Csáó!
Vettem egy 93-as 125-ös Husqvarnát!
Olyan problémám van hogy a kuplung szétesett mert nemvolt semmi menet az anyacsavarba ezáltal eltörte az összes rugót a kiegyenlítő tengelybe! Magyarul kellene nekem egy 16-os 1-es menetsűrüségű (boltokba csak 1,25-öst tudnak adni) anyacsavar + 6 olyan kis rugócska! Ha valakinek van valamelyik az írjon , de ha már ötlete van hogy honnan lehetne beszerezni azis írjon!
Előre is köszi , Csácsá!
Szerintem először óvatosan taposd le a berúgókart, ha simán megy, oké, a gyertyát vedd ki, pucold meg, olajat MINDENKÉPP cseréld le. Más nemigen...légszűrő legyen tiszta. Szerintem...
Szevasztok van egy kérdésem: A motoromat egyéb okok miatt 1 éve nem használtam (be se rugtam) fütött garázsba tartottam most szeretném ujra használni mik azok amiket kikel cserélni rajta vagy ellenörizni?elöre kösza választ
Nekem még a héten kéne egy 110/90-es.Rakjál fel néhány képet,hogy mégis milyen.Ez ugye 19"-os?Írd meg a mailemre(( irobee@freemail.hu )) vagy ha akarod ide,hogy hol laksz és akár holnap el is megyek érte.
Hy CROSSaságok! Lenne kedvetek lejönni egyik 7végén adirtparkba egy közös motorozásra? Időpontot még nemtudok, ha van kedvetek akkor beszéljünk meg egy időt és mehetünk is már nembirom versenyre nem mehetek úgyse pálya nélkül meg én nem birom ki
5 ezerért adok 2db 110 90dunlop.teszek fel képet.egyiken a bütykök élei épp hogy letompultak a másik meg 70%.lefotózom közelről a bütyköket és akkor majd ugyis látod.
a a juk azért van benne hogy ha a vízfogó szimering szétmegy itt folyik ki a víz semmi kololy nincs vele,egy 1500 ft-os dupla ajkú szimering kell bele,leeteszted a hűtővizet,leveszed a vízpumpa fedelét,lecsavarod az impellert és óvatosan kipattintod a szimeringet majd bele az újat és ennyi
elméletileg akkor van baj,ha nincs a szelephang,mert nyúlik a szelepszár és kissebb a hézag.mindenképp nézesd meg,mert csak akkor fogsz nyugodtan motorozni,ha nem motoszkála fejedben,h mi van ha...csak hogy jo szerelő ritha mint a fehérholló...
Üdv mindenkinek!Ha minden igaz,akkor a héten megveszek egy 2003-as évjáratú Honda Crf450r tipusú szörnyet.
Az lenne a kérdésem,hogy ha ránézésre sem kívülről,sem belülről(kipróbálás után értem) nincs rajta hiba(nem csörög,nincs szelephang),akkor elvigyem átnézetni a motort?Ilyenek,hogy szelephézag állítás,olaj/olajszűrő,levegőszűrő cserét csináljak?Mert az olajat 6 üzemórája cserélték,az olajszűrőt meg 2 olajcserével ezelőtt.
A választ előre is köszi.
KTM SX 50 -2008as 50ccm-es alvázszáma:VBKMRA2398MO37460
és
SUZUKI RM 65 -2005ös 65ccm-es alvázszáma:JKSKX065ABA014953
http://dani47.gportal.hu Tel:0620-9921131
Adjátok tovább légyszives!
Husqvarna topicba érdeklődj több esély van h ott valakinek van.
Ha nem lesz senkinek keresdd foxinredsox-ot ő biztosan tud.
Vettem egy 93-as 125-ös Husqvarnát!
Olyan problémám van hogy a kuplung szétesett mert nemvolt semmi menet az anyacsavarba ezáltal eltörte az összes rugót a kiegyenlítő tengelybe! Magyarul kellene nekem egy 16-os 1-es menetsűrüségű (boltokba csak 1,25-öst tudnak adni) anyacsavar + 6 olyan kis rugócska! Ha valakinek van valamelyik az írjon , de ha már ötlete van hogy honnan lehetne beszerezni azis írjon!
Előre is köszi , Csácsá!
Megyünk megnézzük a mestert , hogy miként kellene motorozni
Az lenne a kérdésem,hogy ha ránézésre sem kívülről,sem belülről(kipróbálás után értem) nincs rajta hiba(nem csörög,nincs szelephang),akkor elvigyem átnézetni a motort?Ilyenek,hogy szelephézag állítás,olaj/olajszűrő,levegőszűrő cserét csináljak?Mert az olajat 6 üzemórája cserélték,az olajszűrőt meg 2 olajcserével ezelőtt.
A választ előre is köszi.