogp fan!Azon lehet jobban meglepődsz,hogy Stoner miért eset-kelt a szezon vége felé.Én már rájöttem....A szezon elején a Ducati a motor és az elektronika beállításokon vesződött,aztán később a Bridgestone-val.A szezon közepétől sötét felhők gyülekeztek a Ducati box körül,miután a Japán gumiszállító a szupersztár Valentino Rossi-ra alakította és az ő M1-re az új fejlesztéseit.Ahelyett,hogy a hűséges Ducati csapatnak akik a Bridgestone-t akkor is előnybe részesítették,amikor még mindenki Michelin-nel ment.Mint mindig a politika sötét erei és a marketing nagy befolyással volt a Ducati mérnöki csapatra.Miután a Bridgestone a Rossi-val és az M1-el foglalkozott jobban,a Ducati mérnökök rá voltak kényszerülve,hogy a beállításokkal trükközzenek.A Ducati lecsökkentette a tengelytávot ezzel a súlypontot hátra tolták el,hogy nagyobb hőmérsékletű hátsó gumit kapjanak.Emiatt aztán Brno-ban és Misano-ban az első kerekeken túl kicsi lett a terhelés,ezért mindegyik esetben az első kerék csúszott ki a Stoner alól.Az első kerék szokatlan viselkedése magyarázza az esetet....és sajnos ezek tények!
egy másik honlapon szokott egy N Szabolcs nevü tag írni a motogp cikkekben,és nagyon érdekes dolgokat olvasok tőle... nem te vagy az véletlenül?
Lehet egy kicsit hosszú leszek,de a 2008-as év Motogp-ben a Hondánál elég érdekesen alakult és sok minden befolyásolta,ezt a nem éppen sikeres évet.Alapvetően a 2008-as év a Hondánál nem volt teljes káosz,mert a HRC a szezont egy erősen megalapozott motorral kezdte.Nem szabad elfelejteni,hogy Dani 10 futam után vezetett.A két versenyző Hayden és Pedrosa a szezont egy felemás RCV-vel kezdték.A 2008-as RCV vázban amit a pneumatikus vezérlésű készítettek a 2007-es erőforrást építették bele,mivel az új erőforrás márciusi szezonkezdetre nem volt teljesen kész.A Hayden Doningtonban váltott az új motorra,mialatt Dani kivárt Indy-ig.Talán az egész év máshogy alakult volna,ha az új motorral már Katarban rajthoz tudtak volna állni.A pneumatikus motor rövidebb löketű mint az elődje,jóval nagyobb a teljesítménye és ezt sokkal egyenletesebben adja le.Alacsonyabb fordulatokon lágyabb és egészen a max. fordulatszámig egyenletesen adja le.Nagyon lineáris és kis pillangószelep nyitásnál sokkal jobban kezelhető.A régi motor alacsony fordulatokon egyenetlenebb volt,itt valódi teljesítmény hullámok és lyukak voltak.Az új motorban van rendesen erő,de a benzinfogyasztás egy komoly probléma volt a HRC-nek pl:Assenben Hayden-nek az utolsó körben fogyott el a benzin és úgy gurult át a célvonalon amikor a legjobb úton volt azon,hogy megszerezze az idei első dobogós helyét.Érthető módon ez a megrázkódtatás a HRC-nél a fogyasztásra irányította a legnagyobb figyelmet,ami a későbbiekben a teljesítmény rovására ment.A motor nagyon erős volt az edzésen,de a versenyre vissza kellett csavarni a teljesítményt.Ez viszont erőtlenné tette a motort és ez nagyon rossz hatással volt a sebességre, főként a kanyar kigyorsításoknál.Emiatt a HRC minden versenyre új benzinprogramot kísérletezett ki,de 2009-es szezonra biztosan megoldják ezt a problémát.A Suzuki és a HRC azok a motorgyártók a motogp-ben,akik nem Magneti Marelli elektronikát használnak mindent saját maguk fejlesztenek ki,így jelenleg a Yamaha és a Ducati mögött vannak.Viszont a lemaradás jelentősen csökkent.A HRC úgy gondolja,hogy a saját fejlesztés a legjobb és mindent egy kézben tarthat.Ha ők jobbat fedeznek fel,akkor csak nekik legyen meg.Ha ez megtörténik,akkor természetesen ez egy óriási előny.Az RCV váznak a legnagyobb előnye a kanyar bemenetnél a kiváló első kerék visszajelzés,amit a szezon közepén érkezett új Showa villa még tovább tudott javítani.A fékstabilitás 2008-ban sokat fejlődött,de még több kell ahhoz,hogy az M1-et megelőzzék.Tehát a hátsó kerék tapadás a Hondánál is téma.A 2008-as váz jobban feküdt a versenyzőknek,de a legnagyobb probléma az irányváltásnál jelentkezett,ilyen esetekben az M1 jobban reagált.Azt nem tudom,hogy ez a geometriától függ,vagy csak egyszerűen az RCV tömegek eloszlása még nem teljesen optimális.
Igen,de Zeus csak egy van...
Hidd el aki oda bekerült az mind "isten"...
MotoGP statisztika 2008

Rossi - Isten
Stoner - Isten
Ducati ha Stoner vezeti - Isten
Bridgestone - Isten

Marco Melandri - ....
jo lesz ha elkezdesz gyüjteni egy jo motorra a fiadnak ahogy elnezem hamarosan szuksege lessz ra
Nem mintha nem jönnének rá maguktól.De azért szoktatni kell őket a jó dolgokra