Érdekes amit írsz,én is úgy tudtam hogy ahogy kopik a nicasil úgy kell nagyobb dugó bele,Honda szervízkönyvben 53,97 az alapméretű henger és 54,01 a limit,alapméretű dugóval (53,93)összerakva 0,04 az illesztés ami ha a legnagyobb méretre kopik a henger akkor 0,08 lesz,nem fog nagyon hangoskodni a dugattyú ilyen illesztésnél?
kovácsolt vasszelepet keresek én is ! te hol vetted és mennyiért? én ebayen nézegettem meg a fehéréknél kérdeztem rá de kb 80-90 ezer rugókkal együtt ! amit ugye cserélni illik titán szelep után ! faction mx vagy milyen szelepek léteznek. nem lesz töle kvésbé pörgős a motor vagy nem érezhető !
Én most vettem egy 2008as CRF 450R Sok motoral motoroztam már és megfordultam sok mühelyben!Én egy nagyon jó motornak tartom!Minden tipusu motornak meg vannak a gyerekbetegségei!
Yamaha váltó Ktm hajtókar Suzuki váltó vagy leszakad a szelep!
A CRF fő gondja megnyúlik a szelep és nehezen indul hidegen!
De ha nem kiégett kipufogóval és nem hidegen üresbe túráztatva kezeli az ember semmi gondja nem lesz vele!
hello
vki tudna bővebbet írni róla hogy működik 2 ütemnél az üzemóra? ugy értem ha pötyörögsz a mocival akkor az nem nagyon vág oda neki nem? üzemóra nem csutkagáz használatkor kell mérni?
Én ilyen kisipari dugóval nem mennék crosspályára, ha jól meghajtod vagy besül vagy szétreped rendeltetés szerű használat (30perc csőgáz) mellett. Egy jó hüvely 26-30 000 Ft, a dugó is kb ennyi.
Ez a tévedés! Régen én is azt hittem, de egy másik crossos fórumon jól ki lett tárgyalva, és igazuk van. Japánoknál gyárilag van 4 féle henger, mindhez 1-1 féle dugó, ált. a henger oldalán benne van a mérete. És az A-s henger ha megkopik nem B-s dugót kell belerakni, mint ahogy sokan gondolják, mert a henger nem egyformán kopik, van ahol szorulna. Egy henger élete végéig egy méretű dugóval megy, ha nagy a hézag nicasilozni kell. Ha jól végigolvasod a kézikönyveket azokban is így van. A japcsik 0,01 mm-es intervallumban váltanak henger és dugó méreteket, ha jól tudom Vertexből van 0,005 mm-es lépcső is, na az esetleg mehet kopás után bele. Ettől függetlenül Mo-n sokan újítanak sokmindenben, mert nem veszik a fáradtságot, hogy utánanézzenek.
Sztem nézz szét CRF en kívül is,nem a legjobban sikerült konstrukció Hondáéktól,jót még nem sikerült olvasnom-hallanom róla,szűl haveri körben egy 450 és 250 is van,a tulajoknak sokba kerül a motorozás velük,ajánlom figyelmedbe: http://www.sportmotor.hu/teszt...
Fehér Gézáéknál tele van a műhely CRF ekkkel,bár Yamaha szakszervíz,sztem bármelyik másik 3 nagy távolkeletivel jobban jársz...
Sziasztok!tévedés ha nikozilos akkor is változik a méret!le kell mérni a hengert pontosan milyen méretü dugatyú megy bele!Nekem volt egy 250es kétütemü suzukim 2006 ban vettem úlyan és abba is mikor cserélték ki kellett méretni az új dugatyút!
most egy 750 es yamaha tenerem van,de tervbe van egy crf 450 honda vásárlása. szeretnék többet tudni róla. mennyi olaj kell bele,milyet érdemes belerakni,mik a tipushibái,hány órát lehet belehaljtani crosspályán,milyen áron van hozzá alkatrész,stb? elöre is köszönöm!
hát haverom oda vitt már 2 hengert is ezzel a céllal de mind2 dt volt az eggyik 80as a másik 125 ös mindekettővel ugyanazt csinálták fúrás hónolás meg kapott egy dugót 15 ezerért... én csak azért furcsállom mert egy prox dugó alaphangon 25körül van tudtommal...
nekem 20 ezer volt úgy hogy új hüvelyt raktak bele a régit kiszedték újat bele kimaratták az ablakokat hónolták megcsinálták faszán és még+ba a dugó ha neked is új hüvelyt raknak akkor az jó ár de ha csak furnak meg hónolnak akkor az nagyon sok szerintem
jaja hüvelyeztetve volt amint láttam... azért kérdeztem hogy nem a járt már valaki így, mert miskolcon a yamahába fúrnak + hónolnak + legyártanak hozzá egy dugót valami 15ezerért de nemtudom h az megfelelő lenne e.
nem biztos az, hogy még nicasilos lehet, hogy már volt hüvejezve pont ez miatt, mert lekopott a nicasil. A hüvejes hengert viszont ha dugót akarsz cserélni fel kell furni a következő túlméretre(ha alapméretes akkor az elsőre) és azt a méretes dugót kell megrendelni összerakni és összeállt mint a geci járatni elég 1 tankot még annyit se muszáj de jobb azér akármi hibásat irtam javitsatok ki nem akarom, hogy ez miatt szivjon valaki
Ahogy látom YZ 250-esed van! Na azokon tudtommal "nicasilos" henger van, ez egy anyag amivel a henger falát vonják be, nagyfokú kopásállóságot biztosítva ezzel! Tehát a dugó mérete megegyezik minden esetben. Nem szokták furatni mint a simson hengereket és nem készít hozzá a gyár dugót csak egy méretben
mi újság ferihegyen?
fehér már a kawa?
Yamaha váltó Ktm hajtókar Suzuki váltó vagy leszakad a szelep!
A CRF fő gondja megnyúlik a szelep és nehezen indul hidegen!
De ha nem kiégett kipufogóval és nem hidegen üresbe túráztatva kezeli az ember semmi gondja nem lesz vele!
vki tudna bővebbet írni róla hogy működik 2 ütemnél az üzemóra? ugy értem ha pötyörögsz a mocival akkor az nem nagyon vág oda neki nem? üzemóra nem csutkagáz használatkor kell mérni?
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Fehér Gézáéknál tele van a műhely CRF ekkkel,bár Yamaha szakszervíz,sztem bármelyik másik 3 nagy távolkeletivel jobban jársz...
Adsz elérhetőséget hol csinálják ?