Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2504t-t már csak a korodnál fogva is
A 250 4t ajánlanám inkább, a motor típus választás főleg használtból arra nincsen tanácsom, ki kell fogni
... jah... és még annyit hogy kb 600-650e-em van, abból milyet lehet kb venni?
Ez a sárgaság patika nagyon , többet simogatom mint a csajomat a telói meg át vannak szelepelve, nagyon eldolgozzák a rumplikat, meg faszán be vannak állítva ami a leglényegesebb dolog
Hali!
Pár jó tanácsot kérnék Pl: most egy 250 2t motorom van és le szeretném cserélni egy 4 üteműre. Szerintetek melyik lenne jobb 250 4t vagy 450 4t? És még milyen tipus suzuki, kawa, honda, yamaha?
Irjatok lécci pár jó dologot róluk
Szevasztok!
Ha service manual kell például a 94-es 250-es YZ-hez vagy másfajta krosszmotorhoz akkor óccsó pizé van. 2 rugó + postaköltség 1982-es évjárattól napjainkig.
Jobb,részletesebb mint a gyárik amiket a mocikhoz adnak.
Az alját nem kell valószinüleg szétszedni
és még azt szeretném h ha a teleszkópszár végén lévő anyát csavarom kifelé akkor az nem csavarja ki a satuba befogott alsó alutömbből a teleszkópszárat? így szét lehet szedni?
hát megpróbálom... am gázos teló... 250es 94'es Yz-é
Szasztok!

Nekem is telószimering cserés a moci elől!

De nem teljesen ilyen a szétszedés, gondba is leszek!
Az évem evvel kezdődik!
Milyen teló? azt is tudni kellene meg milyen évj?
Nem az egyszerűséggel vagy bonyolultsággal van gond, hanem a szakértelem és szerszámhiánnyal, álltalában.
csak elsőre tűnik bonyolultnak. Egyszerű mint a fa ék.
Szerintem meg ne nyúlj hozzá, inkább vidd el valakinek, aki ért hozzá! Hamar tudsz nagy kárt csinálni!
Az alsó csavarhoz nem kell nyúlni szétszedésnél. Lazítsd meg a két telóbefogót majd a felső nagy csavart is lazítsd meg, de csak a befogó után . Majd vedd ki őket a külső szimeringet húzd le alatta van egy nagy zégergyürü vedd ki azt is, majd a felső nagy csavart tekerd ki alatta van egy rugó és egy műanyag szár. van rajta két anya azokat is tekerd szét. Majd egy erős rántás és az alsó felsö szárat szét tudod szedni és le lehet húzni a régi belsö szimeringet.
ha csavarhúzós a fej akkor a felsö a nyomo alsó pedig a húzó csillapittást tudod állitani
HELP... nem tudom szétszedni a telót... az alján van egy anya azt kellene csavarni? van 2 csavar is az egyik fent a másik lent azok valami állítók lennének?
na igen az rmz-ék télleg tutik, bár személyesen nem volt hozzájuk szerencsém, de dícsérik- kiváló ár érték arány, injektoros- milyen ha volt már a kezed alatt?
Mikor a yamit vettem akkor néztem 1 rm-et is
de a telója az szar volt, na a moci sem volt olyan robbanékony mint a kékség
ja azt nem irtad hogy a köz telo folyik arra nincs harisnya tudtommal.kapd szét aztán majd látog hogy mi a pálya
hát igen... csak most vettem vagy 2hónapja a motort... és már úgy adták el h folyt az olaj... központi telóra még nem láttam sehol se harisnyát... azért kösz mindent... akk lemegyek és szétkapom
látom mást is 2x dobott be hogy a szarba, mert az elsőt be sem rakta
lehet hát,de nézd meg elöbb hogy nem e koszos?egy darabig szokta birni ha kivan takaritva rendesen,erre jo a telo harisnya.
Én is yamiztam sokáig de, ha csak ezt meg az enyémet összeveted akkor tudod , hogy miért, és a suzuki is van már olyan tartós mint a kékség....
aham... és ien szimeringet lehet csapágyboltban venni?
szimering csere vagy takarisd ki,olaj töltés,sztem