Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A könnyű motor könnyű fara sokat nyom a latban csúszkálásnál. :-) 800-as Intruval nagyon elégedett volt vele az egyik cimbora, bár az közel másfélszer olyan nehéz mint az én motorom. Viszont a tiédhez képest meg az enyém másfélszeres súlyú (bár a fara ennek is könnyű).
Hát majd mellássuk mit bírnak a BattleWingek, amikre azt mondták többen hogy tartós cucc, de ezt hallottam a Metz Tourance-ról is aztán 14e és pápá mintázat. na jó, van aki szerint ezért még leszáll a repülő, de én le fogom vetetni. Akinek kell egy tábla Milkáért elviheti lefüstöltetni. :-D
Ha a novemberi, meg a januári kimerészkedést lightosra tervezed, akkor nyugodtan vedd meg az ME880-at. Igazat megvallva vizet nem nagyon szerette, de lehet, hogy a motorom seggének 30 kilós súlya is nagy szerepet játszhatott ebben. Amúgy meg dűtögetni bátran lehet, amit te, és a motorod tudtok, azt ez is fogja hozni. (szerintem legalábbis)
Az nem a rendőrség hibája, hanem a miénk: a minket képviselők a nevünkben ezt kérik tőlük valamilyen formában (mint a bakter Bendegúztól: mit tudja ő, hol legeltessen, de ne vékony tehenekkel jöjjön haza). Okos nép vagyunk, amelyik joggal büszke a nagyjaira...
jah, akik nincsenek kocsiban azok máshol töltik a munkaidejüket pl búzán hell-t isznak és szórakoznak, a támadót meg 50 méterrel odébb egy szolgálaton kívüli nyomozónak kell lefegyverezni (valamelyik reggel amikor késsel kértek kölcsön egy kis zsebpénzt)
Majd a mozgó trafinál nem fog szundizni. Meg tegyük hozzá,hogy az 1800 rendőrnek elenyésző százaléka lehet kocsiban. Nem minden rendőr jár kocsival.
A rendőrséggel nem ott van a baj, hogy megállít igazoltatni, hiszen az is a munkája részét képezi.... nézze meg, hogy érvényesek-e az okmányok, akár büntessen azért, ha valóban szar a gumi, gyorshajtásért.... de amikor már ilyenekkel jön, hogy mutasd meg a tartalékszemüveget..... stb., na ilyenkor mondom én , hogy lenne más dolga is, pl a szikszói gyilkos(ok) még mindig szabadlábon rohangálnak vagy esténként az eldugott falvakban járőröznének.
Valóban útnak engedtek 1800 új rendőrt, de mire? ülni a kocsiban és nézni a trafit, bár még azt sem kell, csak szunyókálni, nem egyszer láttam, hogy mérnek és közben alszanak a kocsiban...
3-4-500e (ami éves szintre februártól decemberig elosztva) mellé nem fér be még 50e év közben. Nem csak hátsó kell, első is. Nem, nem fér be. Ez van. Év közben amikor motoroznék nem pedig gumira gyűjtenék nem tudom beszúrni a plusz költséget. Vagy lesz gumi a motorra de nem motorozok, akkor viszont elmúlik a nyár és örömmel tehetem fel szeptember végén az új gumit. ja hogy azzal már semmire nem megyek mert a motorozásra alkalmas idő elmúlt? De szar nekem. Ennyi. Télen összeszedem a gumi árát, mert akkor nem nagyon van motorozás hétvégente, marad a bankszámlán annyi hogy jusson gumira, de akkor az tartson már ki egy 64Nm nyomatékkal és 67 lóerővel rendelkező gépsason ha nem nagy kérés úgy 15-18ekm-t. Mert a DL ezekkel a paraméterekkel bír. Főleg úgy hogy igazán hajszolva sincs, pár Bükközést leszámítva inkább csordogálás meg értelmes tempóban melóba járás teszi ki a kilométerek nagy részét.
Szerintem klappol. 3-4-500e egyéb kiadás mellé nem fér be +1 hátsó? Fusson el 20000-et, vagy annyit, mint a lánc? Autógumi. Vagy legfeljebb olyan nyomatékú motor, mint a GPZ500 és társai, a gyárinak megfelelő fajta és nyomásra beállított gumikkal.
Mindegy, , csak a gumi és a nem rajta spórolás volt tegnap vmilyen formán a téma, aztán a minden más helyett leginkább a guminál kötnéd a kompromisszumot? (a mondat hangsúlya a "mindegy"-en = kinek a pap.. )
Plusz még valami. Nekem nem elég hátsó gumit cserélni. Ha lefut a hátsó vége az elsőnek is. Csere csak szettben.
Jut eszembe! A számításod korrigáld ki azzal hogy 2009-ben a benya max 260 volt míg a fizum ugyanennyi mint most! Szóval a 350 az az idénre igaz. Nem is voltam még sehol csak az évadnyitón... És még 1-2 hónapig nem is biztos hogy fogok tudni menni egy Eger oda-visszánál komolyabbat. pedig egy jó szloták csavargás már jó lenne.
A számítás ott nem klappol hogy OK, beleszalad 18e km aminek megvan a költsége (szervízköltség saját magamnak intézett olajból magamnak intézett szűrőből SK elvégezve filléres tétel) de amellett NEM MARAD még egy 50e-s gumiszettre pénz. Míg télen van időm gyűjteni és aztán tavasszal új gumit feldobni. Most télen is tudtam annyit gyűjtögetni hogy láncszett (felkerült) gumi (még nem) komplett szűrős-gyertyás-szelepellenőrzéses nagyszervíz (SK megcsináltam az anyag meg megvan olcsóért magamnak), kb 100e ráfordításra jusson, pedig az idei év nagyon szarul indult anyagilag. Év közben ez esélytelen mert vagy ráköltök vagy motorozok vele és még így is ki kell hagyjak olyan ziccereket mint egy csak benzinköltséget fizetős erdélyi túra, vagy egy most pünkösdi tényleg olcsónak mondható Alpok túra. Na ezért nem mindegy mennyit megy el egy gumi.
Az rendben, de vékony pénzről volt szó. (ha) Megyek 18.000 km-t: 180 (db 100km) × 5 (liter/100) × 350 (Ft / liter), 3 v több olajcsere, egyéb szerviz, hát akkor nincs mit sokallanom a második hátsó gumin.
Van akinek 10ekm épp csak több mint egy fél szezon.
Én is keresem azt a gumit ami elmegy szezon elejétől szezon végéig. Eddig nem volt túl sikeres a keresgélés, a mostani Metz Tourance is csak a tavalyi szar idő és a szűk anyagi és túralehetőségek miatt élte túl az idén márciust. Egy 2009-hez hasonló 18ekm-es szezonban elvérzett volna augusztusra.
komolyan fontolgatom a Metz ME880-at én is, bár tökéletesen méret nincs belőle, de kezd elegem lenni belőle hogy egy 50e-s szett nem bír ki egy szezont. PR2-ből nins méret előre, PR3 baromi drága, Dunlop RoadSmart szintén rohadt drága, Conti TrailAttack jöhetne még szóba de kérdés hogy bírja a strapát, RoadAttack2 ugyanaz a gyártástechnológia csak kisebb profilmélység újonnan, durván egy hónapig vacilláltam mi a francot vegyek a mocira. És persze nem árt ha november végén még van tartása vizes úton. Vagy január hatodikán ki tudok evickélni a latyakos utcákon a főútra kicsit moccolni.
Az en velemenyem pedig pofatlanul hozzaszolva h,gumin,fek,futomuven,soha nem szabad sporolni.Sajnos ezeken a dolgokon az eletunk mulhat.Teny h manapsag a hatosag emberei is mintha igen keresnek bennunk a hibakat,de ettöl fuggetlenul,ne sporoljunk ilyen dolgokon.
Én jó hangulatban olvastam, de az írásod mégis úgy jött le velük kapcsolatban, mintha nem viccnek szánnád.

Ami a gumit illeti: nem azt mondtam, hogy 70-ért kell venned, és majd én beosztom a pénzed, hanem azt, hogy akörül egy 1000-es gép papucsai megvannak, nem a legolcsóbb forrásból. Tehát tízezrekkel beljebb is kapsz új, pár éves gyártású gumit. Jó választás esetén (ehhez a két végállás között rángatás mentesen járó csukló se árt, az jó a fogyasztásnak is) 10ekm amit egy hátsótól várhatsz. Az gondolom azért nem egy év alatt ugrik be. Számolj, ha használt gumikat rakatsz fel, mennyiszer fizetsz ezen a távon szerelést, hányszor jutsz kopásjelzőre, stb.
Ami az 5e--t illeti, az egy 50 rongyos új garnitúra árának 10%-a, ami ez esetben elillant a semmibe, azaz a következő gumid ennyivel került többe, meg az autókázás kellemetlenségével (motort otthagyva haza, meg vissza érte). A "baleset" bekövetkezett: megbírságoltak. De csak 5-re. A kisebb valószínűségűnek tartható, gumi miatti baleset bekövetkezése minimum a többszöröse, gondolom 5-ből legfeljebb szívességként vinnéd a defekten kívül más bajt nem szenvedő motorod, a C1800 által vázolt egyéb eshetőségről nem beszélve. Van, amikor az olcsóbb a drágább...
Most miért nem lehet kibírni még nem egészen egy hétig?
A Soltészon mellesleg egy helyi maszek cég van. Nem komolytalan cég, de nem is felel meg azoknak amiket én írtam.
Üdv!

Én most cseréltem gumit a motoron, eddig az volt amivel vettem (bridgestone bt014). Mindig olyan "furcsa" érzésem volt motorozás közben, mintha tűhegyeken motoroznék és hogy egy kisebb szél kivinné alólam a motort, főleg az elejénél éreztem ezt. Sosem csúszott meg vagy ilyesmi, de nem éreztem magam stabilan. 100%-san nem tudtam, hogy mitől lehet ez, csak sejtettem, hogy a gumi miatt, ami a mai nap be is igazolódott, ahogy megkapta a friss gumikat. Olyan mintha más dimenzióban motoroznék.... igaz, hogy fájópont amikor gumit kell cserélni, de ezen tényleg nem lehet/szabad spórolni...
soltésznagykálmánon?)))
Ifa Werke.
További szép estét részemről mének dikózni.
Nem titkos.
Csak még nem dolgozom ott és ezért nem is nagyon mondom senkinek hogy oda fogok menni. Vevők közül is csak annak mondom aki látta az álláshirdetést és rákérdez, nehogy az legyen hogy már oda csábítgatom a vevőket.
Másodikán megírom hogy hová mentem melózni. Teherautós cég, nagy európai céghálózat hazai leányvállalata. Egyelőre legyen elég ennyi.
na ,de akkor ,hová is mész?
ha titkos küld el privátba,,,
Hááát, olyan igazi, nagy kínálattal rendelkező, jó áron dolgozó bolt nemtom van-e Ahol mindenki megtalálja magának a ruházatot a chopperistától a sportmotorosig, a legolcsóbb cordurától a zsidógyerekek lemetszett előbőréből készült csúcs púpostiritarka sportruháig ráadásul mindenből van méret plusz még a technikához is van olaj, szűrő, betét, gyertya polcról meg kiegészítők? Ilyen nincs. És nem is lesz többé. Egyszerűen mi magunk tesszük tönkre azzal hogy ezt-azt egy-két-öt ezressel olcsóbban látjuk a neten, ahonnan megrendeljük és hozza a futár. Hogy a netes bolt fenntartási költségei egy hagyományoshoz képest elenyészőek? hogy effektív árukészlete nincs, nagykerből megveszi és továbbadja? kit érdekel? nem 8 hanem csak 7e a betét, vagy nem 28 hanem csak 25 a lánc. De ha szombaton nagyon kéne valami csak sírunk azért a boltért ami nem volt versenyképes de volt minden akár szombaton is és nem kellett hétvégén nézni az üzemképtelen motort mert a futár nem hozza ki csak keddre...
El sem hinnéd hogy jó gumival akár az aszfalt akár más egyéb felbukkanó vészhelyzetet mennyivel normálisabban lehet lereagálni mint kopottal. Sőt. A gyártón/minőségen is sok múlik. Pár gumit elnyűttem már zsír új korától a lefutottig, de a végére mind elvesztette az újkori tapadását és nem kicsit. Ezt addig nem tudhatod míg egyszer zsír új gumikat nem raksz fel. Sok az 50-60e amennyiért SV-re már van gumi? Ha elfirkálsz, eltöröd a lábad és nem tudsz melóba menni, menni idő alatt jön össze ennyi a táppénz/rendes fizu különbözetéből? Akkor sem fog ez az összeg jól jönni. Ha emiatt lesodródsz ívről és összebaszod a mocid abban mennyi lesz a kár? Persze lehet mondani hogy poros/hullámos/kátyús az ív és a többi de egy friss gumival lehet ki tudnád kerülni míg egy használttal már nem mered dönteni mert már így is csúszkál.
Persze a pénz és a szükség nagy úr, senkinek nem kell sztem a topicban bemutatni ezt, nem hiszem hogy csilliárdosok lennénk. Legközelebb nézz rá a nődre és gondolj arra hogy neki is baja lehet vagy elveszítheted azért mert most spórolsz.
bánja a fenne ,akkor ígyuk el...