Sztem a nagyobb nevű gyártók alkatrészellátásával nagy baj nincs. Ha valami a japán gépekhez kell és az épp Japánban lelhető csak fel, az sincs itt két nap alatt.
Én nem mentem egy métert sem motorral, de legalább szétkaptuk a pirosnak a blokkját,(meg a Rometnak is) megvan a kínja. Ma Off Road-oztunk egyet Alacskán
Ebben a motorban akkor is van valami báj. (kapj a fejedhez, ki is mondta ezt) Egyszerű, mégis sokkal jobban tetszik, mint az Amcsi, meg a Japán, ilyen jellegű motorok. Szóval,,,van benne valami...
Kettő igazán kényes kijárat van, ebből az első veszélyesebb, mert az pont egy bakháton+kanyarban van. A másodikra meg 100 méterről rálátni, egy balos kanyar ívén van a "különösen veszélyes hely" táblától visszább.(odafelében)
Egyetlen hibája hogy az erdőből telihordták sárral. ha épp kanyarban van az erdei út betorkollása akkor a kanyar van teliszarva sárral. Érdekes a tótoknál ugyanúgy kijárnak az erdőből, pici sárcsík ott is van, de a nagy baszott félig-meddig szétjárt sárdarabok meg a többszázméteres ordenáré sárcsíkok ott nem jellemzőek. Most voltam ott, láttam. Lehet hogy odakint agyonbüntet érte a rendőr ha nem vakarja ki a sárból a fuvaros a kocsiját? Akik járják is az utakat keményen, több rendőrt láttam abszolút mellékutakon mint idehaza főúton. Néha néztem is hogy nem fordult-e utánam valamelyik mert nem mindenhol bírtam parancsolni magamnak.
Mondom én hogy olasz Harley. :-D Tömítetlenséggel nem nagyon tudsz mit kezdeni (attól függ mennyire kellemetlen anyagilag hogy honnan folyik) de ha könnyen elhárítható helyről szivárog akkor lehet érdemes lenne elgondolkodni rajta.
T,VÁROS -DEBRECEN.. meg néztem a guzzit, hát nem rossz,de olaj folyásos volt a blok (le volt mosva,de trehányúl)) , de azt mondta a srác ,ha nekem tetszik akkor mehet a csere ,mert neki nagyon ok a gépem...
Még mindig jobban jártál, mint az egyik melósom, őt meg a disznó után még azért másodsorban lábon szúrták, de úgy,hogy a disznóvéres kés a csonthártyát is sértette. És hát annyival lett elintézve, hogy bocs haver.
Tegnap nem voltam, úgyhogy kezdek innen válaszolgatni... Igen, vettem egy BT56-os Battlaxot, aminél az volt a szép,hogy150-es,ami nekem álom méret, mivel a gyári 140-es fékezésnél még kicsinek tűnik, az alant mutatott 160-as viszont nem áll szépen rajta, behúzza a szélét. A 140-es 43 eft körül volt, ezt meg egy tizesért vettem, nem volt rossz bolt. Ment már, de minimálisat csak.
Ha kellő magabiztossággal döntesz és megvan az a sebesség ahol már simán szinte bármit megtehetsz és azt hirtelen ijedtségből vagy bénázásból megszünteted, akkor tuti az esés, ez így igaz. Mondjuk addigra bármilyen motor túl van azon a határon hogy megfogd, a 100 kilós SM-t se tudnád megfogni mert mire letennéd a lábad a motor már fekszik. Nem véletlen hogy először a körön kívül kell körözgetni.
Persze, minél nagyobb a sebesség, annál önállóbb a gép, de ahhoz kellő magabiztosság és határozottság kell, különben esélyed sincs korrigálni. Illetve a legnagyobb gond a súly, ugyanis ha nem tudod kompenzálni a centripetális (vagy centrifugális ?) erőt, és belassitassz vagy fékezel, menthetetlenül beesel, mert azt a sulyt képtelenség megtartani. Hacsak nem gyúrsz mint állat
A csutkakormányra meg rá kell gyúrni Tavaly két napig alig éreztem az alkarom, idén sem lesz ez másként...
Nekem nem jónak panaszkodsz. Bokaműtét után három héttel (egy hét fekvő, két hét járó) amikor már csak bokamerevítőt kellett hordanom, szted mivel jártam? Nem, nem busszal, autóm meg akkor nem volt. Nem nézett a doki egy kicsit sem mikor a zárójelentésért mentem sisakkal a kezemben.
A tekergőzést Szendrő környékén próbáltam, akkora tempónál ahol már elemel a szél egy kicsit nincs gond és kezesnek is kellőképp kezes. Igazából kisebb tempónál is viszonylag kezes volt, gondolom a meredek villaszög és a kis súly elegye okozta. Lakott területen én szeretem betartani amit be kell, ott volt nagyon gáz.
A tréningen sztem a legnehezebb azt a tempót megtalálni ahol kellőképpen kezes a motor, épp meg lehet vele csinálni a gyakorlatokat, de már akkora a sebesség hogy a kerék forgásából származó giroszkopikus erő nem engedi billegni a mocit. Ha ez megvan, érdekes hogy nincs több billegés meg határozatlankodás. Egyenes kormánnyal is lehet szerencsétlenkedni ha nincs meg ez a sebesség (meg a hová nézzünk) és csutkával is lehet boldogulni ha kitapasztalod ezt a sebességet és a nézőpontválasztásod is helyes.
A csutkakormányra meg rá kell gyúrni Tavaly két napig alig éreztem az alkarom, idén sem lesz ez másként...
A tréningen sztem a legnehezebb azt a tempót megtalálni ahol kellőképpen kezes a motor, épp meg lehet vele csinálni a gyakorlatokat, de már akkora a sebesség hogy a kerék forgásából származó giroszkopikus erő nem engedi billegni a mocit. Ha ez megvan, érdekes hogy nincs több billegés meg határozatlankodás. Egyenes kormánnyal is lehet szerencsétlenkedni ha nincs meg ez a sebesség (meg a hová nézzünk) és csutkával is lehet boldogulni ha kitapasztalod ezt a sebességet és a nézőpontválasztásod is helyes.