Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ühm. Április 10re van írva, nekem akkor m ég tuti nem lesz meg a motor.
De mivel Miskolcon lesz, szívesen elmennék csak megnézni is.
Ilyet lehet?
olyan is volt, aki nem talált ki a a nyolcasból ...
Ők ezt rendszeresen ismétlik és tanulják. A tréningen ennyire durva bójasor azért nincs, könnyű memorizálni és végigcsinálni. plusz ha megfigyeled a videot, az eldűtött bóják nem a bénázástól fekszenek hanem jelölik a kerülési és a haladási irányt.
Az első tréningen trükkös volt a stresszteszten a körgyakorlat, aki a bal oldalra kezdte (arra a legtöbbeknek könnyebben megy a fordulás) azok önkéntelenül is összeszedtek pár másodperc hátrányt mert utána sokkal nagyobb és összetettebb íven (ráadásul csináltak bele maguknak egy elég húzós jobbost, tehát azt is meg kellett csinálniuk) kellett ráfordulni a nyolcasra mint annak aki jobbra fordulva hajtotta végre a fordulós gyakorlatot.
Nagyon egyszerű a verődéses történet. Alapból ott egy viszonylag passzentos illesztés van ami a normál használattól, terhelésváltástól (nem egykerék és társai aberrációk) is képes kiverődni. Ahogy nálad is tette. Ahogy nő a hézag, úgy terhelésváltásnál (motorfék majd újra gáz majd újra motorfék, nem kell durván csak úgy lájtosan is elég) a megnövekedett hézag miatt egyre nagyobb erővel üt oda, így még hamarabb kiverődik a kosár. Szar ügy de ez van.
Nekem teljesen jó lett a kuplung, és mivel én nem nagyon tervezek durván menni, meg kerekezni, kuplungot hirtelen ráb@szni, nem tudom, miért menne hamarabb tönkre. Nem lett több levéve, mint amennyi alapból be volt már verődve, csak most nem sávonként van lyuk, hanem teljesen sima a felület.
Miért?

Kartergáz elvezetője meg nekem se volt helyén az SV-n és nekem is folyásos olt a blokk.
Letakarítottam, helyretettem, kész.
óúúú úgy eltévednék, estig ki se találnék.....
ok,köszi..
Nézz utána tisztességesen. Évjáratfüggő a tárcsák száma. A régebbi modellek duplatárcsásak, az újabbak szimplák. Hogy hol volt a váltás, mittomén, de előtúrható hisz a gugli a barátod. A dupla tárcsának meg inkább örülj. Az hogy egy motor csak 50 lovas vagy 200, 130-ról ugyanúgy meg kell állnia, ezért nem értem soha a chopperre elég egy tárcsa úgyse megy gyorsan dolgot.
ezen a motoron dupla tárcsa van elől ,míg a gyárin csak szimpla...
Miből gondolod?
de, de .ezek szerint nem gyári az első kerék...
Mert arra az is elég.....Gyengébb motort akartál, nem
srácok,csak nekem tünt fel?
az új Guzzin csak egy féktárcs van elől !
Ebben is van valami. Ezt nem tudjuk helyetted eldönteni.
akkor inkább kormány csere..
ezt már ismerni kezdem és majd megtanulom tisztelni is,csak időt kell adni neki is+nekem is..)))
+ez már szinte új...
Gondolom azt okozhatja hogy a beszívott porszemcsék kicsit koptatgatnak odabent ezt- azt. Megeszik a kompressziót (haa tőtengely felveri odáig az olajjal), csapágyakat, ilyeneket. Addig míg a szűrőben föl nem akadnak a váltóban semmi jót nem csinálnak.
az mi bajt okozhat?miről veszem észre?
ok,köszi
Inkább a csere felé billen a mérleg nyelve, de szerelővel nézess rá arra a mocira. Főleg az ilyen kartergázcső lekötéses mutatványok miatt.
aha, szóval csere...
olyan bizonytalan vagyok vagy talán,mégse?
Nem vagyok rá büszke hogy ott tartunk ahol de arra büszke vagyok és leszek is hogy magyar vagyok. Ennyim van, ha ezt elveszik akkor mindent elvesznek. Lehet pénzed, lehet házad más országban de ott te csak idegen leszel.
Gondoltam, hogy erről lesz szó, ez tiszta sor, de mostanában már arra sem vagyok olyan nagyon büszke, hogy Magyar vagyok. Talán nem kell magyarázkodni, miért...
Az attól függ milyen kormányt tesz bele. Meg lehet találni az optimálisat, ami nem feltétlen valami nagyon széles krosszkormány.
ráadásul hülyén is nézne ki........
Ismerve hogy mire és miért kell sztem inkább a csere mint a kormányátszerelés. A 600-as ereje nem lenne sok, ha nem pörgeted kifejezetten agyhalott. Csak megijedtél tőle. Ami nem jó.