Szerintem nem is lényeg , hogy melyik márka az első számú . A lényeg , hogy a szabadidő ne berheléssel teljen . De ezt nem is szántam vita témának mert nem vagyok akkora szaki , hogy nagy okosságokat merjek állítani. Csak a paírformára hivatkoztam . No joccakát mindenkinek!
Üdv!
Szerintem tök 8 , hogy ki milyen márkát választ a hobbyjához . Mindent a pénztárca és a fanatizmus dönt el . A cross az nagyon költséges , de tény , hogy a KTM viszi a prémet . De nem kell mindent elhinni amiket irnak .
Én 2 évesen vettem 98-as YZ 400F-et 4 évig használtam gyűrűt cseréltem benne (de azt sem kellett volna) és az 5. sebességi fokozat fogaskerekeit, persze a kopó alkatrészeket is. Most 2002-es 426-ból átalakított 450-et hajtok nálam bevált a Yamaha.
Haverod ktm-jébe akkor vmit vki nemjól csinál mert csakúgy nem lesz 2 versenyenként kuplungos. Ha így lenne senki nem menne ktm-el.
Amúgy én meg hallottam olyanokat, hogy rmz-nek crf-nek úgy szakadnak a szelepei mintha kötelező lenne, és akkor az még szétver pár dolgot a blokkban, de ha nem szakadna akkor is 50üo.(jóesetben), és úgyis csere, ami elég szép összeg ha jól tudom. És azért mert 1db ktm-nek heggeszteni kellett a kipufogóját igy megbélyegezni.. hát..
Na de nekem nem volt japán crossom, nem vágom milyen, de a szervízigényéről azért hallottam olyanoktól akiknek volt és hát.. ennyi
köszi szépen de már felvilágosított más is és pontosanazt ajánlotta mint te.ugyhogy crf mellett döntöttem és csütörtökön megyünk nézni eggyet.mégegyszer köszönöm
Haveromnak van egy 2003-as, két versenyenként kuplungos. KTM-el sok problémád lesz, ha motorozni szeretnél akkor japánt vegyél, ha meg bütykölni szeretsz akkor KTM-t.
Egyébként múlt héten voltak a pályánkon a KTM-től tesztelni az új modelleket, és már hegeszteni kellett az egyik gép kipuját. Tök jó, hogy alig pár órás gép, és már hozzá kellett nyúlni. Készült is a jegyzőkönyv, hogy mikor, mit, hol, mennyi idő után kellett csinálni rajta. KTM drága motor - most az újra gondoltam -, az árkülömbözetből egy japánnal jó ideig elmotorozhat az ember.
sziasztok most szeretnék venni egy crossmotort.pontosabban a ktm sx 525 öt nézegetem.ha valakinek van tapasztalata a géppel kapcsolatban kérem jelezze.esetleges típushibák rdekelnének.plusz még arra is kíváncsi vagyok hogy az alkatrészárak hogy alakulnak ktm éknél,mondjuk egy yamahához hasonlítva.mennyire bírják a ktm sx 525 ösök.válaszaitokat várom.
hello bár nekem nem volt ilyen motorom! csak azt mondom amit hallok! első szériás motor nem bevált!
ahány ilyen motorrol hallottam mindbe elszakadt a főtengely! onnatol kezdve pedig a fantáziádra bizom mi maradt a henger- hengerfejböl! nagyon könnyen rá lehet költeni azt a 2-300ezrt is ilyen esetben! ezzel nem lebeszélni akarlak rola csak egy érv ellene! üdv
sziasztok!azért ebbe a rovatba írok mert remélem itt szakavatott embereket találok....... na szval.... szerintetek érdemes e venni YAMAHA YZ400-ast 1998as évjárat........ és hogy ezek a régi típusú gépek mennyit mennek el felújítás után?, válszaitok előre is köszönöm!
üdv
és mennyiért adod?