Stoner a sajkacsontjával szenved, ami nehezen gyúgyul: nyilatkozata szerint ha 2 héten belül nem javul az állapota, lehet, hogy a 2009-es szezonban nem indul. Ez KO lenne a Ducatinak...
A nemzetközi szövetség hivatalosan is kiadta a 2009-es MotoGP szabálytatát. Az érvénybe lépő változtatások azonnali hatállyal működnek. A felügyelő bizottság, a "Grand Prix Commission" értekezlete után elfogadták a dokumentumot, Vito Ippolito FIM- és Carmelo Ezpeleta Dorna-elnök, Claude Danis (FIM), Hervé Poncharal (IRTA) e Takanao Tsubouchi (MSMA). Több javaslatot a nemrég Sepangban és Japánban ülésező, gyártókat tömörítő MSMA jegyez.
Ahogy várható volt, eltörölték a pénteki hivatalos időmérő edzéseket (a hétvége programja alant olvasható), amellett, hogy egy órásról 45 percesre kurtították a terjedelmet.
Ami ennél váratlanabb, az az alkalmazható elektronikus rásegítés alapos megrendszabályozása: tilos a rajtelektronika és az ilyetén futómű-állítás menet közben. A kiírás ezzel gátat szab két olyan fejezet fejlődésének, ami költségemésztő hóbort. Összességében egy eléggé radikális változáson (reformon?:) megy át a MotoGP, több dimenzióban változtattak dolgokon és hát a tavalyi finálé meg az idei szezonkezdet között csak történt egy s más a világgazdaságban.
De hátravan még a feketeleves. A nyári szünettől a bajnokság befejezéséig tartó, nyolc nagydíjat felölelő időszakra minden versenyző öt darab motorblokkot használhat. Brnóval (augusztus 14.-15.-16.) kezdve nyolc hétvége, öt motor. A fékberendezésből kiűzetnek a kerámia-származékok. És csak két hétfői "esemény utáni teszt" lesz, jelesül a Katalán és a Cseh Nagydíjat követően.
Hali !
Sajna ez egy nem jó példa!
Itt két lehetőség volt, egynagy bevágást vagy alagutat. Az alagut sokkal olcsóbb volt valószínűleg. De ezt az Eu nak köszőnhetjük!
A most épűlő autopáyáknak meghatározzák mennyi lehett az emelkedési szőge. Ha nem tartod be nincs EU s lové , ha bettartod akkor van lové de értelmetlen amit csinálsz. Nem szerény ördögi kör!
Az EU-s pénz messziről jön, és nem nagyon látszik olyan messziről, hogy kinek a zsebében végzi, így hát a politikusoknak is az az érdeke, hogy csináljunk hülyeséget csak az EU fizzesen.
A GP pályával kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok !
Pár jelet nem tudok pozitivan értelmezni:
Úgy tudom az állam 17% ban lesz a pálya tulajdonosa!
A spanyol bank Santanden (sandisk) aki finanszirozza a többit, ép most számolja fel kishazánkban a fiókjait.
Állitólag 1,3 milliárdal tartoznak Pécsnek mint megyeszékhelynek.
A sávolyi csatornázás színte kész de az alvállalkozok pénzt nem igen láttak.
Vagy is nekem mit ha úgy tünne még csak a kis vállalkozok tettek volna pénzt energiát ebbe.
üdv.
Autópályaépítéssel mi a baj? mi vagyunk az egyetlen ország, ahol úgy építették az alagutat, hogy a földet úgy kellett szállítani, hogy legyen fölötte valami és tényleg alagút legyen
Jeleztem, hogy mindkét fél füle mögött vaj lehet (szerintem). De kérdés az is, hogy vajon miért van ez így, mert minden éremnek két oldala van és sajnos nem ez lenne az első befektetés otthon, ami nem úgy halad, ahogy kellene. Azt lenne jó tudni, hogy mi ennek az oka.
Konkrétan nem szidta senki sem a magyarokat, de azért nekem azt ne mondja senki sem, hogy nincs vaj a fülünk mögött megint, ha máshol fel tudnak építeni egy pályát normálisan, akkor ez otthon miért nem működik? Meg eleve ahogyan elkezdődött ez, hogy mindenki elkezdte lehozogatni a nyilatkozatát, anyád, nem is mert a tiéd stb, szóval ennek azért minden esetben van alapja, hiszen ha mindkét fél teljesítené azt, amiben megegyeztek, akkor nem lenne sárdobálás. Bár eleve ha csak egy szimpla magyar autópálya építésre gondolok,ahol a huszonhatodik alvállalkozó végzi el a munkát (és persze az előtte lévő 25-zsebe lesz tele), akkor bele sem merek gondolni, hogy itt mi lehet a háttérben, függetlenül a pénz forrásától/befektetők nemzetiségétől.
Azért ez tipikus Magyarország, nem? készül valami, aminek lenne értelme - mert van értelme, Forma1 szervezésben kurrvajók vagyunk, MotoGP-ben világbajnokunk van stb - együtt kellene kiállnia mindenkinek azért, h tényleg elkészüljön ez a pálya (sőt, még akkor is azt kellene állítania, h minden OK, ha netán pont nem így lenne!), ehhez képest balfasz emberek ostoba kijelentései áthúzzák az egészet egy pillanat alatt, és nem is sejtik, h milyen következményei lehetnek... hihetetlen, elképesztő... komolyan...
értem
mi egy napig dolgoztunk ott miután mondták az alvállalkozóknak h csak jövőre kapnak pénzt .... vagy futam után. csak az a gáz h akkor miből él az ember ? meg volt olyan nap hogy 1 órát kellett melózni ... az tény hogy töketlenül van szervezve :S
nem tudom mi lesz így.
Balaton ringről van szó, az építési költségekről és a helyszínről van szó a cikk elején. Korábban az mcn weboldalán szellőztették meg ezt a pletykát, hogy nem lesz GP, erre Gyenesei István nyilatkozatát hozták le a cikk további részében, miszerint a spanyolok nem teljesítették a rájuk eső kötelességeket. Erre a spanyolok úgy nyilatkoztak, hogy a magyar kormány töketlensége miatt nem halad semerre sem a pálya. Kovács Bence János, a Grupo Milton Managment Zrt. elnöke (akik a pályát építik) nyilatkozatával folytatódik a cikk: szerinte minden a terv szerint halad, sőt még egy kicsit gyorsabbak is. Amikor kirobbant a hír Budur Gabriellát (mo egyetlen hivatalos motogp újságírója) 75 helyi és nemzetközi újságíró kereste fel. A Dorna szerint is minden terv szerint halad,de utána meg arról van szó, hogy a Dorna (/motogp fejesek) megpróbál pótfutamot szervezni, ha netán nem készülnének el, de ez a jelenlegi állás szerint ennek szervezése nem lehetséges.Ennyi dióhéjban.
Stoner a sajkacsontjával szenved, ami nehezen gyúgyul: nyilatkozata szerint ha 2 héten belül nem javul az állapota, lehet, hogy a 2009-es szezonban nem indul. Ez KO lenne a Ducatinak...
Ahogy várható volt, eltörölték a pénteki hivatalos időmérő edzéseket (a hétvége programja alant olvasható), amellett, hogy egy órásról 45 percesre kurtították a terjedelmet.
Ami ennél váratlanabb, az az alkalmazható elektronikus rásegítés alapos megrendszabályozása: tilos a rajtelektronika és az ilyetén futómű-állítás menet közben. A kiírás ezzel gátat szab két olyan fejezet fejlődésének, ami költségemésztő hóbort. Összességében egy eléggé radikális változáson (reformon?:) megy át a MotoGP, több dimenzióban változtattak dolgokon és hát a tavalyi finálé meg az idei szezonkezdet között csak történt egy s más a világgazdaságban.
De hátravan még a feketeleves. A nyári szünettől a bajnokság befejezéséig tartó, nyolc nagydíjat felölelő időszakra minden versenyző öt darab motorblokkot használhat. Brnóval (augusztus 14.-15.-16.) kezdve nyolc hétvége, öt motor. A fékberendezésből kiűzetnek a kerámia-származékok. És csak két hétfői "esemény utáni teszt" lesz, jelesül a Katalán és a Cseh Nagydíjat követően.
Sajna ez egy nem jó példa!
Itt két lehetőség volt, egynagy bevágást vagy alagutat. Az alagut sokkal olcsóbb volt valószínűleg. De ezt az Eu nak köszőnhetjük!
A most épűlő autopáyáknak meghatározzák mennyi lehett az emelkedési szőge. Ha nem tartod be nincs EU s lové , ha bettartod akkor van lové de értelmetlen amit csinálsz. Nem szerény ördögi kör!
Az EU-s pénz messziről jön, és nem nagyon látszik olyan messziről, hogy kinek a zsebében végzi, így hát a politikusoknak is az az érdeke, hogy csináljunk hülyeséget csak az EU fizzesen.
A GP pályával kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok !
Pár jelet nem tudok pozitivan értelmezni:
Úgy tudom az állam 17% ban lesz a pálya tulajdonosa!
A spanyol bank Santanden (sandisk) aki finanszirozza a többit, ép most számolja fel kishazánkban a fiókjait.
Állitólag 1,3 milliárdal tartoznak Pécsnek mint megyeszékhelynek.
A sávolyi csatornázás színte kész de az alvállalkozok pénzt nem igen láttak.
Vagy is nekem mit ha úgy tünne még csak a kis vállalkozok tettek volna pénzt energiát ebbe.
üdv.
és azt a pénzt, amit vmi hasznosra lehetne fordítani, megint eltüntetik...
mi egy napig dolgoztunk ott miután mondták az alvállalkozóknak h csak jövőre kapnak pénzt .... vagy futam után. csak az a gáz h akkor miből él az ember ? meg volt olyan nap hogy 1 órát kellett melózni ... az tény hogy töketlenül van szervezve :S
nem tudom mi lesz így.
csak pár szót értek belőle
www.gpmotogp.hu
Tud valaki olyan oldalt ahonnan motogp futamokat lehet le tölteni(magyart)?