Ez igaz.......Nekem fel se tűnt
Azér van még hova süllyedni a mai fiatalságnak Mi is műveltünk nem egyszerű dolgokat, de azért próbáltunk úgy viselkedni, mint ha emberek lennénk..........pláne nem levizelni a rendezvény többi résztvevőjét, de még csak járdára se nem hogy a terem közepére.
Sziasztok!
Van nekem egy Cagiva Prima R tipusú motorom. Az a problémám, hogy mikor beindítom(szivató kell hozzá) max fordulatig kipörög, és ha leveszem a szivatót leáll a motor. Mi lehet a gond? Fontos lenne a segítség! Előre is köszönöm szépen!
ma elmentem kipróbálni a virgácsit motoríkusan nagyon jó ,de tiszta rozsda! krómozni kell !szinte mindent! amúgy nagyon pipec jól megy stb. ,de úgy nézki mint amit 20évig az esőn tároltak...(((
Bocsi aki érte hozzá ac pumpa nem tolja be a benzint(yamaha yzf 750r ről van szó)mi lehet a gond?membrán elfáradt?esetleg ezeket lehet javítani vagy kuka?köszi a választ fontos lenne mer itt a jóidő!:)
Dani, ezek az emberek a saját és mások halálát kívánják, csak nem tudnak róla. Elég annyi, hogy a "csapatás" párszor még beleférjen, nagy mákkal, majd azt hinni, hogy akkor ez megy, működik, tudja, a vérében van. Csakhogy a tévedésre alapozott döntésekre újabb téves döntéseket hoznak a hinni szeretők részéről és a tévedések vígjátéka ebben a témában átmegy drámába vagy tragédiába.
Jelen esetnél mindegy, azt hitte-e, hogy belefér, vagy azt, hogy nem jönnek ki elé (vagy egyebet), a realitás megdöntötte, bármi is volt az elképzelése. Lehet 6-koppon is előzni, de abban a pillanatban ez érvényét veszíti, hogy felmerülhet az előzendők közötti kis távolságból, hogy egyikük szintén előzésre gondol esetleg. Én rendkívül pesszimista szemlélettel igyekszem vezetés közben tervezni, ezért nem szokott különösebb meglepetés érni, vagy legalábbis ami ér, az a kellemes, előzékeny fajta, a többi meg leginkább saját tévedés.
Tudod sokaknak jól jönne egy veztech tréning hogy kicsit képbe kerüljenek magukkal és a tudásukkal.
A legbalesetveszélyesebb manőverek egyike a konvoj előzése (a másik a konvojjal szemben haladás). Ráadásul az egyik leghülyébb utak egyikén.
Ha van egy csöppnyi agyad aminek támaszkodik a szemed hogy ne fújja be a menetszél a koponyádba akkor egy ennyire balesetveszélyes manőverbe nem mégy bele 160-nal. De még 120-szal sem. Szépen egyenként lépkeded át az előtted feltorlódottakat így adva időt az előtted menőknek arra hogy észrevegyék, motoros érkezett oda.
Lehet ezeken röhögni, lehet ezeket semmibe véve fasznak lenni az úton, de engedd meg hogy az ilyenekért egy könnycseppet se morzsoljak el. Inkább csak annyit hogy szerencsére. Szerencsére már soha senkit nem veszélyeztet többé (nemigen ez volt az első necces manővere) és szerencsére csak magával végzett.
Ha keresed a bajt, meg is fogod találni...
Vannak helyek és forgalmi helyzetek, ahol nem szabad 160-nal előzni.
Igazából 160-nal menni sem szerencsés közúton, mivel annál a sebességnél már elég gyorsan történnek az események, és minimum minden veszély lehetőséget számba kell venni. Ilyen például a kocsisor előzése, de akár egy kereszteződés közelsége is. Én momentán minden szintbeli kereszteződésnél visszalassitok minimum 100 környékére még a legkietlenebb vidéken is - de ugyanebből a megfontolásból előzéskor is igyekszem elérni, hogy észrevegyenek az előttem lévők - kocsisort meg inkább egyenként. Mindazonáltal én is szoktam előfordulni ebben a sebességtartományban, de ezesetben Rider kapcsolatos iránymutatásai a mérvadók.
nem tudom miért mondasz ilyeneket... de ha valóban belegondolnál a dolgokba, lehet, hogy te is belátnád, hogy hülyeség amiket beszélsz. ha valóban 600 f-ed van akkor biztosan tudod h mennyi idő amíg 160ra gyorsulsz (mert feltételezem, hogy te is szoktál annyival menni), ha motorozol biztosan el tudod képzelni, hogy egy 1000es zxr mennyi idő alatt van 160-on, illetve ha motorozol biztosan tudod, hogy az autósnak mennyi esélye van észre venni a motorost... na ha ezeket átgondoltad és ezután is majd mész 160-al és előzöl (mivel itt előzésről volt szó) gondold azt h "Az ilyen menjen ki a pályára vagy a vonat alá"
barackosban voltunk apával, jövőhéten is megyünk vmikor elvileg. hol gengeltetek? mi mindig befordulunk balra a rend éber őreinél, nem megyünk végig a főutcán
Mindenki szokott gyorsan hajtani. Én is. A sebességhatárokat (lakotton kívül és idehaza) sem szokom betartani önvédelemből, de nem si lépem át jelentősen.
Ha igazán gyorsan van kedvem menni akkor meg megvárom míg előttem-mögöttem senki és belátható távon belül senki nem akar kifordulni elég és akkor nekem is beleszalad a 180 feletti értékbe a mutató.
Szóval nem az ésszel történő gyorshajtással van a baj és itt sem azzal volt hanem a sebességkülönbséggel és a maximálisan Darwin-díjra érdemes hülyeséggel. Mivel lány volt az utasa lehet hogy csak annak akart rettentő vagány lenni, ez már nem derül ki soha.
Azér van még hova süllyedni a mai fiatalságnak Mi is műveltünk nem egyszerű dolgokat, de azért próbáltunk úgy viselkedni, mint ha emberek lennénk..........pláne nem levizelni a rendezvény többi résztvevőjét, de még csak járdára se nem hogy a terem közepére.
Van nekem egy Cagiva Prima R tipusú motorom. Az a problémám, hogy mikor beindítom(szivató kell hozzá) max fordulatig kipörög, és ha leveszem a szivatót leáll a motor. Mi lehet a gond? Fontos lenne a segítség! Előre is köszönöm szépen!
ma elmentem kipróbálni a virgácsit motoríkusan nagyon jó ,de tiszta rozsda! krómozni kell !szinte mindent! amúgy nagyon pipec jól megy stb. ,de úgy nézki mint amit 20évig az esőn tároltak...(((
a veztec tréning pedig igen sokat jelent ,nagyon sok mindenre rágyüsz....
Széles utat
Jelen esetnél mindegy, azt hitte-e, hogy belefér, vagy azt, hogy nem jönnek ki elé (vagy egyebet), a realitás megdöntötte, bármi is volt az elképzelése. Lehet 6-koppon is előzni, de abban a pillanatban ez érvényét veszíti, hogy felmerülhet az előzendők közötti kis távolságból, hogy egyikük szintén előzésre gondol esetleg. Én rendkívül pesszimista szemlélettel igyekszem vezetés közben tervezni, ezért nem szokott különösebb meglepetés érni, vagy legalábbis ami ér, az a kellemes, előzékeny fajta, a többi meg leginkább saját tévedés.
Potenciális gyilkosokról pedig asszem nyugodtan lehet ilyen finoman beszélni.
Felelőtlen,vagy sem.
A legbalesetveszélyesebb manőverek egyike a konvoj előzése (a másik a konvojjal szemben haladás). Ráadásul az egyik leghülyébb utak egyikén.
Ha van egy csöppnyi agyad aminek támaszkodik a szemed hogy ne fújja be a menetszél a koponyádba akkor egy ennyire balesetveszélyes manőverbe nem mégy bele 160-nal. De még 120-szal sem. Szépen egyenként lépkeded át az előtted feltorlódottakat így adva időt az előtted menőknek arra hogy észrevegyék, motoros érkezett oda.
Lehet ezeken röhögni, lehet ezeket semmibe véve fasznak lenni az úton, de engedd meg hogy az ilyenekért egy könnycseppet se morzsoljak el. Inkább csak annyit hogy szerencsére. Szerencsére már soha senkit nem veszélyeztet többé (nemigen ez volt az első necces manővere) és szerencsére csak magával végzett.
Ha keresed a bajt, meg is fogod találni...
Igazából 160-nal menni sem szerencsés közúton, mivel annál a sebességnél már elég gyorsan történnek az események, és minimum minden veszély lehetőséget számba kell venni. Ilyen például a kocsisor előzése, de akár egy kereszteződés közelsége is. Én momentán minden szintbeli kereszteződésnél visszalassitok minimum 100 környékére még a legkietlenebb vidéken is - de ugyanebből a megfontolásból előzéskor is igyekszem elérni, hogy észrevegyenek az előttem lévők - kocsisort meg inkább egyenként. Mindazonáltal én is szoktam előfordulni ebben a sebességtartományban, de ezesetben Rider kapcsolatos iránymutatásai a mérvadók.
Nem, gyönyörűszép!
Ha igazán gyorsan van kedvem menni akkor meg megvárom míg előttem-mögöttem senki és belátható távon belül senki nem akar kifordulni elég és akkor nekem is beleszalad a 180 feletti értékbe a mutató.
Szóval nem az ésszel történő gyorshajtással van a baj és itt sem azzal volt hanem a sebességkülönbséggel és a maximálisan Darwin-díjra érdemes hülyeséggel. Mivel lány volt az utasa lehet hogy csak annak akart rettentő vagány lenni, ez már nem derül ki soha.