Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ugyan ezt tettem. vettem nála egy 130/70-18 pirellit, gondoltam, hogy rágebbi, de nem néztem meg, hogy mennyire. Mind a két gumi 91-es volt. Nincs is semmi baj velük, tapadnak meg minden, viszont mocsok gyorsan kopnak.
Q8 Motot RS extreme 2850Ft és 900-ért hozzák házhoz. Itt Én Agip speed 2T-t használtam az apriliába amikor találtam, meg Putoline MX5-t csak annak is felment az ára.
igen, a hátsó volt olyan.
Most kipróbálom a Michelin PP2-t.
ez első kilométerek tapasztalata pozitív, bár még van némi majrécsík...(3 cm )
De nekem az első ilyen! A hátsód meg gondolom kissé megviselte az Alpokozás. A Z6-ot épp most szemléltem, mert a VStrom felnin amit csinálok épp az van és érdekes gumi mert középen sokkal mélyebb a profilja mint szélen.
most mikor lecseréltem a hátsó gumit tőlem is azt kérdezte a gumis--miután előzőleg már megbeszéltük hogy egy BMW túramotorról lenne szó--pályáztál vele? Merthogy hasonlóan mutatott az enyém is.
Passzolom a kérdést,tavalyelőtt jöttünk haza egyszer Szlovákból,és már a határ túloldalán elkezdett jelezni az olaj kontroll lámpája,Barcikától idébb már nem mertem jönni, így hát az Agipnál vettem egy olajat, nem is volt belőle több. 5500 volt
Nekem nagyon érdekes az elején a kopás. Oszd fel öt egyforma részre a futófelületet képzeletben. A középső OK, a két széle OK, ami meg közte van az el van kopva. Kezdem sejteni hogy mitől van, de arról meg nem fogok leszokni. Köze van hozzá a Bükknek meg az egyesek szerint elmebeteg tempónak és motorozási stílusnak.
Egy átlagos motormosás nálam is eltart 4 óra hosszat. Átlagban kéthetente. nem is a mosás tart sokáig hanem az olyan dolgok mint cseppmentesre törölgetés, láncápolás, az utolsó ficakból is kosz kimosása, meg persze a felni és a leömlő pasztázása.
Nekem a harmadik hátsót éli meg az eleje, és kopást,(szemmel láthatót) még nem látsz rajta.
Melyik AGIP olajat próbáltad? Van sokféle 2T olajuk. A Speed az nem ricinus alapú az adatlapja szerint, hanem szintetikus cucc. AZ ára meg még bruttó kiskeren sincs 4e HUF.
Hát én fogkefével szoktam mosni a motort, felnit, láncot, .

kocsit alulról is megszoktam mosni ... ez tán tisztaságmánia

Viszonylag...Már akinek. Én azért még szopok a 18-asokkal, de már lassan belejövök
Szokott lenni mert keresik, főleg azok akik a motor tisztaságára háklisok.
Ez mindig van? mert én nem tudom mikor járok miskolcon így nem mondom hogy rendelj. De ha véletlenül beszaladok valamikor , mennyi az esélye hogy van cucc?
Az Agip kurva drága volt, és valami égett szaga volt a füstynek tőle, attó függetlenül,hogy "ricinus alapú"nak titulálták... Én 82-ben mentem csak tisztán ricinussal... No! Annak volt egy imádnivaló bukéja. Most, ahhoz legjobban a Q8 RS Extreme hasonlított, de azt meg még ez a hülye Arab válság előtt több, mint 700ft-tal emelték meg, annyit meg nem fogok adni érte. (majd 4 rongy )
Csak ha bejössz vagy érte küldesz mert a héten számolt le a kollégám aki arrafelé járt haza a barátnéjához, kiszállítás meg még nincs abba az irányba.
Még mindig könnyebb mint normális mintamélységű, nem leharcolt, nem elkockult 150/70R17-es utcai endurogumit, netán párban 110/90R19-ces ugyanolyannal. Érdekes hogy az első gumim már tropa mikor a hátsó még bírja, a gyárinál nem értettem, azt hittem a guminyomás nem volt jó (az volt) de most a Tourance-ok ugyanazt a kopásképet mutatják és ugyanúgy az elsőnek van vége és a hátsó még épp elmegy.
Persze a legnagyobb választék 180-190-es gumiból van használtan, ez tény.
kell 1 ! csak hogy jutok hozzá
Nekem a polír felnimen soha egyetlen petty nem volt belőle, agybajt is kapnék ha összeretkezné. Volt amikor a Suzukiban direkt kértem hogy száraz kenő van rajta ne fújják be, csak befújták. mire hazaértem tiszta petty volt a felnim moshattam le MEGINT a motort, amit a szervíz előtt vágtam rendbe. Nem volt őszinte a mosolyom.

Kicsit fura használni mert szinte teljesen átlátszó, nem nagyon látni hogy van-e a láncon és tapintással is nehezen állapítható meg mert SZÁRAZ, nem keni össze a kezed ha 2-3 percet vársz már mehetsz is vele akkor sem verődik le. Némi gyakorlattal azért megállapítható hogy eleget fújtál-e rá és ha 4-500km-enként újrafújod akkor mindig lesz rajta elegendő.
160ast nehezebb mint gondolnád. ( ha nem új kell )
Én is tőlük rendeltem meg a két BattleWinget. Meg is jött némi izgalom árán. A szállítócégnél nagyon egységsugarú IQ-val rendelkező droidok dolgoznak...
Nektek sportmotorra legalább viszonylag könnyű alig használt gumit találni.
az nem baj, de jóféle? nem dobja le ? az a gond hogy fehér felnim lesz, a másik CBR en meg már az van és nem szeretném minden nap mosni
Van, a Würthös száraz cuccból. Kicsit feljebb ment az ára kettőfélre.
Érkezni valószínűleg fog, ámbár nemtom pontosan mi lesz a kínálatban, azt még erősen át kell tanulmányoznom hogy Repsolból mibe mit adjak. AGIPnak van speciálisan speedmotorba való szintetikus 2T olaja, azt oda merem adni bárkinek speedgépbe. Krosszmotorhoz külön van szintén szintetikus. Robogóba is külön van szintetikus 2T. Meglátjuk Repsolból mi érkezik.