mennyit akarsz rákölteni?
nekem is van egy 250-esem,olcsón,szinte friss alkatrészekkel.(kb 5 tank benzint motoroztam ki belőle)
nekem feleslegessé vált,pedig nagyon büszke vagyok rá.nézd meg! http://www.kepesmotor.hu/honda...
hell! a motulnak van egy ESTER bázisu verseny váltoolaja én azt ajánlom! olyan 3000ft körül van egy liter de nagyon jo a motorex is! az a lényeg csak szintig öntsed mert ezek az olajok nagyon tapadnak a fémfelületre és ha tulöntöd egy idö után csuszni fog a kuplungod! csá
Amúgy csak úgy benéztem valameik nap a ktm szalonba és megkérdeztem hogy egy sx-125 höz mennyi egy dugó-gyűrü készlet és aszonta hogy oan 40-50 ezer körül.Az annyira jó hogy ér annyit vagy csak azért mert gyári?Jah meg még annyit hogy a wössner jobb mint a prox?
Aki nevetett az nem Grillmayer volt?vagy esetleg Borka Jani?fiatalabb volt,vagy idősebb?
sztem amúgy igencsak rendben vannak ezek a gépek.nekem mindig csak idősebb volt ennél,úgyhogy nekem már ez is nagy előrelépés.
Tök jó,hogy tudsz menni olyan emberrel,aki jobb nálad,mert úgy lehet igazán gyorsan fejlődni sztem.meg az is nagyon jó,hogy el tudtok menni sok jó pályára.Nálunk sajnos úgy néz ki,hogy egy darabig nem lesz semmi komoly pálya.sajnos.
Akkor értem pont haza barátnőtől és még nem tudtam elaludni.
meglestem az újdonságod , elég szép teremtés
ma mehettem volna motocross versenyre monokra , egyik barátommal aki tulajdonképpen versenyzik is 250 A ban, és ma van a díjkiosztója is lehetséges , hogy öszetett 3.ra be tud jönni.
na ezzel a sráccal voltam a multkor Tiszapalkonyán edzeni,vagyis inkább csak ő edzett.én meg közdöttem az akadályokkal amiken ő 5 méter magasakat repkedett.(a végére énis belejöttem )
Tiszapalkonyán amikor kint voltunk volt egy srác és kb 4 vagy 5 motorost oktatott .amikor elgurultunk mellette és meglátta , hogy egy 426 tal robogok be a pályára kicsit elnevette magát ami úgy igazából nem tetszett. .a barátom világosított fel , hogy Németh Kornél után ő a legjobb motocrossos. valszeg azért nevethetett mert ilyen gépet ő már csak fekete -fehér képeken szokott látni.de hát valahol el kell kezdeni.
Ezzel a barátommal (aki tulajdonképpen a szerelő segítségem ) fogok menni motorozgatni a dédestapolcsányi MC-pályára , mert a következő versenye pedig valamikor okt.közepén lesz-én leszek az ellenfele- akire persze egy kör alatt kettőt tud ráverni
volt idö mikor hirdettem végülis ha megfizetik eladom! de 1,2 nem kapok érte biztos amugy meg nemadom! a dekort menyasszonyomtol kaptam! amcsis cucc valami rider resort oldalrol rendelte! keress rá neten! 46 rongy volt az ára postaköltséggel de még van egy +one üléshuzat azt nemcseréltem ki!
hát nemtom.
én a lőtérre valszeg elvből nem megyek ki,mert a lovassuli,ahova régen jártam nem messze van.igaz,hogy az edző rendes,de tudom mit gondol az ott való motorozásról.
De régebben hirdetted a kxf-et nem?az miért volt?
Kár,hogy így alakult ez a seres pálya.mire lett egy értelmes motorom,amivel kijárhatok,nincs pálya.Lehet kimegyek,hátha kijön a hangra,és megkérdezem tőle,hogy mi a terve.bár most lehet jobb,ha nem zaklatom.
Hol vetted a matricát?később én is szeretnék valami jót és érdekelne a választék.
ááááá fájna a szivem eladni! hát vazze nincs egy pálya szabolcsban! seres valoban elhajtott mindenkit sokan nemfizették a napidijat meg egyéb okokbol és végül megelégelte! holnap kimegyek délután a simai uti lötérre mert elvonási tünetek jelentkeztek rajtam! szóval menni kell! nemérdekel beleugratok a COP szájába ha arrol van szó! bár beszéltem egy sráccal aztmondja lehet kijárni! nekik még nemszóltak! hát grat a mocihoz! balesetmentes motorozást meg ingyen benzint minden crossosnak! üdv:tommy
nem!amúgy nem is 426,hanem 400.Nem a környékről vettem.
hát most semerre.
a régi pályát turán nem nagyon lehet használni,az "új" a Seres Janié az meg valszeg befellegzett különböző okok miatt.
Jó lenne tényleg valami jó kis pálya,vagy jó lenne az,de úgy hallottam,hogy komoly egészségi probléma van a családba és Jani bá-nak most a legkisebb dolga is nagyobb annál,hogy a pályával foglalkozzon.
úgyhogy egyenlőre marad az endurozás továbbra is,aztán később hátha megoldódnak a dolgok.
Te szoktál mostanába járni vhova?
eladtad a kxf-et?
Te mit csinálsz még 3negyed 4 kor?buliztál?
tettem fel adatlapra képet
hát esztétikára majd lassan nekem is kell egy kicsit áldozni,de majd mindent szépen sorban.
én is szívesen megnézetném a blokkját , de sajna nem nagyon vágom ezeket a hadműveleteket , így maradok szerintem , hogy csak kompressziót méretek. Abból is lehet következtetni egy két dologra , mert valahol 12-14 bár között kellene lenni optimális esetben.
képet majd dobhatnál fel róla , hagy nézzem meg miféle szépséghez jutottál hozzá.anno énis 400f -ben gondolkodtam ameddig nem volt meg a 26-osra a dohány.
az enyémre még ráfér némi esztétikai javítás, de már alakuloban van a szépségem
mostanában kezdtem el tanulgatni az egykerekezést, meg szereintem mais megyek délután,remélem még tudok írni utánna , nem töröm ki a nyakam a nagy gyakorlásban
Na megvettem a 400ast
Most boldog vagyok,remélem az leszek vele sokáig.
Figyi egy terepmotorra bármikor lehet költeni súlyos tízezer forintokat szépen sorban.
én még most nagyon örülnék,ha nem kéne hozzányúlnom egy darabig,de még idén belenézek a blokkjába,hogy mi újság.
eléggé kacifántos az én vételem , mert már régóta akartam motort éshát ez pont kapóra jött , mert egy haverom passzolta át.bár még most sem tudom , hogy jó vétel volt e.kb 3 hónapja vettem és amikor én nézegettem a hirdetéseket akkor kb 650 körül mentek (énis ennyiért vettem) , de optikailag hibátlanul, ez meg ugye a képen is látszik , hogy egy kicsit "le van lakva" (de a srác nemis foglalkozott vele nagyon).tehát mivel nekem szükségem volt egy motorra ezért beleugrottam és csak utánna derültek ki sisebb nagyobb hibák (de a blokkot az tudtam , hogy hibátlan).utánna kiderült , hogy a pufogó rendszerem az nem gyári és , hogy kb olyan 100-120 -at kóstálhatott amikor rádobták anno.tehát először amikor kezdetek előjönni a hibák átvertnek éreztem magam - de a rendszert amikor megtudtam , hogy egész jónak mondható - és , hogy vagy 50 ezernyi ráfordítással már van egy elfogadható motorom amivel már jól is erzem magam , akkor kezdetem elfogadni , hogy tulajdonképpen én jártam jól.... vagy nem tudom...
Egyből CR250? hm.
Na mindegy. A dugó 12ezertől (Meteor) olyan 30ezerig (Wössner, Prox, Wiseco) van, de ne ezen aggódj, hanem hogy nem azt az olajat kell belekeverni, amit a Simson elbír, hanem ha jót akarsz, és sokáig akarod használni a gépet, akkor minimum Castrol 2T (Power Racing 1), vagy ezzel egyenértékűt, aminek literje 3700Ft, és nem árt 1:33-ba keverni (én pl. 1:20-ba keverem a 125-ösbe)
Meg ne sajnáld a légszűrőt cserélni, vagy gyakran mosni, és olajjal átitatni (légszűrőolajjal).
Ezek (krossz)versenygépek. Szponzorált pénzes versenyzőkre tervezték eredetileg, versenykörülményekre kiélezve. Ha endurozgatni akarsz, vegyél inkább enduro-t.
Sziasztok!
Én mostanság gondolkozok egy CR250 megvételén, és azt szeretném kérdezni h kinek mi a tapasztalata róla. Mennyibe kerül bele egy dugó, mik azok a dolgok amiket adott időközönként érdemes cserélni és ezek mennyibe fájnak. Szal leginkább a fenntartási költség érdekelne! köszi!
Üdv: Matyi
www.fotofoto.uw.hu
nekem is van egy 250-esem,olcsón,szinte friss alkatrészekkel.(kb 5 tank benzint motoroztam ki belőle)
nekem feleslegessé vált,pedig nagyon büszke vagyok rá.nézd meg!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Amúgy csak úgy benéztem valameik nap a ktm szalonba és megkérdeztem hogy egy sx-125 höz mennyi egy dugó-gyűrü készlet és aszonta hogy oan 40-50 ezer körül.Az annyira jó hogy ér annyit vagy csak azért mert gyári?Jah meg még annyit hogy a wössner jobb mint a prox?
sztem amúgy igencsak rendben vannak ezek a gépek.nekem mindig csak idősebb volt ennél,úgyhogy nekem már ez is nagy előrelépés.
Tök jó,hogy tudsz menni olyan emberrel,aki jobb nálad,mert úgy lehet igazán gyorsan fejlődni sztem.meg az is nagyon jó,hogy el tudtok menni sok jó pályára.Nálunk sajnos úgy néz ki,hogy egy darabig nem lesz semmi komoly pálya.sajnos.
meglestem az újdonságod , elég szép teremtés
ma mehettem volna motocross versenyre monokra , egyik barátommal aki tulajdonképpen versenyzik is 250 A ban, és ma van a díjkiosztója is lehetséges , hogy öszetett 3.ra be tud jönni.
na ezzel a sráccal voltam a multkor Tiszapalkonyán edzeni,vagyis inkább csak ő edzett.én meg közdöttem az akadályokkal amiken ő 5 méter magasakat repkedett.(a végére énis belejöttem )
Tiszapalkonyán amikor kint voltunk volt egy srác és kb 4 vagy 5 motorost oktatott .amikor elgurultunk mellette és meglátta , hogy egy 426 tal robogok be a pályára kicsit elnevette magát ami úgy igazából nem tetszett. .a barátom világosított fel , hogy Németh Kornél után ő a legjobb motocrossos. valszeg azért nevethetett mert ilyen gépet ő már csak fekete -fehér képeken szokott látni.de hát valahol el kell kezdeni.
Ezzel a barátommal (aki tulajdonképpen a szerelő segítségem ) fogok menni motorozgatni a dédestapolcsányi MC-pályára , mert a következő versenye pedig valamikor okt.közepén lesz-én leszek az ellenfele- akire persze egy kör alatt kettőt tud ráverni
én a lőtérre valszeg elvből nem megyek ki,mert a lovassuli,ahova régen jártam nem messze van.igaz,hogy az edző rendes,de tudom mit gondol az ott való motorozásról.
De régebben hirdetted a kxf-et nem?az miért volt?
Kár,hogy így alakult ez a seres pálya.mire lett egy értelmes motorom,amivel kijárhatok,nincs pálya.Lehet kimegyek,hátha kijön a hangra,és megkérdezem tőle,hogy mi a terve.bár most lehet jobb,ha nem zaklatom.
Hol vetted a matricát?később én is szeretnék valami jót és érdekelne a választék.
hát most semerre.
a régi pályát turán nem nagyon lehet használni,az "új" a Seres Janié az meg valszeg befellegzett különböző okok miatt.
Jó lenne tényleg valami jó kis pálya,vagy jó lenne az,de úgy hallottam,hogy komoly egészségi probléma van a családba és Jani bá-nak most a legkisebb dolga is nagyobb annál,hogy a pályával foglalkozzon.
úgyhogy egyenlőre marad az endurozás továbbra is,aztán később hátha megoldódnak a dolgok.
Te szoktál mostanába járni vhova?
eladtad a kxf-et?
tettem fel adatlapra képet
hát esztétikára majd lassan nekem is kell egy kicsit áldozni,de majd mindent szépen sorban.
én is szívesen megnézetném a blokkját , de sajna nem nagyon vágom ezeket a hadműveleteket , így maradok szerintem , hogy csak kompressziót méretek. Abból is lehet következtetni egy két dologra , mert valahol 12-14 bár között kellene lenni optimális esetben.
képet majd dobhatnál fel róla , hagy nézzem meg miféle szépséghez jutottál hozzá.anno énis 400f -ben gondolkodtam ameddig nem volt meg a 26-osra a dohány.
az enyémre még ráfér némi esztétikai javítás, de már alakuloban van a szépségem
mostanában kezdtem el tanulgatni az egykerekezést, meg szereintem mais megyek délután,remélem még tudok írni utánna , nem töröm ki a nyakam a nagy gyakorlásban
Most boldog vagyok,remélem az leszek vele sokáig.
Figyi egy terepmotorra bármikor lehet költeni súlyos tízezer forintokat szépen sorban.
én még most nagyon örülnék,ha nem kéne hozzányúlnom egy darabig,de még idén belenézek a blokkjába,hogy mi újság.
Na mindegy. A dugó 12ezertől (Meteor) olyan 30ezerig (Wössner, Prox, Wiseco) van, de ne ezen aggódj, hanem hogy nem azt az olajat kell belekeverni, amit a Simson elbír, hanem ha jót akarsz, és sokáig akarod használni a gépet, akkor minimum Castrol 2T (Power Racing 1), vagy ezzel egyenértékűt, aminek literje 3700Ft, és nem árt 1:33-ba keverni (én pl. 1:20-ba keverem a 125-ösbe)
Meg ne sajnáld a légszűrőt cserélni, vagy gyakran mosni, és olajjal átitatni (légszűrőolajjal).
Ezek (krossz)versenygépek. Szponzorált pénzes versenyzőkre tervezték eredetileg, versenykörülményekre kiélezve. Ha endurozgatni akarsz, vegyél inkább enduro-t.
Én mostanság gondolkozok egy CR250 megvételén, és azt szeretném kérdezni h kinek mi a tapasztalata róla. Mennyibe kerül bele egy dugó, mik azok a dolgok amiket adott időközönként érdemes cserélni és ezek mennyibe fájnak. Szal leginkább a fenntartási költség érdekelne! köszi!
Üdv: Matyi