Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azóta ez a gumi már a Mátrát rója, (Mátra fórumos Nhorbee77-nek intéztem) tökéletesen meg van vele elégedve, pedig egy Fireblade-en van. Tudod, az a kurva ritka 130/70x16-os fajta... S, mint kiderült, két, vagy három éves gumi. A második képen lévőt meg már láthattad a tréningen, előtte való pénteken tették fel, és, amint láttad, különösebb üzemmeleg állapot hiányában is első kerékre állt vele a motor.
Én is úgy látom, hogy csak 3 számjegy van a gyártás időpontjánál.
jó tudni,köszi...
Igen, az elméletileg 1,6mm-en van. De amint leírtam, a gumi futófelületén MÁSHOL könnyen elképzelhető hogy alámégy a megengedettnek, de ahol látszik a jelző ott még épp megvan a hús. Első gumim épp ilyen. :-) Elméletileg jó, gyakorlatilag kuka. Nem érdemes ilyenen vitázni velük, ha másért nem tud megbüntetni de meg akar (látszik rajta hogy büntetni állított meg vagy csak igazoltat) akkor ezért meg fog.
A kopásjelző 1,6-on van? Mert itt most arról volt szó. Egy Metzeller esetében.
Ugye csak a szemem káprázik és a DOT szám nem három számjegyű az első gumin? Amennyiben én látom jól, az felér egy gyilkossági kísérlettel...
A gumi mintamélysége kötelezően 1,6mm, legalábbis abban az átmérőtartományban ahová a motorgumik esnek. Ráadásul ennek a teljes futófelületen meg kell lennie. Mutatok én neked olyan gumit (hisz fenn van a motoromon) aminek az egyik oldalon már kopik a kopásjelzője is, a másikon viszont még nem éri a kopásjelzőt az aszfalt. Tudom hogy nem szabályos, megvan az új szett is, de nem bírok eljutni vele a gumishoz.
Szóval ha épp csak nem éri el az aszfalt a kopásjelzőt akkor már necces hogy mindenhol megvan-e az 1,6mm, ha pedig bárhol eléri, már leszedheti a rendőr (teljesen jogosan) a rendszámot.
A motor kezelésére gyakorolt negatív hatást már leírták, saját tapasztalattal kiegészíteném, kopott gumi még száraz körülmények közt is hajlamos csúszkálni. A gyári TrailWingek az utolsó 1000km-en konkrétan balesetveszélyesek voltak, le is tettem miattuk a Diego előtt a vasat egy parkolásnál és bizony a mostani Tourance-ok is így életük alkonyán csúszkálnak picit, főleg kigyorsításkor, de még épp kontrollálható a viselkedésük.
Tényleg szívatják mostanában a népet, de engem ma ezek ellenére a 26-os úton komótosan 80-kával guruló motoros rendőrök nem vettek ki. Igaz, csak szűk 100-zal mentem el mellettük, de aztán, hogy jobban elmaradtak, "kicsit" fokoztam a tempót. Nem indultak rám. Másik. Ha új gumira nincs pénzed, menj el a Papp Zolihoz Edelénybe, "ilyen" gumik vannak nála 8-ért...(és a rendőr elmehet a picsába)
Ha csak a bal farokidomot veszed le akkor pont, de pont annyi kis rés van, hogy ki és be lehessen rakni az E.Ü. csomagot.
Mert nekem a motor nem szórakozásra van hanem mindennapi közlekedési és használati eszköz. Így meló előtt és után elég gyakran lehet itt-ott-amott látni a sárga csikót. Főleg Miskolc nyugati része, Avas. Hejőcsaba, Görömböly, harsány-Emőd-Muhi-Ónod-Kistokaj térségével bezárólag a kertek alatt is megfordulok.
Ahhoz azért jelentőset kellett volna görbíteni a tér- idő síkján...
A kopott gumi rontja a kezelhetőséget, hajlamosabb a defektre (kis hús= könnyebben átszúrja valami). Felfoghatnád úgy, hogy a saját érdeked is, sőt, az utasodé is.
Egy pár új gumi 70 körül simán megvan (új = 2010-es gyártás 2010-ben) és igen sokat mész, ha havonta kellene belőle.
A rendőröket kicsinylő megjegyzésedre nem tudok mit mondani, mert lehet ugyan, hogy a munkája, mint rendőr, értéktelen számomra, de mint embert, valószínűleg először és utoljára látom, tehát előítélet nélkül igyekszem irányában megnyilvánulni, nem pedig "sárga csekkes, lófejű, bambaborjú, bilincsbe verő, stb.". Ezért, vagy másért, de nem piszkáltak, akkor sem, amikor betű szerint okuk volt megfogni.
ment a mail..
ez vn ..sport motoron nincs más hely....
Veled sem szenvednék szívesen balesetet.
Akkor ezek lehet hogy azok voltak akik tavaly engem megbüntettek. Még kopásjelző felett volt kicsivel a minta, mire a rendőrbácsi elmagyarázta, hogy az nem a KRESZ-ben megengedett mintamélységét jelzi. Pedig abban a hitben voltam.
nekem a ciberén az eü csomag az ülés alatt van...
le kell venni hozzá a 2 oldaidomot+2 csavart kitekerni ,le az ülés ...DE VAN!
JA ÉS MAXIMÁLISAN EGYETÉRTEK C1800RAIDER VÉLEMÉNYÉVEL !
Eü-t nem nézték. Persze csak azért nem nézték mert volt.

C1800Rider! Géped ismerős! Sokszor látlak az utakon!
Ha az 1,6mm-t meghaladja,akkor nem igazán szólhatna.. Még csendőrök is lesznek valahol..
Az azért érdekel,ha burkolt mocin meg akarja nézni a motorszámot,akkor hogyan kezd neki.

EÜ csomagot nézték?
Nem tud vki véletlenül korrekt áron a környéken autófóliázót? Szikszón asszem van. Még közelebb? Esetleg Szerencs?
Mekkora gecik ezek a rendőrök. Komolyan mondom nem is értem miért pont a motorosokat állítgatják meg. ja hogy azokból rendszeresen lehet meríteni mert lefutott gumival jampiznak, különösebben nem tisztelik a szabályokat? De gecik azért. Hogy ezek a jampi gyerekek nem okulnak belőle hogy egy hirtelen zivatarban a náluk pöttyet (de tényleg csak egy pindurkát) jobban motorozó rendőr is meghalt a kopott gumi miatt? Mekkora csicska köcsögök mán ezek a rendőrök...
Ha pedig egy motoros sün elkezd üldözni vagy elesel pár percen belül vagy megfog. Röhöghetsz rajta de el nem fogsz menekedni előle.
Sziasztok!
Nem tudom hogy vagytok vele de a húsvét számomra a motorosok szivatásáról szólt. (megint)
szombaton útnak az indultam az SV-vel b.nömmel amikor is a METRO áruház elött 2 lófejű bambaborjú biztosurak vártak (engem is) akik már ránézésre ugy néztek ki , hogy innen sárga csekk nélkül nem menekülök.
Mindent átnéztek papírokat, (amiket magamtól adtam az nem kellett) illetve a gépet motorszám stb ... és véégre örömükre a gumiban találtak hibát ami "kopott" volt. (igaz hogy kopásjezőn voltam) Először a rendszámot szerették volna levenni illetve a forgalmit elvenni, majd egy kicsit felháborodtam és tudatositottam bennük az a tényt, hogy rajtam kívűl vannak olyanok is akik meg se álltak volna illetve azt is mondtam hogy nem fogok havonta új gumit venni az anyagi helyzetem miatt. Ha már veszlik, vesszen minden alapon kezdtünk el vitatkozni. Mondták hogy higyjem el akik nem álltak volna meg, utánuk mentek volna és vagy az üldözött halt volna meg vagy ők. (nem akartam volna erre válaszolni hangosan mert valószinű bilincsbe is vertek volna) Ezek után b.nőm próbált megértést tanusitani, majd egy kis hatásszünet után az egyik felajánlotta a helyszíni bírságot. kérdés- majd egy válasz jött : 5ezer forint. meg is nyugodtan , de az ideg még mindig bennem volt. Elengedtek. Sorra intették le a motorosokat a 4 sávos úton oda-vissza szaladgálva. Egy játékautópályán érezte magát ahol az autók is fizikát meghazudtolva fékeztek le előtte, mintha biztos lett volna abba hogy azok lefognak fékezni.
Az úticél Encs volt. Odaérve megkönnyebbültem bár az úton is villogtak traffi miatt.
Másnap (hazaút): infót jött hogy az encsi pennynél jelen van 2 motoros sün akik 4 motort vitettek el a helyszínről infók szerint a gumi miatt. a helyszínen maradt károsultak bőrgúnyában nem tudni mivel illetve hova kerültek.(ki tudja honnan jöttek)
Ezek után nem mertem megkockáztatni a hazafelé tartó utat az SV-mel. Így hát B.nőm szülei hoztak haza minket. Mint kiderült jó választás volt ugyanis hazafelé "csak" 6 motoros rendőrrel találkoztunk útközbe. az elkerülő felhajtójánál is és a városon belül is. Szombaton láthatom újra a gépemet ha minden jól megy (és ha lesz )"új" használt gumikkal. :)
Sünmentes napokat kívánok !
Ok.pedig teljesen azt gondoltam h te vagy.ilyen motor volt,es hasonlo srac mint te(mar amennyire a fotodon latni itt).Meg szolni is akartam neki.
Ööö... izé... most látom, hogy tegnapi a kommented... pedig azt hittem titeket láttalak...