Tavaly itt nálunk megtartott Első AB/CD Táborban tűnt fel egy csávókám, aki úgy nézett ki, mint a Karib tenger Kalóza. No, neki volt olyan kormánya, hogy nem 45 fokban kellett tartania a kezét felfelé, hogy elérje.
Nem egészen, bár volt már kép ennél durvábbról is a neten.
A modernebb cruiserek (DragStar, C800/Volusia, Kawa VN8/900 pölö) hozzák a fílinget és kezelhetőségben is egész jók. Nyomokban már fékrendszert és futóművet is tartalmaznak.
Ez sem lámpánál történt, hanem S.péterről kifelében kezdtem volna közelíteni, hogy ha kiérünk, akkor ne tartson fel. Hát,,, nem tartott fel. Aztán később visszalassított, és vészvillogózott egyet, ami talán valami elismerésféle akart lenni. Gyanítom,hajlott kora ellenére nem egy átlag Bömcsi lehetett.
No hát ha visszaalakítható meg ha akad hozzá Tacskó kormány akkor már rögtön ajánlott a vétel Kaszásnak. Épp tegnap nézegettem a japán maxirobogóátalakításokat, lehet hogy még egy olyat is bevállalhatna, arról tuti mindkét oldalra leérne a lába telitalppal. Egyik-másik elég kívánatos darab volt, de többnyire európai szemel aberrált stílusú vasak.
ok. ha addigra összerakom a kawát Yamahával inkább kihagynám az alant tárgyaltak miatt . Ja keresem a virgácsra a nagy széles tacsi kormányt csak mindig közbe jön valami Ez azért ilyen mert igy vettem. A telót visszalehet alakitani a 10cm ki lehet szedni
Nagyon nem kell megrémülni, többen lesztek csutkás sportgéppel.
Emlékszem a legelsőn résztvevő lányokat igen megrettentettük előző este, másnap a parkolóban volt némi tanácstalanság.
Azért félni nem kell, nem teljesíthetetlen egyik feladat sem ha abból indulsz ki hogy a motorod TÉNYLEG TUDJA a ránézésre lehetetlen kunsztokat. Csak neked kell megtanulni hogy hozd elő belőle.
Egyet nem értek. Át lehet élni a chopper fílinget egy kezes mocin is nagy széles talicskakormány mögött. A kezelhetőségen meg rossz esetben a testi épséged vagy még rosszabb esetben más is múlhat. Gyere el az áprilisi tréningre és magad is tapasztalhatod ezt.
Hát én pont ezeket mondtam kaszásnak Főleg mikor mondta mire is akarja használn . Ez a motor (virago) nekem túrázgatni, vonulgatni van meg néha rám jön a chopperes filing:). A vezethetősége úgy van ahogy mondjátok, de ez chopper igaz kicsi Raider beszéld már rá kaszást hogy jöjjön évnyitó túrára hogy szokja a cbr-t. Megyek én is az új szerzeménnyel, elleszünk mi ott elöl majd feltartjuk a sort
Mondom még egyszer: nem neked megfelelő helyen motoroztál!
Elöl sokkal több lehetőség van nézelődni. Persze nem 50-nel és azt hiszem valahol érthető hogy nem állunk meg 5 percenként ha valami szépet látunk, mert akkor a határig se jutnánk el, máris ránk esteledne. A csapatos motorozás mindenkitől kíván kompromisszumokat, ez van. Minél nagyobb a csapat annál több a kompromisszum és sajnos annál több a kötöttség/szabály is. Ezért van évente csak 2x ilyen nagy megmozdulás. Tavasszal amikor még annyira nem sietnek a sietősök sem mert kopott a rutin és még hűvös van és ősszel amikor már mindenki kiélte magát.
én ,ha tehetem a tötymörgést szeretem,nem az iramot. ha szép a táj akkor csak 50 megyek és nézelődök ,meg megálok,akkár km-ként is ...bocsi de nekem az a túrázás....
a tietek olyan eröltetett túrázás és nekem folyamatosan kényszerűség ,erőlködés volt..sajnálom.
VISSZONT NAGYON JÓ VOLT A CSAPAT ! CSALÁDIAS ÉS ÖRÖK HÁLA MINDENKINEK ,AMIÉRT KIHÚZTAK A BAJBÓL !
Ha olyan kvára nem megy az iram tartása majd odaveszlek magam mellé a szamárpadba. Csak ne kezdj el hátrasodródni mert az nagyon kemény tud lenni. Csabi a GW-gel már elég rendesen szokta húzni hogy ne maradjon le. Biztosítás után két személlyel néha elég komoly meló előrevergődni, pedig láthattad hogy nem vagyok se ideggyenge se szívbajos.
Az évadnyitó és az évadzáró illetve amit kiírtam/kiírok a Motorozzon a túrák közé az mind nyílt túra. Normális, többnyire inkább nézelődős, nagyon lightos tempóban. Meghívásos túra kizárólag privátban terjed.
Évadnyitó/évadzáró nagyon jó alkalom az ismerkedésre, sosem tudhatod nem találkozol-e valakivel aki úgy szeret motorozni ahogy te és szintén gurulós társat keres, vagy azonos stílusú kisebb összeszokott társasághoz tudsz csapódni. A magányos farkasság egy több száz kilométeres guruláson elég unalmas tud lenni. 1-2 hasonló stílusban motorozó emberke társasága jó és hasznos is egyben. Jó mert ha megállsz van kihez szólni, lehet ökörködni és hasznos ha a susnyásból kell előkotornod magad vagy más okból szorulsz segítségre. Mátrában a Majestyt mire kitornáztam az árokból az nem semmi volt. Pedig csak 160 kiló.
Mert elb@sztad és hátrasodródtál. Amint nyilvánvalóvá vált hogy az gyors előrébb kellett volna jönnöd. Most az évadnyitón meg fogok kérni néhány segítőt hogy hesszeljék az olyanokat akiknek az adott helyen nem megy a motorozás és kísérjék előrébb ha szükséges.
Elöl mentünk óra szerint max 100-at, jött mellettem Évi egy 250-es Eliminatorral, nehogy már az gyors legyen! Viszont szét volt szakadozva a menet, ez valószínűleg volt akit frusztrált és ezért többet próbált kicsavarni mint amire képes volt
Meghívásos túrára meg értelemszerűen kizárólag kipróbált embereket hívok el, akik tudom mire képesek. És olyankor max 4-5 motorral megyünk.
Fejben dől el hogy mennyivel mégy.
A kis chopikkal (800ccm alatt) hacsak nem valami finom túrázós tempóban motorozó barátaid vannak, nem fogod élvezni az állandó utánuk iparkodást, a régebbieknek még a fékje és a futóműve is eléggé kalandos tud lenni. Még a 800cm is necces, bár a 800-as Intru amit próbáltam már egészen szépen megyeget. Csak ahhoz meg nagyon érteni kell és nagyon bevállalósnak lenni hogy egy átlag túramotoros bandával lépést tarts, akik nem barom módra csak tempósan-haladósan Bükköznek/Mátráznak/Szlotákoznak. Ha minden igaz az idén kipróbálhatok egy M800-ast, amire a tulaj panaszkodik hogy nem igazán kezes. Kíváncsi vagyok mennyire igaz.
Igen, az. 115 paci, de nem pónik, hanem telivérek, de inkább a nyomaték volt iszonyatos. 2-ban kanyarkimeneten simán lehetett vele driftelni. Még 3-ban is képes volt elforgatni maga alatt a kereket.
A modernebb cruiserek (DragStar, C800/Volusia, Kawa VN8/900 pölö) hozzák a fílinget és kezelhetőségben is egész jók. Nyomokban már fékrendszert és futóművet is tartalmaznak.
Emlékszem a legelsőn résztvevő lányokat igen megrettentettük előző este, másnap a parkolóban volt némi tanácstalanság.
Azért félni nem kell, nem teljesíthetetlen egyik feladat sem ha abból indulsz ki hogy a motorod TÉNYLEG TUDJA a ránézésre lehetetlen kunsztokat. Csak neked kell megtanulni hogy hozd elő belőle.
Aprilis 10tol otthon vagyok miskolcon,ha vkinek lenne kedve gurulni akkor jelezze majd.
Kösz
Kaszásnak már ajánlottam személyesen hogy segítek neki összeszokni egy kicsit jobban a motorral, de még nem nagyon élt a lehetőséggel.
Sok dolgom volt, csak olvasgattam a fórumot.
Nézegettem néhány videót a vezetéstechnikai tréningekről, próbálok rászellemülni .
Elöl sokkal több lehetőség van nézelődni. Persze nem 50-nel és azt hiszem valahol érthető hogy nem állunk meg 5 percenként ha valami szépet látunk, mert akkor a határig se jutnánk el, máris ránk esteledne. A csapatos motorozás mindenkitől kíván kompromisszumokat, ez van. Minél nagyobb a csapat annál több a kompromisszum és sajnos annál több a kötöttség/szabály is. Ezért van évente csak 2x ilyen nagy megmozdulás. Tavasszal amikor még annyira nem sietnek a sietősök sem mert kopott a rutin és még hűvös van és ősszel amikor már mindenki kiélte magát.
a tietek olyan eröltetett túrázás és nekem folyamatosan kényszerűség ,erőlködés volt..sajnálom.
VISSZONT NAGYON JÓ VOLT A CSAPAT ! CSALÁDIAS ÉS ÖRÖK HÁLA MINDENKINEK ,AMIÉRT KIHÚZTAK A BAJBÓL !
Évadnyitó/évadzáró nagyon jó alkalom az ismerkedésre, sosem tudhatod nem találkozol-e valakivel aki úgy szeret motorozni ahogy te és szintén gurulós társat keres, vagy azonos stílusú kisebb összeszokott társasághoz tudsz csapódni. A magányos farkasság egy több száz kilométeres guruláson elég unalmas tud lenni. 1-2 hasonló stílusban motorozó emberke társasága jó és hasznos is egyben. Jó mert ha megállsz van kihez szólni, lehet ökörködni és hasznos ha a susnyásból kell előkotornod magad vagy más okból szorulsz segítségre. Mátrában a Majestyt mire kitornáztam az árokból az nem semmi volt. Pedig csak 160 kiló.
Elöl mentünk óra szerint max 100-at, jött mellettem Évi egy 250-es Eliminatorral, nehogy már az gyors legyen! Viszont szét volt szakadozva a menet, ez valószínűleg volt akit frusztrált és ezért többet próbált kicsavarni mint amire képes volt
Meghívásos túrára meg értelemszerűen kizárólag kipróbált embereket hívok el, akik tudom mire képesek. És olyankor max 4-5 motorral megyünk.
nekem amúgy is gyors a ti iramotok...
A kis chopikkal (800ccm alatt) hacsak nem valami finom túrázós tempóban motorozó barátaid vannak, nem fogod élvezni az állandó utánuk iparkodást, a régebbieknek még a fékje és a futóműve is eléggé kalandos tud lenni. Még a 800cm is necces, bár a 800-as Intru amit próbáltam már egészen szépen megyeget. Csak ahhoz meg nagyon érteni kell és nagyon bevállalósnak lenni hogy egy átlag túramotoros bandával lépést tarts, akik nem barom módra csak tempósan-haladósan Bükköznek/Mátráznak/Szlotákoznak. Ha minden igaz az idén kipróbálhatok egy M800-ast, amire a tulaj panaszkodik hogy nem igazán kezes. Kíváncsi vagyok mennyire igaz.