Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Gas Honda repsol farmerdzsekit vennék Xl-s!
Légyszy segitsetek!
Akár használtan is!
Előre is kössz!
Nyomor a magyar motoGP pálya mellett:
http://hiroshir.hu/sw.!news/id.614
Imike sajos nem tudja.
Dehogy tudja,hiszen mindíg valamit,vagy valakit okol a sikertelensége miatt. Legutobbi nyilatkozatukban már az apja is kellemetlenül érezte magát.
Mindenki tudja, hogy nem a kimagasló tehetsége miatt van ott. Ezt ő is, és a csapatvezető apja is nyilatkozta. Akkor miért kéne mentegetőznie?
Imike már most kezdi a mentegetőzést
Érzi, hogy idén vagy villant vagy mindenki leírja
Ha Imike az idén is csak a kifogásokat keresi és mellébeszél anélkül,hogy hozná az eredményeket akkor eljátsza az utolso sanszát is a szurkolóinál.
Kívánom,hogy ne igy legyen és két Magyar-ért szurkolhassunk a 250-ben.
A Kawasaki teszteli a 2009-es modellt

2009. január 16.

Olivier Jacque és Tamaki Serizawa, a Kawasaki Factory tesztlovasai két napos privát teszten vesznek részt a világbajnokság egykori pályáján, a Sydney közelében lévő Eastern Creek-en, mely 1991 és 1996 között látta vendégül a versenysorozatot.

Jacque és Serizawa egy európai és egy japán személyzettel dolgoznak, hogy értékeljék a változtatásokat és a különböző fejlesztéseket a Ninja ZX-RR-en. A tesztelés péntektől szombatig tart majd. Jacque pár bemelegítő kört végzett, hogy jobban megismerje a pályát, ami valójában nem is volt számára teljesen ismeretlen, ugyanis 1996-ban, a negyedliteres géposztályban dobogón végzett. A bemelegítő körök után megkezdődött a munka, és elmondása szerint a 2009-es modell sokban különbözik a tavalyitól.

�Az első benyomásom pozitív az új motorral kapcsolatban. A téli szezonban rengeteget dolgozott a csapat, és úgy érzem, nem hiába. Sokkal könnyebben lehet a motort irányítani, és az eddigi problémák is szerencsére enyhültek, rengeteg dolog kezd letisztulni és ez hatalmas előrelépés.� � mondta Olivier. Az új Kawasaki ZX-RR sokkal keskenyebb lett, az alváz is átesett pár változtatáson, tehát összességében egy teljesen új motorról beszélhetünk. Ez volt az első alkalom, hogy élesben is kipróbálják az új modellt, mivel eddig az időjárás nem volt alkalmas a tesztelésekre. Igaz, hogy a Kawasaki bejelentette visszavonulását a világbajnoki versenysorozatból, de ettől függetlenül rendelkezésre fog állni egy új ZX-RR arra az esetre, ha privát csapatként mégis részt vennének a versenysorozatban.
Ezpeleta keményít: ha nem indul a Kawasaki, per lesz
2009. január 15. csütörtök

A Dorna spanyol elnöke először szólal meg a Kawa ügyében. "Ott kell lenniük a pályán, ha törik, ha szakad."

Van dolga a Dornának a napokban. Tudjuk, miért. Carmelo Ezpeleta azonban mindeddig nem nagyon szólalt fel, pedig december utolsó napjai óta többször megtehette volna. Érte is kritika ezért, csőstül. Most azonban beszél, mi több, bekeményít. Szemelvények a gazzetta.it interjújából.

"December 27-én kezdődött minden. Felhívtak a Kawasakitól, hogy nem indulnak. 29-én érkezett egy levél, amiben ugyanez szépen le volt írva, és hogy január 6-án jelentik be hivatalosan. Erre azt válaszoltam, hogy szerződésünk van."
"Ez a megállapodás 2011-ig szól, és a Dorna a gyártókat tömörítő szervezettel kötötte. Szeptemberben minden konstruktőr közli, hány motorrral kíván versenyezni, ideértve a Kawasakit is. Nincs kötbér, de egy megegyezést nem lehet felrúgni. Aztán találkozót kértem, de többet nem hívtak fel. Hatodikán aztán megkerestek telefonon, hogy kilencedikére tolják a bejelentést, nyolcadikán tudunk személyesen találkozni."

Az ominózus oszakai problémamegoldó mítingen. "Felvetettem, hogy nem fogadom el a szerződésünk egyoldalú visszamondását. És mivel azt állították, hogy a bajnokságban való indulásra megvan az anyagi fedezet, felajánlottam, vegyenek részt a versenyben. Cserébe elengedtem volna őket 2010-re és 2011-re. Azt mondták, hogy a bajnokság 25%-ára vannak motorjaik és nem akarnak, nem tudnak úgy fejleszteni, ahogy a többiek. Ezért kerestem egy vállalatot Franciaországban, amely elvégzi ezt a munkát. Az egyetlen fennmaradó akadály az volt, hogy a japánok találkozzanak ezzel a céggel, és lefektessék a fejlesztési munkatervet."

Olivier Jacque, ahogyan tegnap hírül is adtuk, Eastern Creek-ben dolgozik a ZX-RR-rel, majd Phillip Island-en folytatja. Michael Bartholemy biztosította Ezpeletát és a közvéleményt, hogy a szakmai munka élére áll. "Azt hiszem, az egyik legfontosabb megmenteni John Hopkinst és Marco Melandrit, akik a bajnokságunk értékei. Egyrészt munkát és fizetést kell adni nekik, másrészt nem korrekt egy évnyi kihagyásra kényszeríteni őket. De a probléma a Kawasakié: ha nem indulnak, a bíróságra viszem az ügyet."
Az az első hely mese szerű lenne de legyen úgy. Ha valóban így lesz akkor végre bizonyíthat, mert már kínos volt a sok kifogás. Félek tőle,hogy inkább a tehetséggel van ott a problema nem a technikával. Majd meglátjuk. Ha gyári lesz a motorja muszály lesz villantania, mert ez az évek ota tartó magyarázkodás ciki neki is és a csapatnak is.
Tóth Imre gyári Aprilia motort kap 2009-ben!

2009. január 14.

Amiben már hónapok óta reménykedett az egész Team Tóth csapat és a szurkolók, mostanra biztossá vált, a 250 köbcentis kategóriában versenyző Tóth Imre, idén először teljes gyári Aprilia támogatást fog kapni.
Ez egyben azt is jelenti, hogy ebben az idényben lehetősége van felvenni a lépést az élmezőnnyel és talán a futamgyőzelem sem elérhetetlen. 2009-ben nem csak a motor lesz új, de a főszerelője is egy profi lesz, akinek kiléte egyelőre még ismeretlen. Imre ezek után úgy véli, hogy csak saját magán múlik, hogy mennyire lesz eredményes a szezonban. Persze a Team Tóth magyarja is pontosan tudja, hogy vetélytársai is gyorsultak a téli szünet alatt és elsőnek mindjárt ott lesz új csapattársa, Mattia Pasini.
http://www.motogphirek.hu/?cell=news&func=show&mod_news_
id=8049
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, h hol lehet majd nyomon követni a Gp futamait? Köszöntem
A Kawasaki távozik a MotoGP-ből
Hivatalossá vált, hogy a Kawasaki kiszáll a MotoGP-ből. John Hopkins és Marco Melandri sorsa még bizonytalan.
A nehéz gazdasági helyzetre hivatkozva a japán gyár úgy döntött, bizonytalan ideig nem vesz részt a Gyorsasági Motoros Világbajnokság 2009-es futamain. "December közepe óta fontolgattuk ezt a lehetőséget, de a végső döntést csak csütörtökön hoztuk meg - nyilatkozott Szato Kacuhiro, a Kawasaki egyik vezetője. - Azt, hogy visszatérünk-e valamikor, egyelőre nagyon nehéz megmondani. Amennyiben nem javul a gazdasági helyzet, biztosan nem."

A királykategória mezőnye így 17 főre fogyatkozott, amit a Dorna mindenképp szeretne feljebb tornázni áprilisig, amikor az első futamot rendezik Katarban. A legvalószínűbbnek az tűnik, hogy Talmácsi Gábor csapatfőnöke, Jorge Aspar Martinez megvásárolja a csapat indulási jogát

A Kawasaki már a negyedik japán autó-motorgyártó vállalat, mely kiszáll a autó-motor sportból, hogy költségeit mérsékelje: decemberben a Suzuki és a Subaru a rali-világbajnokságot, míg a Honda a Forma-1-et hagyta ott.
Igaz a hír!Valóban kiszáll a Kawasaki.Sajnálatos........
Amikor meghallották ,h Uccsó be akar melegiteni mindent, mégis inkább kiszálltak és a kardjukba dőltek.
Hivatalos: Kiszáll a Kawa! Link: http://hiroshir.hu/sw.!news/id.500
Na ez érdekes
Ezt nézzétek. Kawasaki Uccio. www.gpmotogp.hu
Marad a Kawasaki!
Martinez megerősítette, hogy tárgyalásban áll a Kawasakival, és azt is elmondta, hogy arra törekszik, hogy egy legalább három évre szóló szerződést tudjon kötni a japánokkal.

"Felajánlottam a segítségem, hogy megoldást keresek a Kawasaki helyzetére, ám eddig még egyetlen javaslattal sem álltak elő, sőt kivonulásuk részleteiről sem tudok semmit" – mondta Martinez a Gazzetta dello Sportnak.
"Célom az, hogy két versenyzővel lehessek jelen a bajnokságban, azonban ha ez csak úgy oldható meg, hogy az első évben egy versenyzőm lesz, azt is elfogadom. Azonban egy biztos: úgy nem érdekel a projekt, ha csak az idei évről szól. Legalább három évre szóló szerződést akarok."
2009. január 7.

Az elmúlt hetekben számos hír látott napvilágot azzal kapcsolatban, hogy a Kawasaki elhagyja a MotoGP-t, azonban egészen idáig a csapat részéről nem érkezett semmilyen hivatalos bejelentés, ám ma a japánok is kiadtak egy sajtóközleményt.

Ebben az áll, hogy továbbra is gondolkodnak, hogy kilépjenek a világbajnoki sorozatból, de egyelőre még nem döntöttek. A hírek még az előző év végén erősödtek fel, hogy a gazdasági világválság következtében nem kívánnak a továbbiakban részt venni a királykategória küzdelmeiben. A most megjelent közleményben világosan leírják, hogy még folyamatban van az értékelés a két pilóta - John Hopkins, Marco Melandri � és a 2009-es fejlesztések költségeiről. �Megfontolás alatt van az ügy.� - közölte egy istállóhoz közeli forrás. �Egyelőre még nem született döntés. Folyamatosan kapcsolatban állunk Jorge Aspar Martinezzel, aki szeretné felvásárolni az istálló indulási jogait.�
A Dorna mindenképpen szeretné tartani az eddig létszámot a rajtrácson és a zöldek kivonulása ezt meghiúsítaná.
http://motogphirek.hu//index.php?cell=news&func=show&mod
_news_id=8028
Hát igen Hopper aki valóban azt hitte,hogy fel tud jönni a Kawasakival.Úgy tűnik zöld fülűbbnek látszik mint a Kawasaki burkolata.A Kawasaki 2008-as ZX-RR egy teljesen félre sikerült konstrukció.Van egy jó elektronikájuk és egy erős motorjuk,de ezen kívül semmi se jó rajta.A gyenge teljesítményüket egy katasztrofális problémával lehet magyarázni,ez pedig a hiányzó tapadás a hátsó keréken.Mégpedig mind a kanyar be és kimenetnél egyaránt probléma.Hátul egyszerűen semmi tapadásuk nincs.Tény,hogy nincs meg a motornak a balance-a,meg lehet nézni az M1-et határozottan a legkiegyensúlyozottabb motor a mezőnyben.A ZX-RR ezzel szemben teljesen az elejére vagy a hátuljára támaszkodik.A bekormányzásnál nagyon az első kerekekre támaszkodik és ultra könnyű lesz a hátulja és kitör.A kanyar kigyorsításoknál pedig elölről hirtelen a hátuljára vándorol a súly és túlságosan megnyomja.Amikor a kigyorsításoknál gázt húznak,azonnal elveszíti a tapadás a hátsó gumi és nulla tapadásuk van.A versenyzők biztosak benne,hogy a motort teljesen át kell tervezni pl:a motort a vázban teljesen máshova kell beépíteniük a Kawasakinak.A probléma az,hogy a Kawasaki mérnökök nem így gondolják.Szóval a versenyzők és a mérnökök között teljes ellentmondás volt.És úgy néz ki feladják....
Hooper maradt volna a suzukinál......
Mindenkit csipek a Gp-ből de vannak jó és rossz döntések csapatváltásról....
Hopkinsé pont ilyen volt,mig Vermullen csinált1.meg3. helyet ,ez van....
Viszont ellenpélda Rossi mindenki balfasznak nézte amikor a gyengélkedő furulyagyárosokhoz ment azt nézz oda mi lett.....
Egy szónak is száz a vége maradt volna a suzukinál....