Manó vagyok és 30 éve állok a moto-cross "szolgálatában"
Kaposváro élek a régi érában volt 1 kis közöm pár MAGYAR BAJNOKSÁG megnyerésében! Az idősebb N Kornél és Závodni Pista révén! NOS : Kaptam meghívást a Román Nemzeti Bajnokság egy futamán való részvételre 8 fős csapattal! Ehez keresek VERSENYZŐKET akik akkor pont ráérnek. A verseny szeptember utolsó hétvégéjén lessz GYERGYÓSZÁRHEGYEN. akinek van kedve jönni az írjon a motorostura@citromail.hu-ra
Jelentkezési határidő JÚLIUS 10.-én jár le
Sziasztok Manó
Sziasztok!
Hétvégén terveztek valami össznépi crossozást valamelyik pályán(pest megyében persze a kókai verseny kivételével) mert szivesen csatlakoznák 1 motorral a társasághoz.
szia!ne haragudj még nem foglalkoztam vele!holnap megkérdezem a srácokat!Nem felejtetelek el csak nyakig vagyok a melóval!Egyébként még azzal is nagyon lehet kímélni a szelepet ha nem kiégett kipufogóval jársz!Idöben tömezsd meg ha márt hallod a hangján hogy kiégett!
De viszont akkor pl. ha nem nikaszilos persely lett belerakva , hanem sima Acélpersely akkor ezt nyilván lehet furatni és keresni hozzá megfelelő dugót!? Ígyvan nem?
Ja, ez még meg lett javitva valamilyen spéci anyaggal, mert nem fontos helyről pattant le. Csaj ezután kb 10 üzemórával letörött a dugó szoknyája ls az tette be a hengernek a kulcsot.
Sokan a hűtéssel magyarázzák, ugye a nem mindegy, hogy alu vagy acél...
AZ történt a motorral, hogy a srác ment ki lábon a krosszpályára aszfaltos úton nyélgázzal, majd hopp, lehörgött stb. Aztán csörgött, de még ment. Végül szét lett szedve ls akkor látszódott hogy lepattant egy nicasildarab.
Prox és Wisecot perselyt láttam csak,tiédbe milyen volt és hol,ki csinálta?
Ezek alapján az sem igaz hogy jobban "eszi"a dugót mint a nicasilos,és gyengébb mint a gyári verzió,és kíváncsi lennék hogy mennyire tartós.
Sorry hogy ennyi kérdésem van,de amiket olvastam hallotam az mind arról szólt hogy ez mennyire barkács megoldás bár senkinek sem volt ilyen mocija,csak a "szomszéd barátjának ismerőse" mondta hogy ilyen+olyan.
Újranicasilozást egyik ismerősömnek csinálták,de nem voltak elégedettek vele mert 2 dugó után kukába való volt a henger.
E-bay on is érdemes lehet szétnézni,ott is vannak jó árak,én CR125 re néztem az 50e be megáll,ilyen összegnél sztem érdemes elgondolkodni hogy hüvely vagy gyári henger...amúgy az említett Yz henger hogyhogy beadta a kulcsot ilyen korán?
Amúgy gondolkodom hogy vajon miért lehet gyengébb a perselyes motor,de nem igazán jut eszembe olyan gondolat ami ezt alátámasztaná,elméletileg max hüvely-dugó illesztésben lehet eltérés,de sztem az sem indokol jelentős teljesítményvesztést,régen szinte minden 2T acélperselyes volt.
Persze, hogy megérdemelte volna a gyárit, de most erre volt neki keret. Majd akar rá venni egy új hengert. Egyébként zsír a motor.
Néztünk külföldi oldalakon is árakat, de 100 körül lett volna úgy is - lehet csak rossz helyen kerestük.
KÖszi a címet!
Szia,2007 es YZ hengerjavítás hengerhüvely az kicsit korai még,mikor lett csinálva,van vmilyen tapasztalat vele hogy mennyire tartós?
Ilyen moci megérdemelte volna a gyári hengert,bár ha itthon kérdezte az árat akkor lehet 100e feletti összeget mondtak volna... http://www.midwestactioncycle....
Innen vannak az árak,bár Yamahát nem látok,de a másik 3 nagy japánhoz szinte minden henger van,sztem lehet találni hasonló kereskedést is hangvilláshoz is,másik topicból már volt is aki rendelt innen,kb 2-3 hét alatt volt meg,ha van kinn ismerős,és több mindent rendel az ember akkor eloszlik a szállítási ktg és vám sincs rá.
Kicsit félreérthetően fogalmaztam: tehát mikor még nicasilos volt, brutálisan erősebb volt az enyémnél. Szinte lebegtem a levegőben mikor mentem vele Na ez az érzés félig-meddig eltünt, nem olyan vad már a motor a persellyel, viszont még mindig erősebb az enyémnél.
Hello, haverom 2007-es! YZ 125-ét sajnos perselyezni kellett, mert lepattogott a nicasil...
Azóta mentem vele többször, érzetre középen maradt, fent szerintem kicsit gyengébb lett, mert nem éreztem sokkal erősebbnek az én motormnál. Mondjuk még így, perselyezve is SOKKAL erősebb,mint az én 2003-as nicasilos KX-em.
Összességében: szerintem nem lett rossz perselyezve. Dugóval 55 e ft volt. Bár én inkább új hengert vettem volna rá,de inkább csak az előítélet miatt.
Honnan lehet 60 e ft-ért új hengert venni?
Nekem volt perselyes is meg a újra nicasliozott is. Mindkettővel meg voltam elégedve, a perselyezés 26 vagy 28 000 Ft volt, a nicasil 45 000 Ft körül. A perselyt azért kellett csináltatnom, mert elrepedt a kipuff gátnál a henger (CR125 típushiba) és azt mondták nem vállalnak garanciát a hegesztésre, mert ugyanott el fog repedni. Így kényszerből lett perselyem, de semmi hátrányát nem éreztem soha, nagyon szépen megcsinálták.
Viszont a Wiseco perselyektől óva intettek, mert állítólag méretpontatlanok, nem passzolnak jól.
Egyik haverom motorján viszont láttam szar perselyt, az abból 5-6 óra után kivett dugók szörnyen néztek ki.
Pont erről beszélgettünk most ha visszaolvasol :D
Csmagxis:Legolcsóbb a perselyezés,erről megoszlanak a vélemények ha hobby szinten használod és normális szaki csinálja normális anyagból akkor sztem megfelel a célra,van aki azt mondja hogy némi teljesítményvesztés lesz,régebbi 2T-k pl acélperselyesek voltak és neves gyártók (Prox,Wiseco)is készítenek hüvelyeket crossmocikba szval annyira nem lehet barkácsmegoldás.
Újranicasilozást sztem felejtsd el,60e környékén gyári új hengert lehet venni,akivel én beszéltem és újra lett bevonatolva a hengere azt mondta hogy nem tudták a gyári minőséget és élettartamot produkálni.
Kíváncsi lennék olyan ember véleményére akinek van,volt perselyezett hengeres mocija.
Manó vagyok és 30 éve állok a moto-cross "szolgálatában"
Kaposváro élek a régi érában volt 1 kis közöm pár MAGYAR BAJNOKSÁG megnyerésében! Az idősebb N Kornél és Závodni Pista révén! NOS : Kaptam meghívást a Román Nemzeti Bajnokság egy futamán való részvételre 8 fős csapattal! Ehez keresek VERSENYZŐKET akik akkor pont ráérnek. A verseny szeptember utolsó hétvégéjén lessz GYERGYÓSZÁRHEGYEN. akinek van kedve jönni az írjon a motorostura@citromail.hu-ra
Jelentkezési határidő JÚLIUS 10.-én jár le
Sziasztok Manó
Hétvégén terveztek valami össznépi crossozást valamelyik pályán(pest megyében persze a kókai verseny kivételével) mert szivesen csatlakoznák 1 motorral a társasághoz.
eredmények menüpont
mindent megtalálsz
motoracing.hu itt meg az összesitett eredmények szoktak fent lenni
Vagy javítsatok ki......
AZ történt a motorral, hogy a srác ment ki lábon a krosszpályára aszfaltos úton nyélgázzal, majd hopp, lehörgött stb. Aztán csörgött, de még ment. Végül szét lett szedve ls akkor látszódott hogy lepattant egy nicasildarab.
Ezek alapján az sem igaz hogy jobban "eszi"a dugót mint a nicasilos,és gyengébb mint a gyári verzió,és kíváncsi lennék hogy mennyire tartós.
Sorry hogy ennyi kérdésem van,de amiket olvastam hallotam az mind arról szólt hogy ez mennyire barkács megoldás bár senkinek sem volt ilyen mocija,csak a "szomszéd barátjának ismerőse" mondta hogy ilyen+olyan.
Újranicasilozást egyik ismerősömnek csinálták,de nem voltak elégedettek vele mert 2 dugó után kukába való volt a henger.
Amúgy gondolkodom hogy vajon miért lehet gyengébb a perselyes motor,de nem igazán jut eszembe olyan gondolat ami ezt alátámasztaná,elméletileg max hüvely-dugó illesztésben lehet eltérés,de sztem az sem indokol jelentős teljesítményvesztést,régen szinte minden 2T acélperselyes volt.
Néztünk külföldi oldalakon is árakat, de 100 körül lett volna úgy is - lehet csak rossz helyen kerestük.
KÖszi a címet!
Ilyen moci megérdemelte volna a gyári hengert,bár ha itthon kérdezte az árat akkor lehet 100e feletti összeget mondtak volna...
http://www.midwestactioncycle....
Innen vannak az árak,bár Yamahát nem látok,de a másik 3 nagy japánhoz szinte minden henger van,sztem lehet találni hasonló kereskedést is hangvilláshoz is,másik topicból már volt is aki rendelt innen,kb 2-3 hét alatt volt meg,ha van kinn ismerős,és több mindent rendel az ember akkor eloszlik a szállítási ktg és vám sincs rá.
Azóta mentem vele többször, érzetre középen maradt, fent szerintem kicsit gyengébb lett, mert nem éreztem sokkal erősebbnek az én motormnál. Mondjuk még így, perselyezve is SOKKAL erősebb,mint az én 2003-as nicasilos KX-em.
Összességében: szerintem nem lett rossz perselyezve. Dugóval 55 e ft volt. Bár én inkább új hengert vettem volna rá,de inkább csak az előítélet miatt.
Honnan lehet 60 e ft-ért új hengert venni?
Viszont a Wiseco perselyektől óva intettek, mert állítólag méretpontatlanok, nem passzolnak jól.
Egyik haverom motorján viszont láttam szar perselyt, az abból 5-6 óra után kivett dugók szörnyen néztek ki.
Csmagxis:Legolcsóbb a perselyezés,erről megoszlanak a vélemények ha hobby szinten használod és normális szaki csinálja normális anyagból akkor sztem megfelel a célra,van aki azt mondja hogy némi teljesítményvesztés lesz,régebbi 2T-k pl acélperselyesek voltak és neves gyártók (Prox,Wiseco)is készítenek hüvelyeket crossmocikba szval annyira nem lehet barkácsmegoldás.
Újranicasilozást sztem felejtsd el,60e környékén gyári új hengert lehet venni,akivel én beszéltem és újra lett bevonatolva a hengere azt mondta hogy nem tudták a gyári minőséget és élettartamot produkálni.
Kíváncsi lennék olyan ember véleményére akinek van,volt perselyezett hengeres mocija.