Hi,nem tudom milyen hengert akarsz nicalisoztatni de 50e magaságában már gyári új hengert kapni némely paripához,pár szaki pedig újrabevonatolás helyett inkább perselyt ajánl hogy ne legyen egyszerű a terv :D
Szeva!Bocs hogy csak most irok neked de ma értem haza külföldröl!
Megkérdeztem egy srácot aki motor alkatrészekel foglalkozik és austriából hozza öket.kint nem nagyon használnak kovácsoltvas szelepet!A haverom aki berakta kint van külföldön de hamarosan haza jön megkérdezem töle hogy ö pontosan honnan szerezte!
Egyébként amíg indul a vas, nem érdemes hozzá nyúlni max szelep hézag állítás rajta!Hidegen ne kenesd üresbe ne forgazsd tiltásig kiégett kipofogóra figyelj!aztán no probléma!Ja!Meg olaj csere idöben!Ne 50ven üzemóránként!De megkérdezem mindenképpen!
Köszönöm az infót,ahogy zöldembert olvasom fórumon ők 50 üzemórát mennek el egy dugóval igaz más körülmények között,így Téged hallgatva a 4T is motorozható emberi árban.
szasztok
Idézek 2003/12 havi Vmax:
"A Suzuki és a Kawasaki egy 250 köbcentis gép megtervezésével vágott bele a négyütemű kalandba.A két gyár egy 16 fős mérnöki csoportot állított fel az új gép megalkotására.A munka másfél évig tartott. A Suzukisok tervezték a motorblokkot míg a Kawasakisok álmodták meg a futóművet és a vázat.Az eredmény két ikertestvér lett. A KX250F és az RM-Z250 amelyek két dologban térnek el egymástól.A Suzuki oldalsó hűtőradiátor burkolata agresszívabb formájú és kisebb mint a Kawáé míg a két márka természetesen megtartotta a hagyományos színeit.Azaz a Suzuki sárga a Kawa pedig zöld"
Remélem sikerült az összehasolítás
Lassan 5 éve nyúzom minden hiba nélkül . Egy év motorozás után kicseréltettem az összes szelepet a dugót,majd motoroztam vele két évet és cseréltem megint egy dugót, és egy darab kipufogó szelepet, és kapott egy új vezérműláncot. A henger 5 év után is olyan mintha új lenne. A dugón sem látszódott semmiféle kopásnyom. kb 100-150 üzemórát mentem el vele dugócserétől dugócseréig. A hajtókar még az eredeti benne. Nem zörög nem csörög benne semmi. Lehet csak nekem van ilyen szerencsém, de ezt azért nem hiszem Igaz én pályán ritkán használom inkább csak rámpázom vele. A kxf, és az rmz dettó ugyanaz, ha jól tudom 2006tól más már. Haverom a A Motorradnál szerelő ö hozta eddig hozzá az alkatrészt ami mind Suzukitól van. A hátsólengövillát kellett felújítanom, mert trehány voltam és cserére szorult az összes szimering, és tűgörgős csapágy.
Viszont akkor érdekelne a Te tapasztalatod is,mennyi üzemórát raktál bele,milyen időnként volt generál,és volt-e vmi "váratlan esemény"?
Ez a Kxf motorikusan eggyezik az Rmz vel?
2T nél ez 20e hajtókar, 25e dugó,10e tömítés,10e csapágy + munkadíj,így kb felére jön ki (hajtókar csere nem kell minden alkalommal,el szokott bírni 2dugót)így még kevesebb....nem keveslem az általád írt összeget,de én ismerősöktől mindig sokkal nagyobb számokat hallok 4T generálozásnál.
Ha jól tippelem Te újonnan vetted a mocit,így talán nem jöttek elő olyan problémák amiket egy használt mocival be lehet csípni.
No mind1 is kinek a pap,kinek a papné :D
Ahogy számolgattam egy 4t rendberakása olyan 150ezer forintból jön ki. 4 szelep 60000ezer dugó 300000 hajtókar 35000 csapágyak 15000körül vezérműlánc 10000ft + munkadíj pár apróság.
Mert Te vagy a szerencsének a fia! :D
Viccet félretéve igazából én azt adtam tovább amit hallottam,hogy hol s miképpen szerelték az nem derült ki,hozzászólásomra azzal szerettem volna rávilágítani ifjú Anakin számára hogy egy 80ccm es 2T után ráülni egy vszeg használt,ki tudja milyen kézből származó 4T re és azt rendszeresen karbantartani,esetleg jóvátenni az előző tulaj "baklövéseit" elég ktg-es mulatság.
Egy új vagy ismert előélettel rendelkező motornál ha megfelelő helyen van szervízelve akkor ezek a problémák kilőve....
Az pedig sztem egyértelmű hogy a két v. négy ütem fenntartása emészt-e fel nagyobb összegeket.
Az a hengerfej nem azért megy szét mert rmz-n van, hanem mert gány hozzánemértö emberkék rakják össze szarul. Tudni kell hogy hogyan kell összerakni ,és akkor nem lesz többé vele gond, csak sokan nem ismerik a nyomaték kulcsot, amivel a vezérműtengelyt meg kell húzni ,különben megszorul,amitől a legtöbb hiba szokott lenni. Más nem nagyon tud elromlani .Nekem miért nem volt még az 5 év alatt semmilyen műszaki hibám?
HA így teszed fel a kérdést az nem sok jót sejted,hiába veszel olcsóbban mocit ha utána inged gatyád ráköltöd,a 4T cross jóval költségesebb a 2T nél,főleg ha sikerül "kifogni"vmi leharcolt darabot.
Kicsit járd körbe a témát mielőtt belevágsz esetleg ilyen vásárlásba,7végén volt szerencsém hallani egy RMZ tulaj panaszát aki már a 2. hengerfejet cserélte a mociját most éppen azon agyal hogy visszaül két ütemre...
Megkérdeztem egy srácot aki motor alkatrészekel foglalkozik és austriából hozza öket.kint nem nagyon használnak kovácsoltvas szelepet!A haverom aki berakta kint van külföldön de hamarosan haza jön megkérdezem töle hogy ö pontosan honnan szerezte!
Egyébként amíg indul a vas, nem érdemes hozzá nyúlni max szelep hézag állítás rajta!Hidegen ne kenesd üresbe ne forgazsd tiltásig kiégett kipofogóra figyelj!aztán no probléma!Ja!Meg olaj csere idöben!Ne 50ven üzemóránként!De megkérdezem mindenképpen!
Idézek 2003/12 havi Vmax:
"A Suzuki és a Kawasaki egy 250 köbcentis gép megtervezésével vágott bele a négyütemű kalandba.A két gyár egy 16 fős mérnöki csoportot állított fel az új gép megalkotására.A munka másfél évig tartott. A Suzukisok tervezték a motorblokkot míg a Kawasakisok álmodták meg a futóművet és a vázat.Az eredmény két ikertestvér lett. A KX250F és az RM-Z250 amelyek két dologban térnek el egymástól.A Suzuki oldalsó hűtőradiátor burkolata agresszívabb formájú és kisebb mint a Kawáé míg a két márka természetesen megtartotta a hagyományos színeit.Azaz a Suzuki sárga a Kawa pedig zöld"
Remélem sikerült az összehasolítás
Ez a Kxf motorikusan eggyezik az Rmz vel?
Ha jól tippelem Te újonnan vetted a mocit,így talán nem jöttek elő olyan problémák amiket egy használt mocival be lehet csípni.
No mind1 is kinek a pap,kinek a papné :D
Viccet félretéve igazából én azt adtam tovább amit hallottam,hogy hol s miképpen szerelték az nem derült ki,hozzászólásomra azzal szerettem volna rávilágítani ifjú Anakin számára hogy egy 80ccm es 2T után ráülni egy vszeg használt,ki tudja milyen kézből származó 4T re és azt rendszeresen karbantartani,esetleg jóvátenni az előző tulaj "baklövéseit" elég ktg-es mulatság.
Egy új vagy ismert előélettel rendelkező motornál ha megfelelő helyen van szervízelve akkor ezek a problémák kilőve....
Az pedig sztem egyértelmű hogy a két v. négy ütem fenntartása emészt-e fel nagyobb összegeket.
Kicsit járd körbe a témát mielőtt belevágsz esetleg ilyen vásárlásba,7végén volt szerencsém hallani egy RMZ tulaj panaszát aki már a 2. hengerfejet cserélte a mociját most éppen azon agyal hogy visszaül két ütemre...