Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Ha csak a bal farokidomot veszed le akkor pont, de pont annyi kis rés van, hogy ki és be lehessen rakni az E.Ü. csomagot"
A fék vasárnap a Dobsinai kiránduláson vizsgázott. Beleraktam ebbe, a másikban is hulladék betét volt már, de az még jól fogott, ez meg már nem. Úgyhogy, ha összeáll a piros, abba is kell egy ilyen. Nagyon meggyőző volt, hamar bekopott, és újra kellett tanulnom fékezni vele. Elég hosszú út volt, mire hazaértünk, megbarátkoztam vele.
Fasza... Tapadására kíváncsi leszek, choppergumit úgy tervezik hogy némi súly van rajta és ettől melegszik be üzemi hőmérsékletre. Nálad ez nem annyira adott. Bár az ME880 elég jü kis gumma, chopikon szépen teljesít mind futásteljesítmény (20e felettieket mondanak), mind tapadás tekintetében, bár egy chopi dűthetősége hogy s mondjam. Kissé korlátozott. Bár, most szombaton egy M800-as Intrut megkergettem a Bükkben Répáshutától lefelé és kifejezetten kellemes csalódás volt, főleg a tavalyi C800-as testvérmodellhez képest. Majdnem üti a KELLENE szintet.
Azért, mert tényleg egy Marathon. Panaszkodtam, hogy az elődje 3000-et nem bírt ki, és ezt ajánlották, mondván, annyit simán fognak a mai túragumik, mint ezelőtt 6-7 évvel a sportgumik. És talán élettartamban is jobb lesz. Nagyon sokat nem kínozhattam, mert a tavalyi évem csak a motorral való szopásról szólt, 7000 fölött egész évben nem járt a motor, az alatt meg azért a gumi sem megy annyira.
Hát emmég szőrös Baba..
Én nem cáfoltam rá Rider véleményére De szabály szerint 1,6 alatt kopott a gumi,addig nem.. Elvileg így oktatják. Csak ennyit írtam.

Szét kell szedned a motort az EÜ csomag miatt?
igen sajnos igazad van,ja és köszi a szaktanácsadást!
Ez egy jelentős különbség a kettőnk mocija között (no persze érdekes lenne ha ennyiben kimerülne), bár utcára talán sportmotorra is szerencsésebb választás lehet egy túra vagy spottúra gumi, épp kint van a főoldalon egy pöpec kis cikk.

Fék milyen lett? Volt már időd megcsinálni?
Milyen gumi az a piroson? A mintája tök olyan mint az ME880-as chopperguminak.
Csak óvatosan itt az ígéretekkel!
köszi ment a válasz
ha leveszik a gipszem és nem kell műteni akkor én megyek májúsba!
A kihívás.
Lemaradtak.
Azért ez sportmotor guminál másképp van. Soknak inkább a széle necces, kockás meg elég kevés van belőlük. (bár akad) Nekem ment már le 2800 km alatt új(!) gumim hátulról. Nem füstölt mindig alatta, egyszerűen ilyen gumigyilkos kis dög. A mostani hátsót 5,5-el raktam rá tavaly ősszel, most 3 körül jár. Amint látod, esetemben kár újra költeni. Vettem azt is egyszer, 40 fölött, és nézd. (piros=40ezres,,,kék=8ezres,amiben a szerelés is benne volt:)
nekem a ciberére 45 körül volt a garnitúra felrakással együtt. contirood attack
Nem valami nagy a tülekedés a májusira.
Az tuti hogy lesz, de lehet hogy csinálunk belőle egy haladót, arra többen eljönnének. Legfeljebb kis kihívás lesz benne neked is.
Azért az tök jó hogy sikerült elérni hogy érdekeljen mi van a későbbiekben.
Az új gumi tényleg nem olcsó játék. Én utánaszámoltam hogy használt/új gumit érdemesebb-e vennem. Az újnál lukadtam ki. Ugyan egyszeri nagy kiadás, de:
Használt gumival jó esetben tudok elmenni 4-5ekm-t, míg újjal megvan a 13-15e.
Használt guminak van egy előélete, sok meg van kockulva (a nekem valók közül) azt pedig szörnyű vezetni.
Sokszor 3-4 évesnél régebbiek is előfordulnak, az pedig már nem gumi hanem bakelit.
És végül az ár. 20e alatt nem nagyon van párban a mocimra gumi (eleve kevés használt van túraendurora) így ha csak 2 szett kell 15ekm alatt, akkor is 2x20e, a szerelési költség dupla az új gumihoz képest, tehát költségre közel ott vagyok mint a használtnál, csak használtnál motorozhatok valaki által kikockított, nem túl friss gumin és vadászhatok szezonban másik szettre mert addigra fut le az előző. És ez a jó esetet feltételezi, mert ha kell 3 szett 15e alatt az már csúnya ráfizetés.
Amint az előzmények is mutatták, kész a motor, ha lesz következő tréning, kíváncsian várom a délutáni részét. Könnyen meglehet, még be is szervezek egy két illetőt. De ígérni csak magam nevében...
Igen, neked egész jól ment a stoppie. :-) De asszem volt még valaki akinek emelkedett a motor fara, tán Attilának a Yamahával. Ő elég komolyan tolta az utána következő részt is, nem gatyázott. Túramotorosoknak is becsületére vált volna az amit ő sportmotorral előadott.
Asszem tegnapelőtt írta a gazdi, hogy nagyon jól melegszik, és jól is tapad. Itt a méret volt a döntő, 16-os gumit elég keserves manapság keríteni. Újak meg aranyárban...
Amennyiben úgy van akkor az egy muzeális jellegű 99 vagy előtte gyártott gumi. Jó például kutyát dobálni vele, cross-fit tréningezni, hullahopp karikának, virágágyás szélének, de motorozni rajta...
Elolvasva, válaszoltam rá.
nekem 5 éves volt a pirelli a cbf-en ,de úgy csúszot mint az üveg,még szárazon is !
Nem káprázat, az egy Michelin Hi-Sport, akkor volt menő gumi, amikor az FZR1000 volt a csúcs sport yamaha... Meg a ZXR750R-en volt gyárilag(?) a m.revüben.. tán 95-ben.
rider mail?