Én nem megyek arrafelé szinte sosem mert elég hitványak az utak. Egyszer csak úgy a Google Maps útvonalrajza alapján izgalmasnak ítéltem az Aranyosi-völgyet. Az is volt meg szép is de az út az valami gyalázat volt. Motoros barátok szoktak arrafelé járni, ők azt mondják kell némi önuralom a Zemplénhez. Az meg nekem olykor hiánycikk. No meg amennyit a Zemplénig motorozok abból kint vagyok a Felvidéken.
Ez így van. ABS-es motornál külön tanulni kell hogy mi az a határ ahol még épp nem avatkozik közbe az ABS, mert akkor picit rövidebb fékút érhető el vészfékezésnél.
Amiben viszont jó az ABS, az az hogy a legtöbben akik nem igazán gyakorlottak, csak annak hiszik magukat, nem nagyon tudják kivitelezni azt hogy porfoltra futva picit lazítsanak a féken, aztán újra ráfogjanak. AZ ABS ezt megoldja.
Az hogy ma már egy "igazi" sportmotor uralásához egykerekezésgátló, traction control, ABS meg hasonló fasságok kellenek, mindenképp elgondolkodtató kellene legyen. Kinek valók ezek amikor az átlag utcai motorosok nem képesek tisztességesen uralni? Kimotorozni meg aztán végképp lehetetlen őket normál közúton, még a szabályok teljes semmibevételével sem. Egy 600-as szupersportot is nehéz IGAZÁN kimotorozni, persze van aki képes rá (saját maga szerint) de ezeken jót szoktam mulatni. Főleg amikor a nagytudású 1000-eseket kimotorozókat kanyaríven leröfögi a Bükkben egy LC4-es kanyarban.
Még nincs konkrét időpont csak tervezgetem a szezont de néhány héten belül megejteném a kört ha az időjárás is engedi.
Viszont van 1-2 haver aki eljönne velem szívesen úgyhogy valahogy megoldjuk de indulás előtt 1-2 nappal beírok ide is h nem-e jön velünk valaki.
Ugyan az idén még nem voltam arrafelé, de tavaly jó volt és nem hinném hogy egy tél alatt jelentőset romlott az állaga:
Salgótarján-Cered-Zabar
Eger-Tarnalelesz-Ózd
Miskolc-Tor
nanádaska-Szepsi (Turnava nad Bodvou vagy mifene gúnynevén) itt fel Jászónak majd el Kassának onnan fel Margecsányba.
Ha Jászónál nem jobbra fordulsz Kassa felé, hanem Medzevnek, akkor eljutsz a Stós-Smolnik szerpentinre, ami ugyan iszonyú sóderes volt tavasszal, de az aszfalt nem volt tönkremenve a tél után, az ha letakarítják igencsak pöpec terep!
Amint Apraszaki is írta itt alattunk lévő sorban, erre veheted az irányt. Mindenesetre ha még sosem voltál a Bükkben, megérné valami olyan cimbit beinvitálni, aki már némileg ismeri a vonalvezetést...
Nyugi! Az adatok egy tipikus egy nyelvet sem ismerő Magyarnak(pl,mint én ) is ugyanúgy érthetőek, hisz az S I mértékegységrendszerből merítettek ott is, ahol ezt a manualt szerkesztették. Én is megértettem az alapvető dolgokat az enyémből...
Rá kéne próbálnod egy RGV-re a "nyamvadt" Tokico fékeivel, meg a kurva könnyű hátuljával, amikor kanyar felé közeledve érzed, hogy a hátulja már nincs kapcsolatban az aszfalttal, és szép óvatosan kezd megelőzni. És a megoldás a kezed, nem pedig a "szuperfék,meg szuperfékbetét" . De még csak nem is az egyre jobban elterjedt blokkolásgátló, aminek tisztában vagyok ugyan áldásos hatásával, csak éppen azt nem veszi észre senki ebben az okos kütyükkel teleszórt világban, hogy ezektől egyre szarabb motoros,vagy ne adj isten,sofőr válik belőled, hisz az elektronika kinyalja a segged... Szóval, inkább motorozz a lehető legtöbbet, és minél jobban szokj össze kétkerekű "barátoddal", s hidd el ez jobban meghálálja magát, mint a különféle puccos divatnyálak, meg kiegészítők beszerzése, és ezektől várni a csodát... A csoda már ott van. A MOTOROD!
Az pontosan azt jelenti. De, ha tavaly voltál arra, akkor ezt tudnod kell, mert tavaly is szar volt, annál, most, csak szarabb lehet... Egymást követő nem túl mély(de annál nagyobb kiterjedésű) kátyúk. Felező/záróvonal vonalában meg nagyon sok helyen hiányzik az út közepe hosszú csíkokban, ezért, ha előzni kezdesz valamit, számíts rá, hogy nem biztos, hogy be is tudsz menni elé,hiába a hely már megvolna. És, ha még szemből meg jönnek is, az több, mint ciki ... Megyehatártól Rápáshutáig eléggé ilyen, de Hollós, meg Répás közt is van pár (új!) kátyú is... De nyugi, alapjában véve nem olyan rossz a Bükk:::
Magyar manual. Ezt úgy képzeltem,hogy valaki szerzett magyart,én meg megszerzem tőle A motort meg úgy képzeld el,hogy 3 éve szinte semmi használattal áll egy helyben.. Azért ennyi idő alatt csak elöregszik az a szimering. Persze nem nagyon ültem még ilyen motoron,a tulaj azt mondta,hogy ő nem érzett ilyesmit. Megnézem majd jobban,amikor elmegyek érte. Tiszta por volt a motor.. Gondolom mielőtt elrakta,azelőtt lemosta.
Igen,egy ilyen full átvizsgálás nem lenne rossz,de még mindig nem tudom,mennyibe fáj.Gondoltam rá én is.
Amiben viszont jó az ABS, az az hogy a legtöbben akik nem igazán gyakorlottak, csak annak hiszik magukat, nem nagyon tudják kivitelezni azt hogy porfoltra futva picit lazítsanak a féken, aztán újra ráfogjanak. AZ ABS ezt megoldja.
Az hogy ma már egy "igazi" sportmotor uralásához egykerekezésgátló, traction control, ABS meg hasonló fasságok kellenek, mindenképp elgondolkodtató kellene legyen. Kinek valók ezek amikor az átlag utcai motorosok nem képesek tisztességesen uralni? Kimotorozni meg aztán végképp lehetetlen őket normál közúton, még a szabályok teljes semmibevételével sem. Egy 600-as szupersportot is nehéz IGAZÁN kimotorozni, persze van aki képes rá (saját maga szerint) de ezeken jót szoktam mulatni. Főleg amikor a nagytudású 1000-eseket kimotorozókat kanyaríven leröfögi a Bükkben egy LC4-es kanyarban.
Viszont van 1-2 haver aki eljönne velem szívesen úgyhogy valahogy megoldjuk de indulás előtt 1-2 nappal beírok ide is h nem-e jön velünk valaki.
Köszönöm a segítségeteket!
Salgótarján-Cered-Zabar
Eger-Tarnalelesz-Ózd
Miskolc-Tor
nanádaska-Szepsi (Turnava nad Bodvou vagy mifene gúnynevén) itt fel Jászónak majd el Kassának onnan fel Margecsányba.
Ha Jászónál nem jobbra fordulsz Kassa felé, hanem Medzevnek, akkor eljutsz a Stós-Smolnik szerpentinre, ami ugyan iszonyú sóderes volt tavasszal, de az aszfalt nem volt tönkremenve a tél után, az ha letakarítják igencsak pöpec terep!
28cm:)
http://m.blog.hu/au/autofilia/..." target="_blank">30 cm:)
De tudna valaki ajánlani valami jó kanyargós útvonalat szép tájjal ahol az útburkolat is rendben van?
Igen,egy ilyen full átvizsgálás nem lenne rossz,de még mindig nem tudom,mennyibe fáj.Gondoltam rá én is.