Uram sajna nem látsz át mindent ott az esés helyén azért állt a víz mert a2. futam előtt a nagyasztal környékét próbáltam oda beállva locsolni és a tömlőn lévő lukakból oda folyt ki a víz és ennyi.
Ja sajna sztem nem volt elég az ember talán és azért nem locsoltak?
Nagyon jó verseny lehetett volna ha nincs a por és a megítélése a pályának is jobb lenne .Ha lessz még legközelebb én elmegyek segíteni locsolni.
Egyébként én sem indultam el a 2. futamban, mert versenyezni mentem, nem pedig az életemet kockáztatni ezen a nagyon jól sikerült rendezvényen.
Van még egy jó fényképem. Ez az első futamunk után készült, mikor mentünk leadni a transzpondert.
Üdvözlettel: Vincze Elemér #98
Sziasztok!
Csak a jászberényi versenyhez szeretnék hozzászólni. A pálya kifejezetten életveszélyes volt a por miatt. Aki ott volt láthatta, aki nem annak rakok egy képet, hogy miben mentek a versenyzők a locsolás után! Miután kijött a pályáról az MX1A-MX2A-Extra open kategória, akkor leállították a versenyt 30 percre locsolás és pályakarbantartás miatt. A kép a locsolás után készült! Ja és a rajt utáni első körben!
Srácok az Rmz 250nek 2005ös,,milyen a hengere nicasil?majd vmikor szeretnék dugot cseréltetni csak érdeklödök h tudtok infót? csak másik dugó és kész vagy olyat is lehet h csak gyürü v azt mikor szokták?
Tisztelt mxnagy nem tudom ki vagy!
Csak a szerencsének köszönhetitek, hogy nem lett komolyabb baleset a por miatt, és azzal is tisztában vagyok, hogy Fecó sem a nagy portól csavarodott abba a gödörbe de, amit tettetek az nem volt arányban a nevezési díjjal, mert az magas volt , a színvonalhoz viszonyítva!(lajtos kocsit a depó mellé, több locsoló kiállással a mosáshoz, ez csak egy apróság de, fontos)
Hogy mondjak jót is, a szabad és az időmérő edzéseken még jó volt a pálya, igaz a hátsó nagy jobbos mandinerek már akkor is adták a púdert a kerekek alá, a vonal vezetése, és az ugrók is nagyon jók voltak, csak hát sikerült ezt elszúrni, a tapasztalatlanságotokkal!
Hali! Mi is voltunk Berényben. Nem tudjuk mikor kezdték locsolni a pályát és mennyire áztatták át a talajt, de tény hogy 1néhány kör után porzott az egész. Az viszont látszott, hogy az árnyékos helyeken tócsákban állt a víz, a legkomolyabb esés is ott történt, por nem volt, egyszerűen csak rosszul ért földet a Saska. Hogy Feri és Erik a por miatt estek e azt nem tudom. A kókai pálya elég kemény talajú és iszonyat siratófalai vannak ahonnét gyorsan leszalad a víz, de nem rémlik, hogy ilyen porfelhő lett volna. És még egy hozzáfűzni való, mélyen együtt érzek a csalódott versenyzőkkel, mi is versenyeket szerettünk volna látni és nem fél órákat várni a tűző napon, de sok versenyző azzal sem volt tisztában mit kell tennie ha sárga zászlós jelzést kap...
Tisztelt motorosok .Szeretnék reagálni néhány hozzászóláshoz ,a félreértések elkerülése végett.
1.:-A locsolást elkezdtük már csütörtökön délben és csak szombat reggel hagytuk abba ,2 db 2colos tűzoltó tömlővel .Ezen idő alatt max 5-6 órát állt a szivattyú !
2.:-A versenyen történt balesetek egyike sem a por miatt történt ! Erről meg kellene kérdezni a balesetet elszenvedőket .
3.:-Én úgy érzem mindent megtettünk amit tudtunk .Persze ez nem volt elég ,most már mi is látjuk .És ez nem azért van mert spórolni akartunk volna akár 10-ezer FT, vagy mert el linkeskedtük volna az egészet!
4.:-Most jövök a pályáról és megnéztem a talajt ,a fölső 2cm teljesen száraz de alatta nedves a föld .Ezért lehet az hogy ahol napközben letaposták és locsoltunk ott megmaradt a víz, és emiatt volt néhol csúszós .
Teljesen igaz amit írtál, és csak a szerencsének köszönhető, hogy nem történt több tragikus kimenetelű baleset a nagy por miatt ......én pl. majdnem elcsaptam 1 pályabírót, mert nem láttam az egyenesben az ugrató elején, hogy ott áll, nem tudtam fókuszálni a pálya szélét, és sokszor volt olyan szituáció is , hogy a nagy és a kis ívek kereszteződésében majdnem össze mentünk mert nem láttuk egymást, meg az ugrókat stb....
Sajnos még mindig nem tudják a haszonleső fajta rendezők levetkőzni a régi spúr szokásaikat, és pár 10ezer forintot megtakarítanak a locsoláson
Nekem is későn jutott eszembe, hogy a szpíker bácsitól el kellett volna kapni a mikrofont, és megköszönni a rendezőknek ezt a nagy szart ...én azzal demonstráltam, hogy nem mentem a 2. futamon de, egy fecske nem csinál nyarat(sajnos) mert ha ott demonstráltunk volna, akkor a közel jövőben biztos nem spórolnának ki a kellő mennyiségű locsolást
Régen volt már ilyen Ajkán, ott vissza kértük a nevezést, igaz az utazást betudtuk kirándulásnak sajnos de utána páran elgondolkodtak a rendezés színvonalán
Sajnos ezt itt nem olvassák a rendezők
...............
Igen, én is osztom a véleményed.
A JÁSZBERÉNYI VERSENY EGY KALAP SZART SEM ÉRT.
Mi ketten mentünk a fiammal napi licensz váltottunk, 2X4000ft
nevezés 2X7000ft, transzponder tartókütyü 2X1500ft.
25000ft + utiköltség. És ezért motorozhattunk 6perc szabadedzést,10perc időmérőt és 3kört versenykörűlmények között . A többit a mindenható MAMS lefújta. Minket amatőröket nem hiszem hogy így kéne a versenypályákra csábítani. Úgyhogy én inkább nem kérnék ebből.
Szia!
én is kint voltam tegnap. bár nem szeretnék javítani a szervezők megítélésén, de jó pár képet készítettem az edzésről/időmérőről és arról a bizonyos három körről. ahogy tudom, felteszem ide a képeket. remélem páron te is rajta leszel
Tisztelt jászberényi versenyszervezők !
Mi SENIOR és MX1B versenyzők köszönjük életünk legdrágább és legrosszabb versenyben eltöltött két-három körünket !
Nem tévedés , összesen két három kör !
Nem is tudom , hogy értékelték ? 75% ?
Egy tökéletesen alkalmatlan pályán amin a locsoló berendezés kettő darab colos vagy háromnegyedes slag .
Köszönjük , hogy vagy háromszor fél órát álltunk a napon a fejetlenség miatt !
Örülök , hogy bejött a számításuk és 120 körüli versenyzőlétszám meghozta a számításukat.
A jövőben ne rendezzenek versenyt mert soha nem lesz fele ennyi versenyző se többet !
Magamról :
Kun Lajos vagyok 43 éves Senior versenyző , rajtszámom 256.
Nekem egy ilyen versenyhétvége költségeit plusz munkából és a családi költségvetés megkurtításából kell fedezni .
Egy ilyen nap ha nem számítom az önök által ellopott időt szűken számolva húszezer forint.
Engem önök nagyon megloptak !
Én egy amatőr-amatőr versenyző , sportbarát lennék , tegnap nagyon sok mindent vesztettem a hitemből is.
Ha adhatok egy tanácsot ne rendezzenek többet versenyt mert fele ekkora létszám se lesz legközelebb.
Megköszönném még továbbá , hogy a eddig színvonalas Kelet Kupasorozatot és annak megítélését tökéletesen lerontották !
Ja sajna sztem nem volt elég az ember talán és azért nem locsoltak?
Nagyon jó verseny lehetett volna ha nincs a por és a megítélése a pályának is jobb lenne .Ha lessz még legközelebb én elmegyek segíteni locsolni.
Locsoló berendezés
Senior és Mx1B-HÁROM EGÉSZ KÖR
Nevezési díj egyforma .
Extrák szponzoráltak
Senior és Mx1B AMATŐR-AMATŐR saját magát veri költségekbe
Van még egy jó fényképem. Ez az első futamunk után készült, mikor mentünk leadni a transzpondert.
Üdvözlettel: Vincze Elemér #98
Csak a jászberényi versenyhez szeretnék hozzászólni. A pálya kifejezetten életveszélyes volt a por miatt. Aki ott volt láthatta, aki nem annak rakok egy képet, hogy miben mentek a versenyzők a locsolás után! Miután kijött a pályáról az MX1A-MX2A-Extra open kategória, akkor leállították a versenyt 30 percre locsolás és pályakarbantartás miatt. A kép a locsolás után készült! Ja és a rajt utáni első körben!
Csak a szerencsének köszönhetitek, hogy nem lett komolyabb baleset a por miatt, és azzal is tisztában vagyok, hogy Fecó sem a nagy portól csavarodott abba a gödörbe de, amit tettetek az nem volt arányban a nevezési díjjal, mert az magas volt , a színvonalhoz viszonyítva!(lajtos kocsit a depó mellé, több locsoló kiállással a mosáshoz, ez csak egy apróság de, fontos)
Hogy mondjak jót is, a szabad és az időmérő edzéseken még jó volt a pálya, igaz a hátsó nagy jobbos mandinerek már akkor is adták a púdert a kerekek alá, a vonal vezetése, és az ugrók is nagyon jók voltak, csak hát sikerült ezt elszúrni, a tapasztalatlanságotokkal!
1.:-A locsolást elkezdtük már csütörtökön délben és csak szombat reggel hagytuk abba ,2 db 2colos tűzoltó tömlővel .Ezen idő alatt max 5-6 órát állt a szivattyú !
2.:-A versenyen történt balesetek egyike sem a por miatt történt ! Erről meg kellene kérdezni a balesetet elszenvedőket .
3.:-Én úgy érzem mindent megtettünk amit tudtunk .Persze ez nem volt elég ,most már mi is látjuk .És ez nem azért van mert spórolni akartunk volna akár 10-ezer FT, vagy mert el linkeskedtük volna az egészet!
4.:-Most jövök a pályáról és megnéztem a talajt ,a fölső 2cm teljesen száraz de alatta nedves a föld .Ezért lehet az hogy ahol napközben letaposták és locsoltunk ott megmaradt a víz, és emiatt volt néhol csúszós .
Sajnos még mindig nem tudják a haszonleső fajta rendezők levetkőzni a régi spúr szokásaikat, és pár 10ezer forintot megtakarítanak a locsoláson
Nekem is későn jutott eszembe, hogy a szpíker bácsitól el kellett volna kapni a mikrofont, és megköszönni a rendezőknek ezt a nagy szart ...én azzal demonstráltam, hogy nem mentem a 2. futamon de, egy fecske nem csinál nyarat(sajnos) mert ha ott demonstráltunk volna, akkor a közel jövőben biztos nem spórolnának ki a kellő mennyiségű locsolást
Régen volt már ilyen Ajkán, ott vissza kértük a nevezést, igaz az utazást betudtuk kirándulásnak sajnos de utána páran elgondolkodtak a rendezés színvonalán
Sajnos ezt itt nem olvassák a rendezők
üdvSanya72
csak a pálya
Igen, én is osztom a véleményed.
A JÁSZBERÉNYI VERSENY EGY KALAP SZART SEM ÉRT.
Mi ketten mentünk a fiammal napi licensz váltottunk, 2X4000ft
nevezés 2X7000ft, transzponder tartókütyü 2X1500ft.
25000ft + utiköltség. És ezért motorozhattunk 6perc szabadedzést,10perc időmérőt és 3kört versenykörűlmények között . A többit a mindenható MAMS lefújta. Minket amatőröket nem hiszem hogy így kéne a versenypályákra csábítani. Úgyhogy én inkább nem kérnék ebből.
én is kint voltam tegnap. bár nem szeretnék javítani a szervezők megítélésén, de jó pár képet készítettem az edzésről/időmérőről és arról a bizonyos három körről. ahogy tudom, felteszem ide a képeket. remélem páron te is rajta leszel
Mi SENIOR és MX1B versenyzők köszönjük életünk legdrágább és legrosszabb versenyben eltöltött két-három körünket !
Nem tévedés , összesen két három kör !
Nem is tudom , hogy értékelték ? 75% ?
Egy tökéletesen alkalmatlan pályán amin a locsoló berendezés kettő darab colos vagy háromnegyedes slag .
Köszönjük , hogy vagy háromszor fél órát álltunk a napon a fejetlenség miatt !
Örülök , hogy bejött a számításuk és 120 körüli versenyzőlétszám meghozta a számításukat.
A jövőben ne rendezzenek versenyt mert soha nem lesz fele ennyi versenyző se többet !
Magamról :
Kun Lajos vagyok 43 éves Senior versenyző , rajtszámom 256.
Nekem egy ilyen versenyhétvége költségeit plusz munkából és a családi költségvetés megkurtításából kell fedezni .
Egy ilyen nap ha nem számítom az önök által ellopott időt szűken számolva húszezer forint.
Engem önök nagyon megloptak !
Én egy amatőr-amatőr versenyző , sportbarát lennék , tegnap nagyon sok mindent vesztettem a hitemből is.
Ha adhatok egy tanácsot ne rendezzenek többet versenyt mert fele ekkora létszám se lesz legközelebb.
Megköszönném még továbbá , hogy a eddig színvonalas Kelet Kupasorozatot és annak megítélését tökéletesen lerontották !
Tisztelettel !
Kun Lajos