Külön csapatot kap Talmácsi Gábor. A gyorsasági motoros-világbajnokság 125 köbcentiméteres géposztályának 2007-es világbajnoka a Független Hírügynökségnek elmondta, hogy az Aspar csapaton belül alakult egy új team, amelyben egyedüli versenyző lesz, azaz jövőre már nem lesz csapattársa a spanyol Alvaro Bautista.
Talmácsi Gábor elmondta, hogy az új - egyelőre még név nélküli - Aspar csapatba vele tartanak eddigi mérnökei és szerelői is. A jövőre már a 250-esek között induló Talma 2009-et tanulóévnek tekinti, de ígéri, hogy gyors lesz és megpróbál bekerülni az első háromba vagy az első ötbe. Hosszú távú álma, hogy bekerüljön a MotoGP-mezőnyébe, de csak akkor, ha versenyképes motort tudnak számára összerakni.
Ehhez képest a Ducati teljes adatmegosztást biztosít mind az öt jövőévi gyári támogatással rendelkező motorjának... Na akkor jövőre is a Yamaha és a Ducati fog meccselni...
Maradt a jó hangulat a hondánál.
"Ott ettem Dani Pedrosa és Alberto Puig mellett, de hozzám se szóltak, nem is köszöntek."
Mondta Dovisioso.
NO COMMENT
Lenne is belőle nagy esés! Annak a dugóhúzónak az igazi
szintkülönbségét a futam végén lehetett látni amikor a levezetőkörön
megállt ott és letérdelve megcsókolta az aszfaltot! Azt hittem nem
jól látok mert legalább 30%-os az a 'lejtő' ott a kanyarban!
Na ezt a lejtőt legyűrni a motor átfordítása közben
~70-80-nál(de lehet, hogy több is...)
Mondjuk annyira nem volt durva.
A 125-ben sokkal vadabb dolgokat csinálnak egymással. Lehet, hogy ez volt a verseny (és a szezon) fordulópontja, de nem ezen múlt a dolog.
Talmácsi Gábor elmondta, hogy az új - egyelőre még név nélküli - Aspar csapatba vele tartanak eddigi mérnökei és szerelői is. A jövőre már a 250-esek között induló Talma 2009-et tanulóévnek tekinti, de ígéri, hogy gyors lesz és megpróbál bekerülni az első háromba vagy az első ötbe. Hosszú távú álma, hogy bekerüljön a MotoGP-mezőnyébe, de csak akkor, ha versenyképes motort tudnak számára összerakni.
Bár Dovi nagyon szimpatikus gyerek,de a csapata....
"Ott ettem Dani Pedrosa és Alberto Puig mellett, de hozzám se szóltak, nem is köszöntek."
Mondta Dovisioso.
NO COMMENT
-kép
-+kép
-gif
kinek van erröl a gepröl fenykepe-a masik oldala kellene
thx
szintkülönbségét a futam végén lehetett látni amikor a levezetőkörön
megállt ott és letérdelve megcsókolta az aszfaltot! Azt hittem nem
jól látok mert legalább 30%-os az a 'lejtő' ott a kanyarban!
Na ezt a lejtőt legyűrni a motor átfordítása közben
~70-80-nál(de lehet, hogy több is...)
A 125-ben sokkal vadabb dolgokat csinálnak egymással. Lehet, hogy ez volt a verseny (és a szezon) fordulópontja, de nem ezen múlt a dolog.
ne bénázz 2
...és mindez a másodperc tört része alatt...
Nem vagyok egy pályamenő, de azt a dugóhuzót kipróbálnám.
Amikor megjelent a díjkiosztón...COOOOOL
A jogtulajdonos Dorna-t kérdezd hogy miért....